Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Ja
Na tim vozlima koje oprema ta niska firma, svasta nije po propisu... da bi ustedeo neki dinar, vecina imaju teretno vesanje pa recimo ako krene nekom kamen u bubregu svasta moze da se desi. Da ne pricam dalje kako samo 4 ambulantna/sanitetska vozila imaju sertifikat kreš testa prostora za pacijenta. Ko zeli moze da baci pogled na youtube kako to izgleda... i tako jos svasta nesto tako da nabrajam dalje. Daleko smo mi od Evrope, zbog ljudi koji sede u ministarstvima vec 15ak godina... pozz
Max
Neko mnogo pametniji od cenjenog stručnjaka je rekao:Nije bitno koj e boje je mačka već je bitno da lovi mišovi
Teodora
I gde je ta naša saobraćajna policija kad treba da radi svoj posao!?