≫ 

U Beogradu se mnogi švercuju u prevozu, u Zagrebu niko: Živela sam u oba grada i shvatila zašto je to tako (FOTO)

 ≫ 

Da bi smanjili broj putnika bez karte, čelnici hrvatskog prevoza uveli su polusatnu kartu po ceni od 4 kune, što bi iznosilo oko 65 dinara

Komentari

  • Aleks_au

    2. april 2017 | 15:02

    Zargreb je selo .

  • Milojko

    2. april 2017 | 08:57

    Kultura bato treba nas naučiti ponašanju a plaćanjem karte dobijamo i nove buseve i internet i udobnost.

  • Endokin

    2. april 2017 | 08:10

    Ponavljam - i opet ponavljam. Grupa fakultetski obrazovanih gradjana poseduje dugorocno pravljen i razradjen biznis plan koji bi uz odredjena ulaganja (novac smo vec dobijali iz evropskih fondova za razvoj, ali je protracen za neke druge stvari...) gradjanima omogucio potpuno besplatan (ili pak jako jeftin) javni prevoz. Ti ljudi nisu samo tako naprasno to smislili vec je to izradjeno po ugledu na gradove u svetu gde vec postoji tako nesto ili slicna stvar, a prilagodjeno nasoj ekonomiji i kulturi. To je razlog zasto necu bas uvek da platim kartu - zato sto im je cilj da uzmu novac i nista drugo, a medju tim novcem verovatno i vise nego sto je potrebno, izmedju ostalog jos placam i nekoj tamo privatnoj firmi za kontrolu i naplatu karata, a javni prevoz se jos uvek delom finansira iz budzeta... boze sacuvaj.

  • Haha

    2. april 2017 | 07:52

    Živim u inostranstvu i tu je taj problem tako rešen msm da čak i po kilometru ide vožnju od par stanica platim manje nego dužu vožnju i mislim da je to dobar sistem

  • Marko

    2. april 2017 | 07:22

    Ne bih se svercovao kada bi pare od kupljene karte ostale u Srbiji. Raspitajte se malo koja firma uzima preko 65% prihoda bus plusa ....

  • Popara

    2. april 2017 | 07:16

    Pa kad pogledam kako su puni kafići, kako se naprave gužve na putevima jer su svi gospoda i voze se svojim autom, da više od polovine ima da izdvoji za letovanje, neki čak i za zimovanje, da svi imaju da plate internet i android telefon, onda kontam da nam i nije tako loše. A sa druge strane, gradski prevoz mora da bude čist, da ne bude gužve, da za kartu koju plaćam mogu da se vozim kao čovek, a ne kao stoka.

  • Racki

    2. april 2017 | 06:47

    Dal mislite da od usca do karaburme u 16h mozete stici za pola sata ...preko brankovog mosta..

  • Robin hud

    2. april 2017 | 04:41

    Dok nam se ovde serviraju price o svercerima kao losem delu drustva, bus plus kompanija bivseg gradonacelnika se svaki dan sve vise bogati na vasim kartama ....isisavaju sve iz gsp a nemaju nikakve obaveze prema njemu,....grad se pravda potrebom za novim autobusima jer je kao zastareo vozni park a i dan danas najbolji autobusi koje imamo su oni japanski iz 2000 god ... kakve glupe price......svaka nova prica sa potrebom ulaganja u gradski prevoz je u stvari nova plajcka i provizija za vlast.......

  • baba roga

    2. april 2017 | 04:37

    Najednostavnije rešenje:Mesečna karta 1000 din od 18god do 65god.

  • čarls bronson

    2. april 2017 | 04:27

    Kontrolori su rasisti. Prođu pored grupe Roma i ne traže im karte, a onda se ustreme na neku devojku ili bakicu . Normalno je plaćati nešto što koristiš ako to ima kvalitet, ali ako prevoza nema celo poluvreme pa i više, a terminus je petnaestak minuta, onda je to već za razmišljanje. Da zanemarimo one autobuse iz" Ko to tamo peva", koji kao da se razmnožavaju u garažama prevoznika.

  • M.J

    2. april 2017 | 02:52

    65 dinara pola sata, realno skupo je. Kod nas je sat i po 90 dinara. U Zg bi sat i po iznosio 200 dinara. Kada pogledamo racunicu kod nas je jeftinija karta. Svest nam je takva da nam je svercovanje u krvi. Secam se da su karte bile jeftinije, i opet je bilo svercovanja. Autobusi nam ne mogu biti cisti, kada ih mi putnici isprljamo ranom zorom. Oni iz garaze izadju cisti, ali su vec isprljani za sat vremena.

  • Anita

    2. april 2017 | 01:36

    Stvar je u tomu da Zagreb kao i europa sledi trend koriscenja bicikla u prevozu, a sam grad ima 800 000 stanovnika s malim okrugom 1,5 mil. Osim toga sta nama vredi velicina beograd, kad je siromasniji i neuredniji... pogledajte kopenhagen i ljubljani visestruko manji od zagreba, a u poređenju s BG - vrh

  • Sarmadzija

    2. april 2017 | 00:27

    Naplata po broju stanica i cao,ali pre toga neka operu autobuse,upale taj internet i dovedu ih u red jer ovo u cemu se vozimo neko ne bi ni prasice terao!

  • Bojan

    1. april 2017 | 23:32

    I da pola sata košta 20 dinara stoka bi se opet švercovala! Jesam za to ako te uhvate bez karte da kazna treba da bude minimun 30 000 din pa se ti rodjače i dalje švercuj

  • DF

    1. april 2017 | 22:26

    To je zato sto su Hrvati sad "Europljani", nisu vise zatucani Balkanci.

  • maca

    1. april 2017 | 22:09

    Posto postoji samo jedna cena i vec odredjena minutaza, ne mozete ocekivati da ce ljudi za 2,3 ili 5 stanica placati 90 din. Mora da se ogranici VREMENSKI cena karte.

  • Herceg

    1. april 2017 | 22:01

    Ja imam osjecaj da sjutra kazu idemo od sad besplatno da bi namijerno nekad kupio kartu.

  • SVETLANA

    1. april 2017 | 21:54

    UVESTI MARKARCI .A NE BUS PLUS.KARTA DA BUDE U VOZILU 55 DIN.TAKO BI SE MANJE SVERCOVALI.OTIDITE DO NOVOG SADA.AUTOBUSKA KARTA JE 55 DINARA.NIKO SE NESVERCUJE.ZAMISLITE NJIH TROJE KAD KUPE KARTU U AUTOBUSU TO JE SESTO DINARA.JOS AKO MENJA DVA AUTOBUSA.OKRENITE SE NARODU.DALI JE BOLJE SVERCOVATI SE ILI KARTA DA BUDE PRISTUPACNA PUTNICIMA.

  • Pravda

    1. april 2017 | 21:47

    Male plate a cene karte paprene. Dvadeset dinara jedna voznja. Koloko para toliko i muzike.

  • Kole

    1. april 2017 | 21:07

    Dnevna karta 10 dingera i ćao. Ili tako ili da se švercujemo.

  • Mihajlo

    1. april 2017 | 21:05

    65 dinara za pola sata nije jeftino, kod nas dobijete sat vremena po sličnoj ceni.

  • Казанџија

    1. april 2017 | 21:04

    Овде је то неизлечива болеС

  • J

    1. april 2017 | 20:52

    Kad bi stavili realniju cenu mesecne karte, skoro niko ne bi dozvolio da ga maltretira kontrola. Kao npr. penzioneri koji godisnje placaju 400din. 1 roditelj sa 26.000 ukupnih primanja i 2 srednjoskolca kako da izdvoji skoro 6000 za prevoz?

  • Svetlana

    1. april 2017 | 20:47

    Sto onda dotična nije ostala u zagrebu ako je tamo bolje

    • 1. april 2017 | 22:54

      Lilly

      @Svetlana

      Svetlana, pakosna si. Srpska tvrdoglavost ne prihvata nista sto je bolje I uvek skloni da kritikuju druge. Zato nas niko ne voli. Mnogo drzimo do sebe bez osnova a podcenjujemo sve oko sebe.

  • Svetlana

    1. april 2017 | 20:45

    Sto dotična onda nije ostala u zagrebu ako je tamo tako dobro

    • 1. april 2017 | 21:06

      Nikola

      @Svetlana

      Pa sigurno se nije odselila zbog cene karte za autobus.

    • 1. april 2017 | 21:10

      ivica

      @Svetlana

      Skroz ti debilan odgovor, zao mi je.

    • 1. april 2017 | 21:21

      M

      @Svetlana

      Kakav Vam je komentar, bolje da ste cutali

    • 1. april 2017 | 23:21

      Jordan

      @Svetlana

      Pa ovde neaca kartu

    • 1. april 2017 | 23:56

      lili

      @Svetlana

      a ko kaze da nije ostala tamo? možda i jeste, ali draga svetlana obnovite malo citanje jer vi ste primer funkcionalne nepismenosti... pročitala ste jedan krajnje prozaičan tekst i opet niste shvatili o čemu tekst govori...hajmo malo, sta je tema, a sta ideja? tema je poredjenje organizacije javnog prevoza u dva grada. ideja je da se sugeriše čelnicima našeg grada da pogledaju i druge gradove i vide kako je taj problem tamo resen...

  • Srba

    1. april 2017 | 20:33

    Sto se tice br.stanovnika zagreb je selo u odnosu na beograd

    • 2. april 2017 | 01:23

      Nešo

      @Srba

      Kod VAS je sve megalomanski,pa i utvrđivanje "ćije je selo veće".Odgovor ste sis dali sami sebi.I zagreb i Beograd su lijepi gradovi.Prvi je nešto zapadnije drugi nešto istoćnije.I na kraju krajeva sve ti dojde na isto.Vjerujte mi!!!.

    • 2. april 2017 | 01:33

      Era

      @Srba

      Sam grad ima 800 000 stanovnika, kako je to selo?

    • 2. april 2017 | 08:37

      Zeljkovameli

      @Srba

      Srba odi na net paprovjeri to selo.zagreb je povrsinski veci od bg.2puta,a stose tice stanovnika bg.ima vise 450000 stanovnika,neracunajuse sela oko bg.procitaj najnovije podatke ako se znas sluziti netom,vjerovatno ne jer nebi ostavio ovakav glupi komentar.

  • MG

    1. april 2017 | 20:25

    Karta treba da bude 100 din 24 sata, a 50 din 90 min. U Rimu je 1 evro ali mozes da odes metroom cak 26 km do Tirolskog mora i okupas se i vratis u Rim.

  • Purger

    1. april 2017 | 20:20

    Mozes mislit kako joj se ustaju kad kupi kartu, a od sto ljudi u tramvaju dvoje ih ima karte...a jedan od tih dvoje je vozac koji ih prodaje

  • bobi

    1. april 2017 | 20:20

    Moze da kosta koliko hoces kad je mentalitet ljudi u Srbiji los i nikakav !

  • Sroki

    1. april 2017 | 20:09

    Izvini kolika je ono plata u Zagrebu

  • ante ban

    1. april 2017 | 20:08

    Ogromna razlika u broju onih koji se švercaju u Beograsdu i Zagrebu je, osim jeftine zgb-karte, pošteniji odnos Hrvata i veća korektnost i kultura! Ovamo je sramota ako vas uhvate bez karte, i to poniženje nitko ne želi ni u primisli! To je ono što je autorica zanemarila, A JAKO JE BITNO!

    • 1. april 2017 | 20:35

      Cika Velja

      @ante ban

      Tako nekako,slazem se...blamaza nema cenu!!!

    • 1. april 2017 | 20:58

      SRB IN

      @ante ban

      Nije loše da opet pročitate tekst. Ne radi se ovde o tradicionalnom poštenju Hrvata nego su uveli jeftinije karte da naplate bilo šta.

  • Ljilja

    1. april 2017 | 20:08

    Neverovatno da vecina ima primanja 20 000d i da zive sami.

  • Ljilja

    1. april 2017 | 20:06

    Ta prica, nemam primanja su mi 20 000d,nije

  • Zarko

    1. april 2017 | 19:55

    I u stockholmu se švercu. Sve dok te neuhvate

  • Daks

    1. april 2017 | 19:50

    Od cega ce da je plati kad je plata 20.000,pola za kartu a pola za obrok na poslu,ako ostane sta za koju paklicu cigara da se ubije nervoza dobro je.

    • 1. april 2017 | 20:11

      JZ

      @Daks

      Stvarno mi je zao ali ako se vodis tom logikom onda je opravdano iz mesare uzeti kilo mesa bez placanja...standard nam je uzas ali mesecne karte stvarno nisu skupe ako se uzme u obzir da za te pare moze da se kupi samo 20 litara goriva...

  • Nina Bec

    1. april 2017 | 19:43

    Godisnja karta za prevoz u Becu je 360 € sto znaci, i manje od 1€ dnevno pa se vozite koliko hocete. I da ne zaboravim naj bitnije, prevoz je na 2,3 i 5 min.

    • 1. april 2017 | 20:13

      JZ

      @Nina Bec

      Mesecna karta i u BG-u je 30e, a to za cekanje od 3 min bi mozfa bilo i ovde da su poslednjih 30 godina svi placali karte i da je ulagano u GSP, ovako se samo drzao socijalni mir...

    • 1. april 2017 | 20:15

      MinaGogi

      @Nina Bec

      Plus plate ili socijalna primanja neuporedivo sa našim ovde. Komentar nepotreban. Kao da ljudi vole da se svercuju i stresiraju, svašta.

  • Sasa

    1. april 2017 | 19:42

    E pa ti se lepo vrati u Zagreb pa tamo drzi predavanja.

  • Goxy RWA

    1. april 2017 | 19:36

    Najpostenije je naplata po vremenu.Udjes cekiras se i kad izlazis odjavis se,,naplate po minutu npr 1 din za min,,pa koliko se vozis toliko platis,,molim lepo

  • Asja

    1. april 2017 | 19:35

    A sto gospodja nije ostala u Zagrebu, pa bi joj i dalje ustajali kad kupi kartu?!

  • jovan

    1. april 2017 | 19:21

    dajte normalne autobuse koji nisu kao is lepa sela lepo gore i placacu kartu svaki put nije problem, a da placam za krseve u kojima nema grejanje zimi niti klime leti ne pada mi na pamet

    • 1. april 2017 | 19:58

      Reciklirani

      @jovan

      Vidis u tome je problem, ne moze novi autobusi kad ne platis kartu... Aj ti kupi nov auto kad ne primas platu.

    • 1. april 2017 | 23:07

      Lilly

      @jovan

      Jovane nebi ti ni onda platio kartu. Drzava mora da se postuje I porezi da se placaju. Mentalitet srba je takav kakav je. Misu srecni ako nekog ne prevare.

  • smeki

    1. april 2017 | 19:20

    30 dinara za 30 minuta i tacka.

  • I tu i tamo

    1. april 2017 | 19:18

    Švercuju se i u Zagrebu. Na kraćim relacijama.

  • Смејање

    1. april 2017 | 19:11

    У Нишу је карта 80 динара и за мање од пола сата..

    • 1. april 2017 | 19:35

      nkl

      @Смејање

      U Nisu je karta 60din.i niko se ne svercuje al zato ima kondukter koj seta po busu i prodaje karte

  • Realan

    1. april 2017 | 18:46

    Beograd je grad mnogo veci od Zagreba, drasticno su vece guzve i losiji prevoz kao i standard. Kod nas bi moglo da se uvede da cena bude 30 dinara, za recimo 35 minuta voznje. Mislim da bi se sa tom cenom i kod nas smanjio broj svercera a da bi trebalo smanjiti i cene mesecnih karti.

    • 1. april 2017 | 19:03

      ?

      @Realan

      Standard nije lošiji, ni u Zagrebu se ne živi najbolje. U Beogradu ima mnogo ljudi, a veliki je broj i učenika koji ne moraju da plaćaju. Po meni bi to trebalo da se reši mesečnim porezom za GSP od 100/200 din po stanovniku starijem od 18 god. Prevoz u Bg nije nešto, ali ima i super autobusa i tramvaja. Kod nas sve babe i dede trče i tuku se da sednu i ne plaćaju karte. Ali da li je ovaj članak tačan? Svakodnevno idem od Zemuna do Banovog Brda i kad god kontrola uđe i proverava karte svi daju i nikoga ne izbacuju, što znači da ljudi plaćaju mesečne karte koje se jednom mesečno otkucavaju.

    • 1. april 2017 | 19:06

      .......

      @Realan

      Ma gsp treba ugasiti i treba napraviti drugaciju firmu

    • 1. april 2017 | 20:13

      Zoran

      @Realan

      Vozozajte se biciklovima ako vam je karta skupa i rešen problem...u Zrenjaninu je 50din. bez obzira na relaciju i nema švercera nijednog jedinog i ljudi se nebude.

    • 2. april 2017 | 00:01

      bojka

      @Realan

      Zapravo, površinom je Zagreb veći od Beograda a populacijom ne.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA