Robert Jahav, generalni direktor kompanije BIG CEE otkriva: Evo kako će izgledati najsavremeniji šoping centri u Beogradu (FOTO)

  • 1

Kompanija "Big cee Srbija" deo je internacionalne investicione grupacije "Big shopping center" koja posluje u Izraelu, SAD, Indiji i Srbiji u čijem je vlasništvu 48 projekta od kojih su 41 u fukciji otvorenih tržnih centara, dok je 7 u fazi izgradnje.

U intervjuu za Telegraf Robert Jahav generalni direktor "Big Cee Srbija" govori o novom projektu i najvećoj investiciji koju u Srbiji pokreću 31. marta.

Kao investitor u oblasti nekretnina širom sveta, da li možete da nam date svoju procenu srpskog maloprodajnog tržišta i njegovog potencijala?

Srbija je zemlja u kojoj se sve više razvijaju maloprodajni prostori. Međutim, u odnosu sa drugim zemljama Evrope, celokupno tržište Srbije je i dalje u fazi razvoja. Postoje brojna istraživanja koja mere trenutni prostor za maloprodaju po stanovniku i koja pokazuju da u Srbiji postoji još mnogo prostora koji može da se ponudi građanima.

Šta Srbiju čini privlačnom za strane investitore?

Glavni razlog je mogućnost za rast i razvoj. Srbija se kreće u dobrom pravcu i upravo sada je pravo vreme za investicije. Predhodne dve godine su veoma značajne i atmosfera u poslovnom okruženju je veoma pozitivna, a za ovu promenu najviše je zaslužna Vlada Republike Srbije. Ovde sam već duže godina i primećujem veliki pozitivan talas koji se oseća širom zemlje i mislim da je ovo pravi trenutak da se razvijamo i rastemo.

Trenutno ste u pripremnoj fazi izgradnje novog šoping centara na Vidikovcu. Da li možete da nam kažete koliki je značaj ovog projekta?

Našu najveću investiciju u Srbiji pokrećemo 31. marta ove godine izgradnjom najmodernijeg i do sada neviđenog maloprodajnog projekta na Balkanu. Izgradnjom ovog tržnog centra planiramo da razvijemo novi način modernog koncepta života kako u Srbiji, tako i na celom Balkanu. To će ujedno biti i najluksuzniji projekat u Srbiji. Gradimo na zemljištu površine 150.000 kvadratnih metara, od čega je 120.000 kvadratnih metara objekat u kome će 70.000 kvadratnih metara biti namenjeno maloprodaji. Do sada ovakav projekat nije viđen u Srbiji. Zamislite površinu od 30 fudbalskih terena na jednom mestu – to je naš projekat. Na slikama se može videti kako će BIG FASHION Vidikovac da izgleda, kao i osetiti njegovu moć i magiju. Odlučili smo da u 2020. godini zakoračimo u budućnost maloprodaje, da pružimo potpuni doživljaj svim posetiocima i napravimo pravi grad za kupovinu, zabavu, kulturu i, što je najbitnije, celu porodicu.

Foto: Promo Foto: Promo

Po čemu će se razlikovati BIG FASHION u Višnjičkoj u Beogradu koji se otvara sledećeg meseca, od postojećih tržnih centara?

Otvaramo najmoderniji šoping centar u blizini centra grada, pokrivajući ovom prilikom veliki deo Beograda koji trenutno nema nijedan pristojan tržni centar. Tu smo da pružimo jedinstveno iskustvo Beograđanima. Naš tržni centar će obuhvatiti 110 radnji, najpoznatijih svetskih i domaćih brendova, pored toga biće otvoren i najveći bioskopski centar u Beogradu sa devet modernih bioskopskih sala, brojnim restoranima i kafićima. Sigurni smo da će se Beograđani dobro zabavljati prilikom posete našem tržnom centru.

Da li mislite da kroz izgradnju tržnog centra u Višnjičkoj, kao i projektom na Vidikovcu, menjate sliku glavnog grada?

Mi svakako imamo udeo u izgradnji i unapređenju ovih delova grada. Sa našim projektima ovde, kao i širom sveta, predstavljamo investitore koji unapređuju sredine u kojima realizujemo svoje projekte. Naši projekti doprinose razvoju celog područja i infrastrukture, te smo vrlo ponosni što smo deo savremenih promena. Naši tržni centri predstavljaju deo zajednice, a značajan smo činilac i kada je reč o zapošljavanju. Takođe, trudimo se da budemo centar za kulturu i da održavamo dobre odnose sa gradskim i lokalnim samoupravama u cilju razvoja sredine u kojoj poslujemo, u okviru koje živimo i koja predstavlja naš dom.

Koliko dugo živite i radite u Srbiji i šta vam se najviše sviđa u našoj zemlji?

U Srbiji živim i radim već skoro 10 godina. Ovde se osećam kao kod svoje kuće i mislim da taj osećaj najviše imam zahvaljujući ljudskoj toplini koja je karakteristična za Srbe. Verujem da su Srbi i Izraelci veoma slični. Zahvaljujući poslu, u poslednje 23 godine proputovao sam ceo svet, te imam dovoljno iskustva da uporedim zemalje i mentalitete ljudi koji u njima žive. Stoga zaista mogu reći da Srbija prija mom senzibilitetu i da je sjajno mesto za život.

Nakon šoping centara u Novom Sadu i Beogradu, koji su dalji planovi kompanije BIG CEE u Srbiji?

Mi svakodnedno istražujemo i osluškujemo nove prilike, tako da sam prilično siguran da ćemo se opet sresti tokom 2017. godine, kao i da ćete tada čuti novosti o sledećim projektima koje planiramo. Naš plan je da dugoročno ostanemo u Srbiji sa ciljem da postanemo najkonkurentniji u oblasti maloprodaje, šoping centara i generalno nekretnina. Naši projekti u ovoj godini samo su mali deo onoga što planiramo u daljoj budućnosti.

(Telegraf.rs/ PR)

Video: Đacima oči pune suza, zaplakaćete i vi: Učiteljica Kova ispraćena u penziju posle 40 godina rada

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA