Samo jedno vozilo blokiralo celu Gazelu: Ogromna kolona protegla se od Novog Beograda do Autokomande
≫
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Lepi
A ta zuta traka bi mogla da se otvori kad su ovakve guzve. Ionako hitna policija kad ukljuci rotaciju ukljucuje je da bi izbegli guzvu i da bi prosli laganije
Vladdimir
Čemu onda služi žuta traka kojom nije dozvoljeno kretanje vozila? Primetio sam, poslednjih godina, da nikome ne pada napamet da vozilo u kvaru pogura sa sredine ulice, i pomeri ga sa strane kako ne bi blokirao saobraćaj... Ljudi, jednostavno, stanu “na sred” ulice i satima blokiraju saobraćaj dok ne reše svoj problem...