Koliko Beograđani poštuju ograničenja u saobraćaju: Ovo je prava istina
Saobraćajna policija je, u međunarodnoj organizaciji TISPOL, počela akciju pojačane kontrole brzine kretanja
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
mali Alek
Nije brzina problem, da jeste F1 bi bila zabranjena, osnovni problem je neznanje i kupovina dozvola, sada se taj danak naplaćuje....!
Sasa
Pa svuda u svetu se tolerise 10 posto.Nemci cak i najave gde se nalaze radari.Nista na silu,a mi kaznjavamo za 2km.
vlada
Treba da gledam u km sat da li vozim 50 ili 52, glupost koja odvraca paznju sa desavanja u saobracaju, moze lako da se izazove sudar zbog toga. Prokletnicima nikad dosta para od ovog izmucenog naroda