JKP "Gradske pijace" deo međunarodne kampanje "Love your local market 2018"
JKP "Gradske pijace" kao članica Svetskog udruženja veletržnica (World Union of Wholesale Markets, WUWM) učestvuje u međunarodnoj kampanji "Love your local market 2018" (LYLM2018) koja se ove godine obeležava pod sloganom "Close to your heart", u periodu od 17. do 31. maja 2018. godine.
Palilulska pijaca uskoro postaje simbol prestonice (FOTO)
Tim povodom, Ivan Sočo, direktor JKP "Gradske pijace", zajedno sa predstavnicima pijaca iz još 17 zemalja, potpisao je Memorandum o razumevanju za pokretanje ovogodišnje #LYLM2018 kampanje, i uvrstio beogradske pijace među 4.000 pijaca širom Sveta koje su deo ovog značajnog pokreta. Ovaj pokret zalaže se za očuvanje tradicije i kulture, negovanja odnosa poverenja između proizvođača i kupaca, za značaj zdrave i bezbedne hrane koja se prodaje na tržištu, kao i za promovisanje pijaca kao važnog turističkog simbola svakog grada.
U okviru ovogodišnje kampanje, u Beogradu, 25. maja, na mestu gde se nalazila prva pijaca u gradu, u narodu poznatija kao Velika pijaca, a danas Studenski trg, biće organozovan popularni muzičko-gastronomski festival "Beogradski Noćni Market". Ova atraktivna manifestacija prepoznatljiva po dobroj muzici, atmosferi, druženju i mogućnosti da posetioci kupe različite proizvode dugogodišnjih poljoprivrednih proizvođača "šampiona pijaca", dizajnera, umetnika, biće još jedna prilika za dobru zabavu i provod.
(Telegraf.rs/ PR)
Video: Ogromne gužve na granici sa Hrvatskom: Kilometarske kolone
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Marija P.
Pijace su unistene, npr Kalenic. pijaca je bila brend Beograda, stranci su dolazili, kupovali na Kalenicu. Sada proteruju prodavce polovne robe (a imalo je svega).
Podelite komentar