Žučno smo se posvađali ko kupuje busplus kartu, a ko nikako neće: Tinja rat između švercera i redovnih platiša svakog dana
≫
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Tja, pametovanje bezveze i bez potrebe
Vrlo je jednostavno: ulaz samo na prednja vrata, kucanje karte ili kupovina kod vozaca, nema ulaska na bilo koja druga vrata, automat koji ima rampu koja iskace to sprecava, a ako se neki pametnjakovic od 20 godina i resi da preskace pregradu, bus stoji dok policija istog ne ukloni. U centru grada se naprave ogradjene stanice na koje ne moze da se udje tek tako a cuva ih i obezbedjenje, sa pregradnim vratima izmedju stanice i autobusa koja se otvaraju kad se bus parkira, slicno kao u nekim metroima. To postoji u vise gradova u Aziji.
milan
Ova svađa nema smisla,ako neko ima normalni platu,preko 60 000 zaista je sramota da se švercuju,ali ako neko kao u mojoj firmi dobija platu 15 000-20 000 moje koleginice nemaju pare za karte.Naravno poslodavac šrikazuje minimalac a stvarnost je nešto drugo.Ko je normalan da se švercuje sa platom od 60 000 i većom.Većina se švercuje jer kako drugačije da dodju do posla.
goran
kakav bus plus.cista pljacka gradjana.neko kajmak sakuplja.gradsko saobracajno treba da to radi ali da se gradjanima ne otima novac