Žučno smo se posvađali ko kupuje busplus kartu, a ko nikako neće: Tinja rat između švercera i redovnih platiša svakog dana
≫
Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?
Tja, pametovanje bezveze i bez potrebe
Vrlo je jednostavno: ulaz samo na prednja vrata, kucanje karte ili kupovina kod vozaca, nema ulaska na bilo koja druga vrata, automat koji ima rampu koja iskace to sprecava, a ako se neki pametnjakovic od 20 godina i resi da preskace pregradu, bus stoji dok policija istog ne ukloni. U centru grada se naprave ogradjene stanice na koje ne moze da se udje tek tako a cuva ih i obezbedjenje, sa pregradnim vratima izmedju stanice i autobusa koja se otvaraju kad se bus parkira, slicno kao u nekim metroima. To postoji u vise gradova u Aziji.
Podelite komentar
milan
Ova svađa nema smisla,ako neko ima normalni platu,preko 60 000 zaista je sramota da se švercuju,ali ako neko kao u mojoj firmi dobija platu 15 000-20 000 moje koleginice nemaju pare za karte.Naravno poslodavac šrikazuje minimalac a stvarnost je nešto drugo.Ko je normalan da se švercuje sa platom od 60 000 i većom.Većina se švercuje jer kako drugačije da dodju do posla.
Podelite komentar
goran
kakav bus plus.cista pljacka gradjana.neko kajmak sakuplja.gradsko saobracajno treba da to radi ali da se gradjanima ne otima novac
Podelite komentar
joca
Zašto se plaćanje karte ne reguliše tako da 1 karta košta 30 dinara i traje 30 minuta? Verujem da bi mnogi ljudi to prihvatili i redovno plaćali. Naravno neki bi se i dalje švercovali, ali bi ih bilo mnogo manje. To su uradili u Hrvatskoj.
Podelite komentar
Kiza
@joca
Idi u Hrvatsku
Podelite komentar
Nervozni Šanker
89 dinara je mnogo, 1 i po sat voznje jos gluplje. Kako sad ja sto putujem tramvajem od ustanicke do cvetka moram da placam isto kao onaj sto se vozi do novog beograda? Cena mesecne je jos gora. U pravu su ljudi. Da je mesecna 1000 dinara, to bi bilo ekstra i kupovalo bi se.
Podelite komentar
Krug dvojke
@Nervozni Šanker
Predji na slaviju, bas si na periferiji.
Podelite komentar
Marijana Bakov
U Svajcarskoj svi kupuju mesecnu kartu,zato treba njihov model primeniti i kod nas.Naime ako se uzme u obzir da je prosecna plata 4 hiljade franaka,a mesecna kosta skoro 100 franaka,sto je skoro neprimetno na platu.Sa mesecnom imate pravo da se vozite vozom , autobusom I brodicima po Ciriskom jezeru.Pojedinacna karta je skupa Kosta 15 fr , bas iz razloga da bi ljudi kupovali mesecnu. Zato i kod nas ne treba da bude vise od 1000 dinara , jer mi imamo manja prosecna primanja.Nas cetvoro iz kuce kupuje bus plus pa vi vidite koliki je to izdatak za jednu porodicu.
Podelite komentar
Realan
@Marijana Bakov
Cena ne može biti određena (samo) primanjima mušterija već i troškovima. Ne može da košta manje od troškova jer to vodi do gubitaka. Finansiranje iz budžeta ili krađa (švercovanje na račun poštenih) nije odgovor.
Podelite komentar
Majka 3 dece
Kazne debele za svercere i nece se svercovati. A hoce lepe autobuse i dobar prevoz. Odakle.
Podelite komentar
Nemo
Zamislite da neko prodaje dukserice. I kaze vam da kupite staru, iscepanu, prljavu duksericu po ceni koja je veca od nove dukserice, uz obecanje da kada sledeci put kupite duksericu na tom mestu, ona ce biti nova i cista. Da li biste kupili staru, iscepanu duksericu? Ili biste se osecali prevareno ukoliko biste je kupili? Ista je prica i sa prevozom. Dajte organizaciju prevoza, bolje autobuse, manju cenu, i svi ce placati prevoz, zarada ce biti veca. Jednostavno.
Podelite komentar
Realan
@Nemo
Prvo, niti bih ja kupio staru duksericu, niti bi ti trebalo da je ukradeš. Ako ti već cena ne odgovara, ne moraš da je uzmeš tom čoveku. Drugo, svi bi se vozili za dinar, ali to nebi bilo održivo pa ni ponuđeno. Ko bi prodavao svoje proizvode/usluge ispod cene? Treće, svi se voze a samo neki dele troškove te vožnje (svih). Kada bi svi plaćali pošteno pojedinačni udeo (pojedinačna cena prevoza) bi bila manja jer bi se MANJI troškovi (zbog manje potrebe za kontrolom) delili na više mušterija. Zamisli da zajedno idemo taksijem a da samo ti plaćaš a ja da kukam kako taksi ne valja...
Podelite komentar
Cccc
Necu da placam za 90 min kada idem 15 min,regulisite to i svi ce placati u zavisnosti od toga koliko se voze.
Podelite komentar
Da upravu si
@Cccc
Ima smisla, podrzavam. Nije isto ako ides na drgi kraj grada ili do prodavnice po pivo. Evo predloga: 1) karticu ocitas svaki put kad udjes , 2) time se, uz procenu vremena dolaska busa utvrdjuje da li cekas sledeci ili ne, 3) ako nastavis sa tacke predhodnog izlaska te u njenoj blizini, nastavlja se obracun a inace stopira i toliko koliko si prosao naplacuje, 4) sto bi bila busplus kartica lojalnosti gde se kredit uplati uz licnu identifikaciju i koristi shodno predjenom putu.
Podelite komentar
Ja
Šta se pravimo blesavi. Kondukter i zdravo bre. Em se zaposli hiljadu ljudi em se plaćaju karte.
Podelite komentar
xxx
Kad se bidemo vozili u novim i klimatizovanim placacemo
Podelite komentar
Xxxx
@xxx
Kad bih novac od bus plusa isao GSP-u i njihovim vozacima bilibi i bolji autobusi i vozaci placeni kao ljudi. Mukotrpan je to posao. A ovako ko zna kome taj novac odlazi najmanje prevoznicima.
Podelite komentar
Rodja
Dodji te u KŠ gde su plate 24500 dinara a karta od stanice do stanice 75 dinara svi kupuju kartu a o polascima na 35 minuta iklimi da ne pričam.Prema tome plati pa klati
Podelite komentar
09
@Rodja
Necemo.
Podelite komentar
Krusevljanin
@Rodja
Cuvaj krusevac, on nije samo prestonica velikih, on je raj Srbije.
Podelite komentar
Mimi
Ako se vozim 15' zasto da platim kartu 89 din. Konkretno meni nista ne znaci tih 90' koliko je vremensko ogranicenje. Treba malo pametnije organizovati i ljudi ce placati prevoz.
Podelite komentar
Trener
@Mimi
Pa idi peske! Koristis bus za 15 min puta, smesno.
Podelite komentar
Koja
Prosto i jednostavno cena prevoza je preskupa! To je sav problem. I pojedinacna i mesecna karta su peskupe. Da je pojedinacna karta 20 din ili da se bar naplacuje po stanicama, 2 din stanica pa platis koliko se vozis, svi bi placali. Svi. Ovako sa platama od 25-30 hiljada da ljudi izdvajaju 3000 za jednu mesecnu kartu je apsurd.
Podelite komentar
Rasa
Stara vlast je ukinula markice i obavezu za firme i sve to prebacila na putnike.nije u redu da po zakonu zaposlenom treba isplatiti cenu od dve karte za prevoz bez preciziranja sta da radim ja koji menjam 3 do 4 prevoza.Ispada ipak da zaposleni finansira vecinu prevoza u ovom slucaju.
Podelite komentar
Goran
@Rasa
Jeste stara vlast ali ona iz 97 republicka vlada pod vodstvom mirka marijanovica je donela taj zakon da firme nisu u obavezi da radnicima kupuju markiceda bi kompromitovala opoziciju koja je bila na vlasti u vecim gradovima
Podelite komentar
Ja
Stvarno preskupo,ja za te pare jedem ujutro.
Podelite komentar
Jedes?
@Ja
Dorucak te kosta 3200 dnevno?!!
Podelite komentar
Srb
Pod jedan svaki autobus trola tranvaj nam se skoro raspada u stanju je ocaja pod dva plate su nam 250 e pa je narodu zao da da 3000 mesecno na kartu pod tri karte su preskupe
Podelite komentar
Ja
@Srb
Tacno sve si rekao,ja juce stigo na posao mokar skroz,nema klime.
Podelite komentar
Mare
Sve u svemu jad i beda.
Podelite komentar
Milan
Za vreme "nedemokratske" vlasti Slobodana Milosevica smo se svi vozili besplatno, udobno i bezbedno. Pljacka gradjana je nastala tek dolaskom "demokratije."
Podelite komentar
Реакција
@Milan
За време власти Слободана Милошевића, људи су стајали у реду да купе хлеб и млеко, пола реда док уђе у продавницу, не успе да купи. Све вас што сте брзо заборавили, бих вратио месец дана да живите као у то време.
Podelite komentar
Bannne
@Milan
@Reakvijo, ti redovi su bili zbog sankcija onih koje ti zastupas, koji su nas bombardovali,ubijali. To je propaganda za glupe i dan danas, prvo uvedu sankcije, a zatim pricaju kako narod lose zivi.
Podelite komentar
Aha..
@Milan
Ali su te zato uredno dzeparili u prevozu pa ti dodje na isto
Podelite komentar
Goran
@Milan
A jel se secas mozda za vreme te nedemokratse vlasti doticnog S.M.-a devedeset seste u jednom momentu nije bilo ni jednog autobusa na ulicama pa je uveden privatni prevoz cena karte bila jedna marka kao sada jedan evro toliko o tom dobrom prevozu bilobi lepo da se svega secas
Podelite komentar
Rola
Sta ima da se diskutuje ko nece da plati kartu ili mu autobusi prljavi razklimani onda nek ide peski. Autobuci da bi se odrzavali firmamora da ima zaradu ovako necu da platim autovus kasni prljav klimav ugrozava putnike a kad ne platim tada je sve u redu. Dali se pitate dokle to vodi?
Podelite komentar
Tea
Penzionerima mesecno naplatiti 400 pa ce se manje vozati i obako samo se oni vozaju pa nikada nema mesta da se sedne u autobusu.A oni krate dosadu dzabovnom voznjom.
Podelite komentar
Siromasan radnik
Treba placati kartu. Bez dileme. No,po kojoj ceni? Ako ce neko da kaze da je 20 dinara skupa karta onda laze. A da je ta cena_ placali bi gotovo svi putnici. Naravno,penzionerima ukinuti taj benefit od 400 din.godisnje. iz mnoogo razloga
Podelite komentar
Tako je
@Siromasan radnik
Pogotovo nasledjenim penzijama od muzeva!
Podelite komentar
Svercer
@Siromasan radnik
Ja ne placam ni u bioskopu.
Podelite komentar
Parker
Neka uvedu gradsku taksu da se svakom zaposlenom od plate odbije 1000 i da prevoz za sve ostale bude besplatan.
Podelite komentar
Ivana
@Parker
A zasto bi se meni odbijalo kad idem kolima na posao?a ne radnici da zive na mojoj grbaci...pa tesko
Podelite komentar
Miki Barca
@Parker
Ma nemoj?!?!?! Baš si pametan. Znači i ko ide kolima i plaća benzin i njemu da se odbije? Onaj ko radi na 100m od kuće i njemu? Hehehe. Aj pali.
Podelite komentar
Normalno brate...
@Parker
I da vaskrsne Tito, i da već jednom zaživi taj komunizam. Pa da.
Podelite komentar
Kitrenjak
@Parker
A i zatvor tj. radni logor za radnika koji ovo odbije. Brate imas moju podrsku! Ljubi te brat!
Podelite komentar
Dlakavi Usisivac
Da li je karta za sedenje ili stajanje 89 dinara. Ja kupim kartu za autobus u 7:15 a on dodje u 7:45. Da li je ista karta za raspali autobus pre 30 godina I za donacije Japana....itd
Podelite komentar
Da
@Dlakavi Usisivac
Da
Podelite komentar