Samo jedno vozilo blokiralo celu Gazelu: Ogromna kolona protegla se od Novog Beograda do Autokomande

 ≫ 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Vladdimir
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Lepi

    11. septembar 2018 | 10:56

    A ta zuta traka bi mogla da se otvori kad su ovakve guzve. Ionako hitna policija kad ukljuci rotaciju ukljucuje je da bi izbegli guzvu i da bi prosli laganije

  • Vladdimir

    11. septembar 2018 | 10:39

    Čemu onda služi žuta traka kojom nije dozvoljeno kretanje vozila? Primetio sam, poslednjih godina, da nikome ne pada napamet da vozilo u kvaru pogura sa sredine ulice, i pomeri ga sa strane kako ne bi blokirao saobraćaj... Ljudi, jednostavno, stanu “na sred” ulice i satima blokiraju saobraćaj dok ne reše svoj problem...

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA