Beogradski metro povezaće sve: Ići će i do Orlovače, crtaju se nove putanje

 ≫ 
  • 18

Prema Planu regulacije Groblje "Orlovača" i Mirijevo dobiće svoju vezu i to linijama beogradskog metroa, čija putanja se već ucrtava u planove naselja Banovo brdo i Rospi ćuprija.

Devojke u beogradskom tramvaju oduševile putnike: U početku su bile mirne, a onda je počela žurka! (VIDEO)

Kako je objašnjeno u Planu za područje Banovo brdo, koji je trenutno na javnom uvidu, trasa bi išla Beogradskom, preko Trga Slavije i Deligradske do Prokopa. Zatim bi se šine nastavile ka Beogradskom sajmu i Požeškom i dalje ka groblju "Orlovača" i depou "Vrbin potok".

U planu detaljne regulacije naselja Rospi ćuprije na opštini Palilula pominje se i drugi krak linije metroa. On bi išao Bulevarom despota Stefana i Višnjičkom ulicom ka Karaburmi i Mirijevu. Kako je napomenuto, trasa bi se vodila kombinovano - tunelski i zaštićenim koridorom.

Takođe u duž razdelnog ostrva u Višnjičkoj ulici i Mirjevskim bulevarom planirano je proširenje tramvajske trase. Takođe, šinobusi bi imali nov tramvajski depo u zoni ukrštanja dve ulice, na mestu postojeće garaže "Karaburma" u okviru širenja tramvajskog saobraćaja.

Ipak, na sve ovo sugrađani moraće da sačekaju makar do 2019. godine kada bi tek trebalo da počne gradnja, kako je najavio gradonačelnik Siniša Mali prilikom nedavne posete u Šangaju.

Daljinac baner

(Telegraf.rs/Blic)

Video: Mladi Romi u Žablju – snaga zajednice i potencijal za svetliju budućnost

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Realan

    2. maj 2017 | 12:46

    Ovde su ljudi skloni masti i nisu racionalni. Pre skoro 40 godina je prekinut rad na tunelu od Pancevackog mosta ka Mirijevskom bulevaru, nesto je i izgradjeno. Zasto to ne iskoristiti ? Postoji pruga u Resniku, Rakovici tunel do Prokopa to treba iskoristiti. Postoji pruga i od Makisa ka Rakovici. Mogu se napraviti lokalne linije Ripanj-Beli Potok-Rakovica a da se uvedu linije BG Voza Resnik-Pancevacki most i Resnik-Zemun. Postoji pruga i od Jakova preko Surcina do Batajnice. Tu bi isto mogla da se uvede lokalna linija pa da se dobije veza sa postojecom linijom BG Voza. Trebalo bi napraviti prugu koja ce povezivati aerodrom. Dovoljno je napraviti krak od Zemun Polja ka aerodromu i zatim od aerodroma ka Surcinu ili Jakovu gde vec ima u jednom delu postojeca pruga. Sve je to mnogo jeftinije nego kopati tunele ka Mirijevu ili Orlovaci. Rekonstrukcijom postojecih pruga i gradnjom koloseka ka aerodromu voz bi zaziveo kao vid prevoza u gradu. Uvodjenjem lokalnih linija i povezivanjem sa postojecom linijom BG Voza bi se prevoz znatno poboljsao i osetio napredak dok ne krene realizacija metroa. Los plan UMP-a je sprecio uvodjenje tramvaja ka Novom Bezanijskom groblju. Trase tramvaja se mogu produziti od Bogoslovije ka depou Karaburma i od Banovog Brda ka Zarkovu, a sine preko mosta na Adi pomoci i uvodjenju nove kruzne linije koja bi isla i preko Novog Beograda.

  • Ret

    2. maj 2017 | 14:22

    Pre ce Beogradjani dozuveti letece automobile nego ovu SF ideju!Oa ispod Beograda ima 10 slojeva grada od pre vise hiljada godina,katakombi i pecina,krecnjaka,ne postoji sansa da se busi a da se ne istete gradjevine i postojeci putevi na povrsini.Cevi svakodnevno pucaju zbog sleganja tla a ne tuneli koji bi morali da idu 50 metara ispod povrsine.Jeftinije bi bili 100 puta praviti nadzemne tj sine na stubovima iznad postojecih saobracajnica nego busiti haos ispod Beograda.Svakako je sve ovo neostvarivi jer bi kostalo na milijarde evra i trajalo bi jos 50 godina a do tada ce ljudi stvarno leteti u u svijim vozilima a mozda ce nam i izrasti krila....

  • ITGuru

    2. maj 2017 | 12:50

    Neverujem dok ne vidim!

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA