25 moćnih kompanija želi beogradski aerodrom

Komentari

  • suvi list

    14. februar 2017 | 10:35

    E moj Ilicu, da li se secas kako si sekao parizer na Terminalu 1, dve prosto prosirene recenice ne znas da nabodes i ti sad pricas o koncesiji. Svi mi znamo ko si,radili smo zajedno, pokrivao si resornu ministarku kad se zaposlila na aerodromu a nije uopste dolazila na posao, sve radnici znaju.Nijedna firma nece aerodrom , jer ste sve dali u zakup Dufriju tako da niko nece doci na nesto sto ne zna gde ikako moze da zaradi!!!!

  • Marko

    13. februar 2017 | 20:23

    Koncesija nije `davanje necaga necemu,poklanjanje`?Drzava daje u ovom slucaju na 25 godina posle toga opet postaje drzavno.Mi ne mozemo sami uloziti toliki novac,a i u ostalim drzavame se tako radi.Prema tome ovo je uredu.Tender je javan sve po zakonu.Sto je najvaznije bice posla za jos ljudi.Bravo Srbijo i da sve vise,vise poboljsavamo ekonomiju koja je stub jedne drzave

    • 13. februar 2017 | 21:32

      SRB IN

      @Marko

      Pre bih rekao da država daje Aerodrom na koncesiju jer nema sposobne i poštene kadrove da ga vode. Kad bi mu se otkačile stranke i njihovi apetiti sa vrata Aerodrom bi mogao sam da se razvija. To izgleda nekome nije u interesu.

  • Marko

    13. februar 2017 | 20:22

    Koncesija nije `davanje necaga necemu,poklanjanje`?Drzava daje u ovom slucaju na 25 godina posle toga opet postaje drzavno.Mi ne mozemo sami uloziti toliki novac,a i u ostalim drzavame se tako radi.Prema tome ovo je uredu.Tender je javan sve po zakonu.Sto je najvaznije bice posla za jos ljudi.Bravo Srbijo i da sve vise,vise poboljsavamo ekonomiju koja je stub jedne drzave.

  • Grga Pitić

    13. februar 2017 | 19:37

    Problem je lako rešiv. A/D Batajnica ima svu prateću infrastrukturu i izuzetno kvalitetnu pistu za kargo i low cost saobraćaj. Od ulaganja je potrebno samo carina i policija. Ko je upućen u ovu tematiku razumeće šta sam hteo da kažem. Pitanje je samo kome to ne odgovara, misleći na gradske i državne "moćnike".

  • Proktor

    13. februar 2017 | 17:45

    Ko ne bi koku koja nosi zlatno jaje?

  • Dejan

    13. februar 2017 | 16:31

    Najmoćnija kompanija je srpski narod i ta kompanija i treba da ostane vlasnik aerodroma . Kome treba aerodrom neka kupi njivu i neka ga izgradi .

  • Neks

    13. februar 2017 | 16:30

    Pa i dobi će ga pošto nama ne treba nista

  • dragon

    13. februar 2017 | 16:15

    Aerodrom i telekom ne smeju ni pod koju cenu da se daju pod koncesiju jer su to pa skoro jedine dve kompanije sa svetlom buducnoscu samo da se nadju ljudi koji ce ih voditi

    • 13. februar 2017 | 16:48

      дејан

      @dragon

      Одакле новац да сами о развијемо? Можемо да узмемо позајмицу али нам онда недостају стручњаци. Ако њих платимо они могу да буду одговорни само до висине њихове зараде. Концесионар, доказан у овом послу, има људе а и улагања ће бити таква да њему донесу највећи профит. Профит се дели на основу власничког удела. Значи, на Држави ке пдговорност да пронађе правог концесионара и направи уговор са што мање "рупа".

  • Dejan

    13. februar 2017 | 16:07

    Tu je Fraport iz Frankfurta.Preporodili Ljubljanu,Varnu,14 aerodroma u Grckoj su isto preporodili.Da ne nabrajam vise

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA