KAD CE VRCIN DA IMA BOLJI PREVOZ BAS VAS BRIGA NIKAKO DA SE PRODUZI LINIJA DO JARISTA IMA SAMO JEDNA UJUTRU U 6.40 I TEK POSLE PODNE SRAMOTA KO DA JE U NEDODJIJI SRAMOTA ZA GRAD.LAZU U LASTI LAZU U GSP SVI SE UDRUZILI.
Samo pita... Da li uopšte znate koliko autobusa ima početno stajalište u Katićevoj ulici? 30, 39, 47, 59 pa sada i 401... Kada "okrenu na Slaviji, pa krenu na početno stajalište napravi se kolona u Bulevaru oslobođenja. Kada se na to nadovežu potpuno besmisleno uređeni pešački prelazi (uvučeni celih 10m od kružnog toka, umesto logičnih i prvobitno obećanih podzemnih prolaza), kao i spori i dugački tramvaji, doživljaj će biti kompletan. Za 3 meseca će neko već uvideti koja je ovo glupost i ukinuti je što pre. Autobus 401 se iuonako nadovezuje na sve tramvaje na Banjici, tako da je besmisleno preklapanje. A deo trase koji se razlikuje (Bulevar oslobođenja i Ulica vojvode Stepe) su toliko blizu tako da je besmislenost potpuna. Ali idu izbori... svaki glas je bitan, a mozak na "odmoru"...
Vidi ovako ja imam dete koje ide u srednju skolu i ne samo ja nego mnogi ljudi iz Pinosave i nama znaci sto autobus ide do Slavije ,pogotovo zimi jer deca imaju manje presedanja meni licno odgovasra i Trosarina ali je bolje za decu ,kad Resnik moze da ima 4 linije bukvalno povezane sa celim Beogradom ne znam zasto Pinosava ne bi imala bar produzenu liniju.
I dalje se nastavlja sa povlasticama za privilegovane u 1 i 2 zoni ITS, dok ostale gradjane tretiraju kao stoku.
Putnici na liniji 470 godinama mole za dodatne polaske i nadležni uporno odbijaju te zahteve, tvrdeći da je dovoljno 11 polazaka dnevno na liniji 470, dok za to vreme selima u zoni 2 svako malo daju dodatne polaske i dodatne linije.
Al nema veze doći će valjda i taj mart napokon, doći će tada i naših 5 minuta, jedino tada se sete da postoje gradjani 3 reda na takozvanoj teritoriji Beograda.
Zbog čega linija preko Mirijeva do Novog Beograda? Zašto toliko gubljenje vremena? Kaluđerica u budućnosti jedino može da računa na produženje neke od linija koje se okreću u Mirijevu a to bi bila verovatno linija 25P. Tom naselju je potrebna veza i sa Mirijevom i sa Karaburmom. Kaluđerici su u svakom slučaju potrebne još dve nove linije do nekog drugog dela grada. Kaluđerica je i jedno od retkih naselja koja su blizu centra grada a da nemaju direktnu liniju do tamo.
Avala
Vi sto pljujete po tome sto su produzili 401 402 treba da znate da ih nisu produzili nego su samo vratili kako je nekad bilo toliko o tome Beogradjani
Podelite komentar
ivan
KAD CE VRCIN DA IMA BOLJI PREVOZ BAS VAS BRIGA NIKAKO DA SE PRODUZI LINIJA DO JARISTA IMA SAMO JEDNA UJUTRU U 6.40 I TEK POSLE PODNE SRAMOTA KO DA JE U NEDODJIJI SRAMOTA ZA GRAD.LAZU U LASTI LAZU U GSP SVI SE UDRUZILI.
Podelite komentar
Goran
Samo pita... Da li uopšte znate koliko autobusa ima početno stajalište u Katićevoj ulici? 30, 39, 47, 59 pa sada i 401... Kada "okrenu na Slaviji, pa krenu na početno stajalište napravi se kolona u Bulevaru oslobođenja. Kada se na to nadovežu potpuno besmisleno uređeni pešački prelazi (uvučeni celih 10m od kružnog toka, umesto logičnih i prvobitno obećanih podzemnih prolaza), kao i spori i dugački tramvaji, doživljaj će biti kompletan. Za 3 meseca će neko već uvideti koja je ovo glupost i ukinuti je što pre. Autobus 401 se iuonako nadovezuje na sve tramvaje na Banjici, tako da je besmisleno preklapanje. A deo trase koji se razlikuje (Bulevar oslobođenja i Ulica vojvode Stepe) su toliko blizu tako da je besmislenost potpuna. Ali idu izbori... svaki glas je bitan, a mozak na "odmoru"...
Podelite komentar
Ja
Glupost..seoske linije produzavate a za mnoge preopterecene linije nemate resenje,plus to sto neki delovi Beograda uopste nemaju adekvatan prevoz
Podelite komentar
Nemanja
@Ja
Vidi ovako ja imam dete koje ide u srednju skolu i ne samo ja nego mnogi ljudi iz Pinosave i nama znaci sto autobus ide do Slavije ,pogotovo zimi jer deca imaju manje presedanja meni licno odgovasra i Trosarina ali je bolje za decu ,kad Resnik moze da ima 4 linije bukvalno povezane sa celim Beogradom ne znam zasto Pinosava ne bi imala bar produzenu liniju.
Podelite komentar
Marence111
@Ja
Ne produzavaju nego vracaju kako je nekad bilo toliko o tome
Podelite komentar
Nele
@Ja
To su prigradska naselja glupane
Podelite komentar
Dejan
I dalje se nastavlja sa povlasticama za privilegovane u 1 i 2 zoni ITS, dok ostale gradjane tretiraju kao stoku. Putnici na liniji 470 godinama mole za dodatne polaske i nadležni uporno odbijaju te zahteve, tvrdeći da je dovoljno 11 polazaka dnevno na liniji 470, dok za to vreme selima u zoni 2 svako malo daju dodatne polaske i dodatne linije. Al nema veze doći će valjda i taj mart napokon, doći će tada i naših 5 minuta, jedino tada se sete da postoje gradjani 3 reda na takozvanoj teritoriji Beograda.
Podelite komentar
LL
Zar ne moze da se uvede neka linija od kaludjerice preko Mirijeva do Novog beograda koliko bi se rasteretila guzva.Stvarno koliko bi znacilo ljudima.
Podelite komentar
SS
@LL
Zbog čega linija preko Mirijeva do Novog Beograda? Zašto toliko gubljenje vremena? Kaluđerica u budućnosti jedino može da računa na produženje neke od linija koje se okreću u Mirijevu a to bi bila verovatno linija 25P. Tom naselju je potrebna veza i sa Mirijevom i sa Karaburmom. Kaluđerici su u svakom slučaju potrebne još dve nove linije do nekog drugog dela grada. Kaluđerica je i jedno od retkih naselja koja su blizu centra grada a da nemaju direktnu liniju do tamo.
Podelite komentar
Mirijevo
@LL
Neee. Onda bi nam pravili gužve u Mirijevu. Pa vi bi preko Mirijeva išli i u centar. Možda sam sebičan ali baš me briga gledam svoje interese.
Podelite komentar
Nikola!
Au, a 50ica
Podelite komentar