FORUM IZAZOV 2018: Transformiši svoj biznis

 
  • 0

Stavove o kretanju, novim trendovima i izazovima struke istakli su komunikacijski stručnjaci iz agencija koje posluju u Srbiji

Četvrti regionalni forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2018 biće održan 12. i 13. marta u hotelu Radisson Blu Old Mill u Beogradu. Glavna tema ovogodišnjeg foruma biće transformacija biznisa i prilagođavanje promenama i izazovima tržišta.

Stavove o kretanju, novim trendovima i izazovima struke istakli su komunikacijski stručnjaci iz agencija koje posluju u Srbiji.

- Ključni izazov za advertajzing biznis jeste da se ima relevantan proizvod i usluge, koje klijenti imaju interes da kupe ili izaberu. To će za nas biti izazov broj jedan i u 2018 - rekao je Marko Pešić, Executive Director agencije Ovation BBDO.

Marina Grihović, direktor agencije Headline i suvlasnik agencije za digitalne komunikacije Dkit, istakla je da je veoma teško predvideti da li će se desiti neke velike promene i transformacija struke u 2018. ili nekoj sledećoj godini, ali očekuje da će uskoro doći do trendova koji su suprotni ovim sadašnjim. "Ljudi će se uželeti nekih starih vrednosti, a milenijalsi će poželeti nešto novo, u ovom slučaju staro. Možda u novom pakovanju. Svakako boljeg kvaliteta, jer kvantitet informacija koje se sada plasiraju jednostavno potiru jedne druge, gube smisao i jačinu. To ne može da se nadomesti brzom slikom ili jakim zvukom koji skreće pažnju, verujem da ćemo morati da se vratimo suštini i pravoj poruci.

Igor Grmuša, Country Manager agencije Degordian, rekao je da je GDPR jedna od najveća promena u vezi sa internetom od njegovog nastanka, a osim usko stručne javnosti skoro da se niko time ne bavi. "Bojim se da će sa GDPR-om biti kao sa snegom koji nas iznenadi u decembru. To je ozbiljan izazov sa kojim će se kompanije, ali i agencije suočiti u ovoj godini.

Iva Đurković, Managing Director agencija Luna\TBWA i OMD, navela je da će ključni poslovni izazovi biti kako pojednostaviti stvari i preživeti rizik, i dodala da pojednostavljivanje nije lako, jer moraš da znaš tačno šta hoćeš, na šta želiš da se fokusiraš i zbog čega i, što je možda najteže, čega si spreman da se odrekneš. Prema njenim rečima, strategije za bezbolno preuzimanje rizika nema.

Foto: Promo

- Kao najveće izazove struke i dalje vidimo razumevanje načina na koji potošač percipira brend u vremenu digitalne komunikacije i kako se odlučuje da kupi proizvod. Današnji  'consumer journey' sve preciznije definiše marektinške ciljeve u pravcu veće personalizacije i reakcije u realnom vremenu koju želimo da postignemo - rekla je Jasna Dugalić, Account Director u agenciji Direct Media.

Olivera Perković, zamenica izvršnog direktora I&F McCann Grupe, dodala je da će pre svega doći do digitalne transformacije.  Svakako uslovljena i dobrim poznavanjem poteba i pshilogije korisnika, a pored uticaja tehnologije uslovljena kako sofisticiranošću tako i regulativama kada je u pitanju data management. Što se tiče samog proizvoda pored agilnijeg i fleksiblinijeg pristupa kreiranju i plasmanu samog sadržaja koje mislimo da će tržište zahtevati, takođe, će se nastaviti i trend očekivanja od komunikacije i velikih brendova da su aktivni i involvirani u rešavanju određenih socijalnih ili kulturoških tema.

Kao i prethodnih godina, poseban segment foruma biće posvećen podsticanju dijaloga između agencija i kompanija, kroz različite tipove interaktivnih radionica, a biće i organizovan teambuilding za učesnike. Ove godine svoje studije slučaja predstaviće, između ostalih i kompanije: Bambi, Vip Mobile, FIAT, Delta Holding, Eurobank, Zlatiborac, PepsiCo (Marbo Product), Generali Osiguranje i drugi.

Prijavljivanje za učešće na forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2018 traje do 23. februara, a broj mesta je ograničen. Više informacija pronađite na sajtu: www.izazovforum.rs

Forum IZAZOV 2018 podržale su agencije Ovation BBDO, Headline, Degordian, Direct Media, I&F McCann Grupa, DPC Group, Super Dot, Smart+ Research, Alma Quattro, Chapter 4 PR, Represent Communications, New Media Team, kao i kompanije Vip Mobile, Eurobank, Zlatiborac, Mozzart Bet i Bambi. Kompanija HEINEKEN Srbija ovogodišnji je prijatelj foruma. Bronzani sponzor je kompanija MasterCard.

O MARKETING MREŽI:

Marketing mreža www.marketingmreza.rs je interaktivan portal koji ima za cilj umrežavanje i poslovno povezivanje svih učesnika na tržištu marketinških komunikacija. Ideja portala je da oglašivači u svakom trenutku imaju uvid u kvalitet rada budućih poslovnih partnera, agencije pronađu potencijalne klijente, dizajneri i kreativci dobiju zanimljive i inovativne ideje, a mediji uspostave što bolju komunikaciju i saradnju sa oglašivačima i agencijama u cilju bolje prodaje medijskog prostora. Portal organizuje i nekoliko velikih stručnih skupova, a između ostalih i nacionalni festival integrisanih komunikacija – KAKTUS.

(Telegraf.rs/ PR)

Video: Koncert filmske muzike Enija Morikonea i Nina Rote u Sava Centru

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA