Vozači lude u kolonama, a šta bi bilo da se koristi i zaustavna traka? Čak se i stručnjaci ne slažu oko rešenja, nudi se i "nemački princip"
≫
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Rade
I aerodrom bgd vozacima ne bi bio divoljan
ffm
Napravite vise taj Metro pa nece biti guzve
Crni
Opet pametnjakovic Okanovic da se pomere vozila, ako nije u toku to i radimo mi vozaci. Kako pise u propisima autoput koji prolazi kroz grad je gradska ulica, to svi verovatno iz neznaja zaboravljaju ali odlucuju nazalost. A sada svi strucnjaci kako ce se od tri trake na mostu napraviti cetiri ili pet u jednom smeru da bi se guzva smnjila, zgusnuce se vozila? Bezpredmetna je cela prica jer ako imas npr tri trake pa se prikljuci jedna npr zemun, pa jos jedn bezanija, pa opstina pa sava centar pa most i onda sve opet u tri trake a broj vozila se uveca bar duplo ili mislite da ce na gazeli porasti jos jedn sprat mosta sa po tri trake. Sve je gotovo bezpredmetno dok se ne izmesti tranzit, autobuske na periferiju, metro, obilaznica, itd