Udaljena beogradska varoš, Grocka, početkom 20. veka izgledala je sasvim drugačije (FOTO)
≫
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Danijel
Jedino normalno mesto u celoj toj opstini, steta sto nema izlaz na auto put, da se mnogo brze stigne do Beograda... a mislim da to i nije neka investicija, samo da se nadje neko sposoban da sa tim izlazom podigne ceo taj kraj na noge u svakom smislu.
Duved
Lep tekst o Grockoj,svaka cast. Ima tu dosta istorije,samo ste zagrebali po vrhu. Pisite malo i o Begaljici,o manastiru Rajinovac,o knezu Palaliji koji je stradao u seci Knezova. Trebaju ljudi da znaju malo vise o istoriji naseg naroda....