E moj Ilicu, da li se secas kako si sekao parizer na Terminalu 1, dve prosto prosirene recenice ne znas da nabodes i ti sad pricas o koncesiji. Svi mi znamo ko si,radili smo zajedno, pokrivao si resornu ministarku kad se zaposlila na aerodromu a nije uopste dolazila na posao, sve radnici znaju.Nijedna firma nece aerodrom , jer ste sve dali u zakup Dufriju tako da niko nece doci na nesto sto ne zna gde ikako moze da zaradi!!!!
Koncesija nije `davanje necaga necemu,poklanjanje`?Drzava daje u ovom slucaju na 25 godina posle toga opet postaje drzavno.Mi ne mozemo sami uloziti toliki novac,a i u ostalim drzavame se tako radi.Prema tome ovo je uredu.Tender je javan sve po zakonu.Sto je najvaznije bice posla za jos ljudi.Bravo Srbijo i da sve vise,vise poboljsavamo ekonomiju koja je stub jedne drzave
Pre bih rekao da država daje Aerodrom na koncesiju jer nema sposobne i poštene kadrove da ga vode. Kad bi mu se otkačile stranke i njihovi apetiti sa vrata Aerodrom bi mogao sam da se razvija. To izgleda nekome nije u interesu.
Koncesija nije `davanje necaga necemu,poklanjanje`?Drzava daje u ovom slucaju na 25 godina posle toga opet postaje drzavno.Mi ne mozemo sami uloziti toliki novac,a i u ostalim drzavame se tako radi.Prema tome ovo je uredu.Tender je javan sve po zakonu.Sto je najvaznije bice posla za jos ljudi.Bravo Srbijo i da sve vise,vise poboljsavamo ekonomiju koja je stub jedne drzave.
Problem je lako rešiv. A/D Batajnica ima svu prateću infrastrukturu i izuzetno kvalitetnu pistu za kargo i low cost saobraćaj. Od ulaganja je potrebno samo carina i policija. Ko je upućen u ovu tematiku razumeće šta sam hteo da kažem. Pitanje je samo kome to ne odgovara, misleći na gradske i državne "moćnike".
Aerodrom i telekom ne smeju ni pod koju cenu da se daju pod koncesiju jer su to pa skoro jedine dve kompanije sa svetlom buducnoscu samo da se nadju ljudi koji ce ih voditi
Одакле новац да сами о развијемо? Можемо да узмемо позајмицу али нам онда недостају стручњаци. Ако њих платимо они могу да буду одговорни само до висине њихове зараде. Концесионар, доказан у овом послу, има људе а и улагања ће бити таква да њему донесу највећи профит. Профит се дели на основу власничког удела. Значи, на Држави ке пдговорност да пронађе правог концесионара и направи уговор са што мање "рупа".
suvi list
E moj Ilicu, da li se secas kako si sekao parizer na Terminalu 1, dve prosto prosirene recenice ne znas da nabodes i ti sad pricas o koncesiji. Svi mi znamo ko si,radili smo zajedno, pokrivao si resornu ministarku kad se zaposlila na aerodromu a nije uopste dolazila na posao, sve radnici znaju.Nijedna firma nece aerodrom , jer ste sve dali u zakup Dufriju tako da niko nece doci na nesto sto ne zna gde ikako moze da zaradi!!!!
Podelite komentar
Marko
Koncesija nije `davanje necaga necemu,poklanjanje`?Drzava daje u ovom slucaju na 25 godina posle toga opet postaje drzavno.Mi ne mozemo sami uloziti toliki novac,a i u ostalim drzavame se tako radi.Prema tome ovo je uredu.Tender je javan sve po zakonu.Sto je najvaznije bice posla za jos ljudi.Bravo Srbijo i da sve vise,vise poboljsavamo ekonomiju koja je stub jedne drzave
Podelite komentar
SRB IN
@Marko
Pre bih rekao da država daje Aerodrom na koncesiju jer nema sposobne i poštene kadrove da ga vode. Kad bi mu se otkačile stranke i njihovi apetiti sa vrata Aerodrom bi mogao sam da se razvija. To izgleda nekome nije u interesu.
Podelite komentar
Marko
Koncesija nije `davanje necaga necemu,poklanjanje`?Drzava daje u ovom slucaju na 25 godina posle toga opet postaje drzavno.Mi ne mozemo sami uloziti toliki novac,a i u ostalim drzavame se tako radi.Prema tome ovo je uredu.Tender je javan sve po zakonu.Sto je najvaznije bice posla za jos ljudi.Bravo Srbijo i da sve vise,vise poboljsavamo ekonomiju koja je stub jedne drzave.
Podelite komentar
Grga Pitić
Problem je lako rešiv. A/D Batajnica ima svu prateću infrastrukturu i izuzetno kvalitetnu pistu za kargo i low cost saobraćaj. Od ulaganja je potrebno samo carina i policija. Ko je upućen u ovu tematiku razumeće šta sam hteo da kažem. Pitanje je samo kome to ne odgovara, misleći na gradske i državne "moćnike".
Podelite komentar
Proktor
Ko ne bi koku koja nosi zlatno jaje?
Podelite komentar
Dejan
Najmoćnija kompanija je srpski narod i ta kompanija i treba da ostane vlasnik aerodroma . Kome treba aerodrom neka kupi njivu i neka ga izgradi .
Podelite komentar
Neks
Pa i dobi će ga pošto nama ne treba nista
Podelite komentar
dragon
Aerodrom i telekom ne smeju ni pod koju cenu da se daju pod koncesiju jer su to pa skoro jedine dve kompanije sa svetlom buducnoscu samo da se nadju ljudi koji ce ih voditi
Podelite komentar
дејан
@dragon
Одакле новац да сами о развијемо? Можемо да узмемо позајмицу али нам онда недостају стручњаци. Ако њих платимо они могу да буду одговорни само до висине њихове зараде. Концесионар, доказан у овом послу, има људе а и улагања ће бити таква да њему донесу највећи профит. Профит се дели на основу власничког удела. Значи, на Држави ке пдговорност да пронађе правог концесионара и направи уговор са што мање "рупа".
Podelite komentar
Dejan
Tu je Fraport iz Frankfurta.Preporodili Ljubljanu,Varnu,14 aerodroma u Grckoj su isto preporodili.Da ne nabrajam vise
Podelite komentar
Proktor
@Dejan
Ko tebe plaća da širiš demagogiju?
Podelite komentar