Uskoro očekujte potpunu promenu noćnog prevoza u Beogradu

 
 ≫ 
  • 2

Stručnjaci Saobraćajnog fakulteta prirediće projekat, pre svega u skladu sa potrebama Beograđana

Linije koje prevoze putnike nakon ponoći u Beogradu mogle bi da pretrpe značajne promene, a veliki uticaj na to imaće anketa putnika. Za ovaj poduhvat angažovani su stručnjaci sa Saobraćajnog fakulteta koji će uraditi sveobuhvatnu analizu.

Po svetom srpskom spomeniku danas kučići vrše nuždu: Čak ni Beograđani ne znaju šta se nalazi u centru prestonice (FOTO)

Da bi usluge bile prilagođene korisnicima javnog transporta Beograda svoj sud daće anketiranih 800 putnika. Tek kada se čuje njihov glas, biće projektovana mreža prevoza. Stručnjaci će za 100 dana da urade sveobuhvatnu analizu noćnih linija i to: postojeće mreže linija, tarifnog sistema, sistema karata i sistema naplate, postojećih transportnih kapaciteta, načina upravljanja, broja prodatih karata...

- Nejasno definisani minimalni standardi kvaliteta pružene usluge, razlog su za nezadovoljstvo  putnika. Noćni prevoz mora da se prilagođava razvoju grada, odnosno da se linije i transportni kapaciteti usklade sa sa potrebama žitelja prestonice - rečeno  je iz Sekretarijata za javni gradski prevoz za "Večernje novosti".

Za mišljenje biće anketirani putnici radnim danima i vikendom Foto: Telegraf

Studija "Unapređenje i razvoj sistema noćnog javnog transporta putnika" poverena je Saobraćajnom fakultetu, koji je po kriterijumu "najniža ponuđena cena" dobio ovaj posao. Sa firmom "Pablik transport konsalt" oni će ovaj posao uraditi  za 4,92 miliona dinara, pobedivši na konkursu grupu ponuđača iz Novog Sada, koju čine fitrma "Trafik i transport solušn" i Fakultet tehničkih nauka koji su ponudili 4,98 miliona dinara.

KAKO TRENUTNO IZLGEDA NOĆNI PREVOZ

Tokom noći privatni prevoznici voze na 25 linija, rešenjem Sekretarijata od 1. aprila 2006. godine. Najfrekfentniji su pretežno u samom centru grada, sa najkraćim intervalima između polazaka od pola sata, a do udaljenijih delova grada saobraćaju na jedan sat i sat i 30 minuta.

Na primer, od Trga republike do Zemuna, polasci autobusa su od ponoći do 2.30 na pola sata, a od istog polazišta do Sremčice na jedan sat.

Dnevne karte ne ne važe u noćnom režimu koji traje od ponoći do četiri sata ujutru. Cena u prvoj zoni je 150 dinara, a u drugoj 210, akupuju se u vozilu.

Najveći deo postojećih linija polazi sa Trga republike. Dve kreću s Studentskog trga, dve sa Dorćola, jedna sa Slavije i jedna sa Glavne železničke stanice.

VIDEO: Slon odmetnik, presreo autobus pa krao hranu putnicima

 

(Telegraf.rs)

Video: Marija Milutinović novinarka Telegraf.rs izveštaj iz Bele kuće

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Ja

    2. jun 2018 | 14:07

    Zadnja 95ca u 24:00 i posle toga ceo NBG ne moze da dodje do grada,o kakvom nocnom prevozu vi pricate.

  • Navijac

    2. jun 2018 | 23:43

    Najbolji nocni prevoz i najaca linija,koja je znacila svima sa Nbg Zemuna Galenike Zemun Polja Bataje i Pazove je 701.Vratite najbolju nocnu liniju.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA