Nije bilo ozbiljno kako nije svaki pomerak od normalnih parametra je ozbiljan mogli su ljudi da nastradaju zbog kontrolora koji nisu sposbni koji su preko veze usli na te poslove neznam kad ce ova vlast da resi takve probleme umesto da nama mazu oci sa kosovo jel zadnji 6 meseci drugo i nerade samo sugestiraju dok drzava komplet propada udes aviona nam jos falilo ko da srbija ima perfektan ugled u drugim zemljama
Objasnjenje Smatsa i Direktorata zvuci potpuno neuverljivo i ne utice pozitivno na umirenje uznemirene javnosti. Ako se nista strasno nije dogodilo, zasto je suspendovan kontrolor a smenjen direktor svih kontrolora? Kazu da godisnje evropi ims 2500 ovakvih slucajeva, a to bi znacilo da se godisnje suspenduje 2500 kontrolora -jasno je da je to nemoguce. Zasto se Smatsa oglasava tek dva meseca nakon dogadjaja kad je skandal izasao u medije? Javnost se moze umiriti i povratiti poverenje samo ukoliko se objavi ime kontrolora koji je odgovoran za incident 24.juna i ako se u najkracem roku sprovede revizija licenci svih kontrolora i o rezultatima detaljno obavesti javnost. Ocigledno je da ima kontrolora letenja koji ne znaju da rade svoj posao i mora se utvrditi ko im je dao licencu a taj da odgovara. Ako se na ovome zavrsi,svako od nas osecati nebezbedno priilkom letenja avionom i stalno cemo biti u strahu da li ce se nesto dogoditi
Slusaj te danas sam stigao iz Antalije oko 11h bili smo u trenutku sletanja na aérodrome NT sve Je islo kao i uvek Avion je izasao iz oblaka videla se Sava i Dunav i bas silovito pilot je dao Gas i otiso u visinu bilo je stvarno strasno i uplasili smo se Navodno javio se pilot i reko da je guzva na sletanju Da mozda to nije bio razlog
Sloba
Nije bilo ozbiljno kako nije svaki pomerak od normalnih parametra je ozbiljan mogli su ljudi da nastradaju zbog kontrolora koji nisu sposbni koji su preko veze usli na te poslove neznam kad ce ova vlast da resi takve probleme umesto da nama mazu oci sa kosovo jel zadnji 6 meseci drugo i nerade samo sugestiraju dok drzava komplet propada udes aviona nam jos falilo ko da srbija ima perfektan ugled u drugim zemljama
Podelite komentar
gogi
Objasnjenje Smatsa i Direktorata zvuci potpuno neuverljivo i ne utice pozitivno na umirenje uznemirene javnosti. Ako se nista strasno nije dogodilo, zasto je suspendovan kontrolor a smenjen direktor svih kontrolora? Kazu da godisnje evropi ims 2500 ovakvih slucajeva, a to bi znacilo da se godisnje suspenduje 2500 kontrolora -jasno je da je to nemoguce. Zasto se Smatsa oglasava tek dva meseca nakon dogadjaja kad je skandal izasao u medije? Javnost se moze umiriti i povratiti poverenje samo ukoliko se objavi ime kontrolora koji je odgovoran za incident 24.juna i ako se u najkracem roku sprovede revizija licenci svih kontrolora i o rezultatima detaljno obavesti javnost. Ocigledno je da ima kontrolora letenja koji ne znaju da rade svoj posao i mora se utvrditi ko im je dao licencu a taj da odgovara. Ako se na ovome zavrsi,svako od nas osecati nebezbedno priilkom letenja avionom i stalno cemo biti u strahu da li ce se nesto dogoditi
Podelite komentar
IQ
Kazu da je kontrolor leta ozbiljno tezak posao. Zato je njihovo radno vreme 4 sata sa pauzama a u sekundi moraju da odreaguju.
Podelite komentar
Dron
@IQ
Jeste, i imaju platu ohohooo.
Podelite komentar
Johnny Repp
Kažu nije bilo ozbiljno . Kod nas ništa nije ozbiljno dok se ne dogodi tragedija.
Podelite komentar
tâta
Slusaj te danas sam stigao iz Antalije oko 11h bili smo u trenutku sletanja na aérodrome NT sve Je islo kao i uvek Avion je izasao iz oblaka videla se Sava i Dunav i bas silovito pilot je dao Gas i otiso u visinu bilo je stvarno strasno i uplasili smo se Navodno javio se pilot i reko da je guzva na sletanju Da mozda to nije bio razlog
Podelite komentar
Darko
@tâta
Slušajte, piše se.
Podelite komentar