7 ključnih stvari koje će biti izgrađene posle izbora: Kako će Beograd zapravo izgledati
Nova - stara vlast u Beogradu dobila je priliku da ostvari sve ono što je obećala tokom predizborne kampanje. Ukoliko Beograđani dobiju sve što je najavljeno, život će im biti neuporedivo lakši i lepši. Tu su metro, nova autobuska stanica, novi most...
Velelepniji od onog na Adi: Most kod Ade Huje imaće čak dva pilona, i to nije sve (FOTO)
Pa krenimo redom, tačnije od onoga na čemu se prvo radi i gradi, od kraja februara. Reč je o novoj centralnoj autobuskoj stanici u Bloku 42.
NOVA AUTOBUSKA STANICA
Nova autobuska stanica, čija će izgradnja koštati 25 miliona evra, biće izgrađena za 18 meseci. Površina stanice biće 13.000 kvadratnih metara. U narednih mesec, do mesec i po dana biće uklonjeno 20.000 kubnih metara šuta. Ova stanica će biti jedinstvena u Evropi jer će obuhvatati međugradski, međumesni i turistički saobraćaj. Kada stanica bude puštena u rad, u značajnoj meri će se rasteretiti saobraćaj jer će 1.200 autobuskih polazaka biti izmešteno iz centra grada. Svakog dana sa postojeće autobuske stanice ima 1.200 polazaka, što stvara veliku gužvu.
TIRŠOVA NAJBLIŽA SRCU
Prvi na listi "Aleksandar Vučić - zato što volimo Beograd", dr Zoran Radojičić, direktor Univerzitetske dečije klinike, najavio je za Politiku izgradnju nove bolnice, "Tiršove 2".
Na pitanje šta će mu biti prvi potez ako bude izabran za gradonačelnika, Radojičić je rekao:
- Projekat izgradnje nove dečje bolnice je najbliži mom srcu.
Nova zgrada trebalo bi da bude u neposrednoj blizini postojeće, u krugu Kliničkog centra Srbije. Prema rečima ministra zdravlja Zlatibora Lončara, sredstva su obezbeđena, a početak radova će se znati posle studije izvodljivosti.
MAKIŠKO POLJE I METRO
Do 2020. godine trebalo bi da počne gradnja prve linije metroa. Makiško polje je mesto za prvu stanicu jer između ostalog tamo već postoji ranžirana stanica "Železnica Srbije", rekao je Siniša Mali za TV Hepi. Makiško polje ima dovoljno mesta, a s obzirom da je druga stanica na Banovom brdu u Požeškoj, jasno je o koliko brzom i efikasnom prevozu se radi, naveo je Mali.
Zato što volimo Beograd: Dve linije metroa gotove do 2022. godine, početna stanica u Mirijevu
To bi centar grada rasteretilo za količinu vozila koja u Beograd stiže iz pravca juga, odnosno iz Obrenovca, sa Ibarske magistrale, iz Železnika i Sremčice.
MOST NA ADI HUJI
U sklopu Unutrašnjeg magistralnog prstena, 2020. godine će u Beogradu početi da se gradi još jedan most preko Dunava, na Adi Huji. Saobraćajnica će biti sklopljena od četiri konstrukcije, rekao je Milutin Folić, gradski urbanista za Novosti. Sa pristupnim putevima biće dugačak 3.327 metara, a širok 30 metara. Glavni most koji spaja obale biće dugačak 844 metra i imaće dva pilona koji će biti "kapije" ispod kojih će prolaziti brodovi. Predviđeno je da izgradnja traje 36 meseci.
NOVI STARI SAVSKI MOST
Izgradnja novog Savskog mosta očekuje se u avgustu ili septembru 2018. godine. Troškovi izgradnje su oko 30 miliona evra. Na pitanje da li će stari most biti srušen, Mali je rekao da će biti pokrenuta kampanja tokom koje će pitati Beograđane gde bi želeli da ga vide. Jedna od opcija jeste da Savski most bude veza sa Velikim ratnim ostrvom.
TUNELOM BRŽE SA PANČEVAČKOG NA BRANKOV MOST
Gradonačelnik je najavio i da će sa završetkom projekta tunela koji spaja Ekonomski fakultet, odnosno Savski amfiteatar sa Bulevarom despota Stefana, građani Karaburme i Mirijeva koji dolaze sa Pančevačkog mosta mnogo brže stizati do Novog Beograda.
Na pešačkoj zoni u centru grada uveliko se radi. Imaće četiri dominantne celine – zonu kulture na potezu Vasina ulica – Studentski trg, potom Knez Mihailovu, kao pretežno trgovačku štraftu, a spuštajući se dalje ugostiteljsku zonu formiraće kraj oko Obilićevog i Topličinog venca i ulice Vuka Karadžića i Kralja Petra. Konačno, kao najznačajnija kulturno-istorijska celina u pešačkoj zoni svoje mesto će naći i Kosančićev venac.
SLEDI UREĐENJE TRGA REPUBLIKE
Tokom ove godine biće uređeni Karađorđeva ulica i Trga republike. On će biti popločan širim pločama i sa jedne strane će fokus stavljati na Narodni muzej i Spomenik knezu Mihailu, a sa druge će se postaviti dupli drvored. Zatvaranje Vasine ulice i Studentskog trga očekuje se 2019. godine.
(Telegraf.rs)
Video: IN MEMORIAM: Dragan Marković Palma
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Slobodan2231
Ako se sve uradi po planu bice dobro. Ne dobro odlicno. Nadam se da ce sve uraditi na vreme.
Podelite komentar
srb- vuk
Trebalo bi i malo istocna srbija da se gradi ne samo Beograd jer je i Timocka krajna Srbija i nama trebaju mostovi i putevi.
Podelite komentar
...
Prvo skoči, pa reci - hop....!
Podelite komentar