Gradonačelnik Beograda čekao u redu za ručak u rekonstruisanom dispečerskom centru GSP "Beograd" (FOTO)
- Ovde se slivaju sve informacije iz saobraćaja u Beogradu, i sada možemo mnogo brže da reagujemo ako je negde gužva, ako treba da se produže ili skrate neke linije gradskog prevoza - rekao je Mali
Питања за све надлежене који руководе јавним градским саобраћајем у Београду:
1. До када мислите да грађане Београда возите у периоду понедељак-петак по суботњем реду вожње, а суботом и недељом по недељном реду вожње?
2. Када мислите да поправите хаос у градском превозу, бесомучна чекања на превоз у шпицевима а и ван њих, неизрециве гужве кад и дочекате превоз?
3. Када мислите да на врло дуге линије које иду са краја на крај града и то кроз центар махом, вратите зглобне аутобусе уместо сингл бусева у које и не може да се уђе, сем на почетним станицама?
4. У вези са питањем бр. 3, надовезује се и питање када мислите да на таквим линијама повећате фреквентност и број возила, уместо што се вадите на градске гужве, које су опет у вашој надлежности?
5. Када мислите да вратите наплату и контролу карата, ономе ко и услугу испоручује, уместо приватне фирме, за коју се оправдано сумња, да прикрива тачне податке о броју купљених карата?
6. Када мислите да се стварно позабавите проблемом градског превоза и прихватите врло једноставно решење (писао сам и раније о томе) које гарантује већи приход вршиоцу превоза, а грађанима Београда, као и гостима нашег града, бесплатан превоз?
Знам да ми никад неће нико одговорити на ова питања, макар и неистинама, али као грађани Београда, можемо их постављати стално. Па коме пре досади. Нама неће, то је сигурно.
Mislim da je odgovor prost a on glasi: "Kada se otkupi ugovor Apexa ili ti Bus Plusa koji je stetan ugovor potpisala prethodna Gradska vlast - DS jer tek tada ce kompletna naplata ici organizatoru prevoza - GSP-u".Ne znam d ali znate ali 70% of naplate ide pomenutoj firmi dok 30% ide GSP-u of cega treba da se plati amortizacija,plate,tekuce odrzavanje I sl.
Dakle,jako stetan ugovor koji su smisljeno I organizovano prethodnici uradili.
Sada da se ugovor otkupi treba preko 6,5 miliona eura,slecece godine vec to "pada I manje je" tj. za 4,3 miliona....
čarls bronson
Uskoro će čekati u redu za ručak, u eminentnom trdicionalnom restoranu KPZ Zabela . Prijatno gradonačelniče.
Podelite komentar
Majkl
Питања за све надлежене који руководе јавним градским саобраћајем у Београду: 1. До када мислите да грађане Београда возите у периоду понедељак-петак по суботњем реду вожње, а суботом и недељом по недељном реду вожње? 2. Када мислите да поправите хаос у градском превозу, бесомучна чекања на превоз у шпицевима а и ван њих, неизрециве гужве кад и дочекате превоз? 3. Када мислите да на врло дуге линије које иду са краја на крај града и то кроз центар махом, вратите зглобне аутобусе уместо сингл бусева у које и не може да се уђе, сем на почетним станицама? 4. У вези са питањем бр. 3, надовезује се и питање када мислите да на таквим линијама повећате фреквентност и број возила, уместо што се вадите на градске гужве, које су опет у вашој надлежности? 5. Када мислите да вратите наплату и контролу карата, ономе ко и услугу испоручује, уместо приватне фирме, за коју се оправдано сумња, да прикрива тачне податке о броју купљених карата? 6. Када мислите да се стварно позабавите проблемом градског превоза и прихватите врло једноставно решење (писао сам и раније о томе) које гарантује већи приход вршиоцу превоза, а грађанима Београда, као и гостима нашег града, бесплатан превоз? Знам да ми никад неће нико одговорити на ова питања, макар и неистинама, али као грађани Београда, можемо их постављати стално. Па коме пре досади. Нама неће, то је сигурно.
Podelite komentar
PECKE
@Majkl
Samo jako!
Podelite komentar
čarls bronson
@Majkl
Subotom i nedeljom idu krševi u kojima, zbog gasova, treba nositi HBO maske .
Podelite komentar
Milenko
@Majkl
Mislim da je odgovor prost a on glasi: "Kada se otkupi ugovor Apexa ili ti Bus Plusa koji je stetan ugovor potpisala prethodna Gradska vlast - DS jer tek tada ce kompletna naplata ici organizatoru prevoza - GSP-u".Ne znam d ali znate ali 70% of naplate ide pomenutoj firmi dok 30% ide GSP-u of cega treba da se plati amortizacija,plate,tekuce odrzavanje I sl. Dakle,jako stetan ugovor koji su smisljeno I organizovano prethodnici uradili. Sada da se ugovor otkupi treba preko 6,5 miliona eura,slecece godine vec to "pada I manje je" tj. za 4,3 miliona....
Podelite komentar