≫ 

U Beogradu se mnogi švercuju u prevozu, u Zagrebu niko: Živela sam u oba grada i shvatila zašto je to tako (FOTO)

 ≫ 

Da bi smanjili broj putnika bez karte, čelnici hrvatskog prevoza uveli su polusatnu kartu po ceni od 4 kune, što bi iznosilo oko 65 dinara

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika bobi
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Aleks_au

    02. april 2017 | 15:02

    Zargreb je selo .

  • Milojko

    02. april 2017 | 08:57

    Kultura bato treba nas naučiti ponašanju a plaćanjem karte dobijamo i nove buseve i internet i udobnost.

  • Endokin

    02. april 2017 | 08:10

    Ponavljam - i opet ponavljam. Grupa fakultetski obrazovanih gradjana poseduje dugorocno pravljen i razradjen biznis plan koji bi uz odredjena ulaganja (novac smo vec dobijali iz evropskih fondova za razvoj, ali je protracen za neke druge stvari...) gradjanima omogucio potpuno besplatan (ili pak jako jeftin) javni prevoz. Ti ljudi nisu samo tako naprasno to smislili vec je to izradjeno po ugledu na gradove u svetu gde vec postoji tako nesto ili slicna stvar, a prilagodjeno nasoj ekonomiji i kulturi. To je razlog zasto necu bas uvek da platim kartu - zato sto im je cilj da uzmu novac i nista drugo, a medju tim novcem verovatno i vise nego sto je potrebno, izmedju ostalog jos placam i nekoj tamo privatnoj firmi za kontrolu i naplatu karata, a javni prevoz se jos uvek delom finansira iz budzeta... boze sacuvaj.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA