Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
čarls bronson
I Novi Beograd je odavno trebao dobiti pešačku zonu. Tramvajem u XXI vek, je slogan nastao pre trideset godina, ali realno sagledano kod nas to slabo može da se primeni. Sudar na šinama, dvočasovni zastoj. Slab napon i nestajanje struje ko zna kolika rupa u vremenu. Od šinskih vozila imamo letnje tramvaje iz Španije , češke penzionere, pa i za Švajcarce možemo reći isto ali mi oni daju najbolji utisak. Nadam se da ćemo u XXII vek ući bar sa metroom, koji nam je obećan još pre četiri gradonačelnika , ako tako mogu da se izrazim. Kada kažem "ćemo", mislim na tadašnji živalj Beograda, a ja ću tada mirisati ljubičicu s korena.