Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
miloš
Nikad mi neće biti jasno, zašto nismo kod rekonstrukcija prešli na normalan kolosek tramvaji bi bili brži, ne bi se ljuljali mogli bi da idu i železničkim šinama, ako je potrebno. tramvaj bi bio deo budućeg metroa.
Srđan
Hehehe... ovo je hrabro, jer kako voze ljudi po Beogradu trebalo bi da umesto semafora postavljaju rampe. 90% vozaca ne zna pravila saobraćaja
MegaStorm
Onda će početi ogromne gužve da se stvaraju u bočnim ulicama kao Omladinskih brigada, Gandijevoj gde je i sad velika frekfencija na raskrsnicama tih ulica i Jurija Gagarina, rešenje je uvođenje ekspre linija kao nekad 704e , linije koje ne staju kod svakog ćoška pa ko ide do centra sačeka espres i daleko brže stigne.