Zašto svaki put kad okačimo ovu fotku ljudi počnu sa onim "otišli Beograđani svojim kućama"

 ≫ 

Komentari

  • te pre Sa Zlatibor

    14. novembar 2016 | 18:26

    Ja sam manjina gde zivim milan zlatiborac

  • £

    14. novembar 2016 | 03:40

    Тако кажемо јер најмање нас из Београда има у Београду нажалост...слабо познајем да неко у Београду има више од три колена уназад...зато себе сматрам мањином у рођеном граду и мој град је само за време празника тако пуст као на слици јер сви ти Београђани су се вратили у свој завичај. Ништа ружно а ни лоше нисам помислио...лепо је шро Београд може да пружи свакоме ко пожели дем посао будућност...ружно је само што поједини који долазе у Београд терају Београд са се привикава на њих а не они да се привикавају на Београд...зато Београд губи свој лепи дух

  • Hm

    13. novembar 2016 | 17:29

    Zamisli NY.. Otisli njujorkcani kuci..

  • ss

    13. novembar 2016 | 12:37

    Beograđanin je svako ko živi u Beogradu, sam Beograd nikada nebi bio metropola da nema stanovništva koje se doseljava iz drugih gradova. Da tu žive samo Beograđani, Beograd bi bio palanka. Zamislite jednog Njujorčanina kada bi rekao "Njujork Njujorčanima". Onda NY nebi bio to što jeste danas.

  • Beograd Republika

    13. novembar 2016 | 12:05

    Predlazem odcepljenje Beograda od uze Srbije skraceno UZAS i stvaranje Federacije sa Vojvodinom.

  • Baki

    13. novembar 2016 | 08:44

    Više ima Beograšana na pijaci a seljaka na ulici.

  • Marijana

    12. novembar 2016 | 21:18

    Kako vas ložim, a vi se primate. Beograđanka sam, imam sve što mi treba i ne treba u Bg i baš me briga ko sve u njemu živi. Neka dođe ceo svet u Bg što se mene tiče. Ja svoje mesto imam.

  • auuuu

    12. novembar 2016 | 19:58

    Meni se cini da je ovaj narod otisao u k....... Oko se cega mi raspravljamo, da se Beograd odcepi zakrvili bi domoroci iz Bulevara sa Domorocima Dimitrija Tucovica

  • Sotir

    12. novembar 2016 | 15:51

    Znate sta je najgore...primetio sam u zadnje vreme da se pojedini ljudi iz grada stide u drustvu kad se prica o necemu sto nisu videli ili culi a tice se sela,stide se jel pomisle da su glupi..jedan od primera:pre neki dan na poslu kolega pomene frezu al kroz neko zezanje.svi se smejemo a on pogleda u ovog jednog koji je pravo gradsko dete sa vracara,i u fazonu sta se ti smejes ti kao znas sta je freza..momak pocrveneo ko paprika..kolika manjina su postala ta prava gradska deca,pa mora u svom gradu da se stide svojih korena

  • Baki Legenda ziva

    12. novembar 2016 | 15:26

    Ja da budem iskren ne bih dao moj gradić za Beograd nikada... Nemam ništa protiv Bg ali tamo ne bih mogao da živim nikako... Pa to svakakvih ljudi svakakvih bagri na jednom mestu više nacije više pogrešnog razmišljanja više negativnih energija nije to za mene.... Svaka čast pravim Beogradjanima kako sve to mogu da izdrže.... Pa tamo se zivi 200 na sat od kada oči otvoris... Zato moj gradić je divota od ranog jutra imas mir tišinu dobar komsiluk koji ti se javi imas skim da popricas da popijem kafu da se nasalis i to sve bez razmisljanja dal ce neko da se uvredi ili zbog svog dijalegta da se sramis opušten si brale kao slina ako mi verujete

    • 12. novembar 2016 | 15:58

      Lazar1

      @Baki Legenda ziva

      E brale tu u tvom mestu nema bagre i sljama?

    • 12. novembar 2016 | 17:31

      Жика Живац

      @Baki Legenda ziva

      Svaka čast,da je više vas takvih...svi bi vas cenili

  • Pedja

    12. novembar 2016 | 15:23

    Svi traze svoju srecu gde im je bolje ,pa makar spavali i pod mostom.Kada bi se svi koji su dosli u Beograd u zadnjih 30 godina vratili u svoje selo Beograd nebi imao ni milion stanovnika.Resenje je da se svi uclane u vladajucu partiju pa da ih ona udomi i skuci u Beogradu jer pravih Beogradjana i nema da sede u centru grada tu su samo seoski pozeri koji su do juce sedeli pred seoskom prodavnicom i na novom talasu nasega puta u Evropu dodjose u Beograd .

  • Tea

    12. novembar 2016 | 15:19

    Mi pravi beogradjani, rodjeni u BG, a ciji su preci takodje rodjeni u BG smo gradjani drugog reda u sopstvenom gradu. Eto, ispada da ne smemo ni da kazemo da pripadamo malobrojnim beogradjanima starisedeocima. Inace, licno mislim da nema veze ko je gde rodjen, kao ni kojoj veri i rasi pripada,vec ko je kakav covek.Ali nemojte nam osporavati i braniti pravo da smo pravi beogradjani. Na kraju mi smo uvek bili sirokogrudi i prihvatali sve ljude bez obzira ko su i odakle su, a pridoslice zbog svog kompleksa, ponasaju se prema nama, beogradjanima kao gradjanima drugog reda.

  • Washington

    12. novembar 2016 | 15:18

    Ako je to jedini problem, onda je savršeno

  • Veverica

    12. novembar 2016 | 14:56

    Nisu Beogradu problem dodjosi iz Srbije problem su bosanci i crnogorci...

    • 12. novembar 2016 | 15:22

      Јелена у земљи чуда

      @Veverica

      И ови са Косова. Велике патроиоте. Продали тамо земљу и сад одавде кукају за Косовом, а увалили се у све живе и неживе фотеље.

    • 12. novembar 2016 | 15:30

      Dusko

      @Veverica

      Pa zatvorite granice prema bosni i cg a primajte bracu hrvate, oni vas zdušno vole.

    • 14. novembar 2016 | 11:33

      Omerta

      @Veverica

      Ja sam iz Bosne-Republike Srpske i zasto sam ja problem?Nikoga ne diram u Bg ponasam se normalno zivim od svoga rada.Jedini problem koji sam imao je kada su pokusali da mi obiju auto ispred zgrade mladi Beogradjani.

  • Aki

    12. novembar 2016 | 14:52

    Oni lepo idu svojim zabitima iz koje su došli, tako da mi pravi Beograđani koji smo ovde rođeni možemo da imamo svoj grad malo za nas... Ovako inače dođoši ne mogu i dalje da prestanu sa onim svojim naglaskom koji su povukli iz onih zabiti iz kojih su došli... Tek da ne pričam o onima sa Kosova koji su šiptarima prodali svoja imanja za stotine hiljada evra, dobili stanove po Bg-u, zaposlili ih po svim državnim firmama, ali najgore je što su uveli tu svoju (ne) kulturu u naš nekada divan grad.

  • pa ne znam

    12. novembar 2016 | 14:51

    mene vise interesuje zasto starije gospodje,obicno rodjene beogradjanke nikad ne ustanu zeni sa detetom? i zasto svaka ima psa!?!?

    • 12. novembar 2016 | 15:29

      Gooxi

      @pa ne znam

      Svaka ima psa jer nema unucice. Pa ajde kuce bar da ima, da ne kazu bez kuceta i maceta je umrla.

    • 12. novembar 2016 | 16:04

      miodragstanic@ymail.com

      @pa ne znam

      Zato sto se sa decom ulazi na prednja vrata i postoje rez.mesta kao i za stare i invalide. Tako je u Beogradu pa ko je vec dosao da zivi i zove sebe "beogradjaninom"treba i da se ponasa u skladu sa pravilima jednog velegrada.

  • Жика Живац

    12. novembar 2016 | 14:50

    Braćo Srbi,budite Srbi..ostanite u Srbiji,nemoj da dolazite u moj Beograd molim vas!Mora i u ostatku Srbije neko da živi!

  • .....

    12. novembar 2016 | 14:05

    Zato što je Beeeeeograd jedini grad u Srbiji koji je živ, NS, još daje znake života, pojedini imaju puls, a većina odavno mrtva...!

    • 12. novembar 2016 | 14:30

      ☆☆☆

      @.....

      Hahaha najjači ste mi vi svi iz unutrašnjosti sa tim "Beeeograd".Smejem vam se svaki put kad nas tako karikirate.Ja ne kapiram odakle vama taj trip da se ovde tako izgovara? Rođen sam u Beogradu i ceo život živim ovde i ne znam nikoga ko razvlači to E kada izgovara Beograd.A i ostale reči.Odakle vam bre ta glupost?Pa ako neko razvlači samoglasnike to ste vi Vojvođani a ovi ostali iz naglašavaju.Kod nas se izgovaraju kratko bez razvlačenja ili bez naglašavanja.Prema tome ne lupajte!!!

  • Citalac

    12. novembar 2016 | 14:04

    Nema tu dodjos ili ne, opstaju samo sposobni a oni nemaju razlog da se bune niti zale bez obzira da li su iz Beograda ili su se doselili. Tako da ne treba sprecavati galamdzije, nek se sami jave i tako predstave. Pozzz

  • Proka

    12. novembar 2016 | 14:01

    Samo ložite ljude da se još više raspravljaju Inače niste u prevu, u Beogradu je naravno najlepše tokom praynika i vikenda kada "Beogradjani" zaista odu svojim kućama. Beogradjani su oni kojima je Beograd kuća i koji su tu i rodjeni. Drugačije ne može. Oni koji nisu rodjeni u Beogradu, a žarko bi to želeli, imaju kompleks zbog takvih činjenica, ali to je već njihov problem. Medjutim, nema nikakve razlike ko je gde rodjen, i ne treba zbog toga da pati.

  • samo neko iz mase

    12. novembar 2016 | 14:01

    Zato sto je to istina.

  • Vronski

    12. novembar 2016 | 14:00

    Nije bez razloga NAS Aleksa Santic napisao PJESMU ",Ostajte ovdje". Upravo psvecena Mojim kojima Drina tece s desne strane. Kasno smo shvatili

  • T za Teslu

    12. novembar 2016 | 13:53

    iskreno volim Beograd. ponekad poslovno i privatno tamo prenocim i svaki put steknem utisak kako propada. slabo do nikako se investira. slabo se cisti...steta. takav grad takva istorija... veliki pozdrav za celu Srbiju.

    • 12. novembar 2016 | 14:35

      BG

      @T za Teslu

      To nije tacno jer Brograd je od pada diktature preporodjen,okrecen i cist,dobili smo dva mosta i mnogo drugih stvari. U Beogradu se zaradjuje trecina srpskog Bdpa i da ne moramo da odvajamo za siromasni deo nase zemlje bilo bi jos bolje,ali ne zalimo se.

  • !! Fox

    12. novembar 2016 | 13:46

    Marijana---mnogo si jadna..-

  • Naelektrisan

    12. novembar 2016 | 13:34

    Nije bitno odakle si,vec sta nosis sa sobom!Evo zbog cega to kazemo!

  • Veverica

    12. novembar 2016 | 13:31

    Pa zato sto je tako

  • Давид

    12. novembar 2016 | 13:27

    Прави Београђани су они којима већ 3 или више колена живе овде , сви остали су сељаци који су јуче дошли и мисле да су прави Београђани...

    • 12. novembar 2016 | 14:30

      Arsen

      @Давид

      5 koleno sam ja

    • 12. novembar 2016 | 14:40

      ☆☆☆

      @Давид

      Nije tačno.Ne lupetaj!!! Čak ne moraš ni da budeš rođen u Beogradu da bi bio pravi Beograđanin.Evo ja kao rođeni Beograđanin ti to tvrdim!!! Šta je mesto rođenja? Obične koordinate na mapi sveta...Kao da ti možeš da biraš gde ćeš se roditi i kao da si zaslužan nešto za to.Znam mnogo ljudi koji su rođeni ovde a ne zaslužuju da pripadaju Beogradu,kao i mnogi koji nisu a mnogo su učinili za ovaj grad i njegov imidž.Jedan Duško Radović je rođeni Nišlija...ali NIKO NEMA PRAVO da kaže da on nije pravi Beograđanin.Beograd se nosi u duši.Ako živiš u njemu,voliš ga svim srcem,čuvaš ga,doprinosiš njegovom ugledu,razvijanju,imidžu..ako ga razumeš i osećaš njegovu dušu ti si pravi Beograđanin ma gde se rodio.Ivo Andrić,Duško Radović,Miloš Crnjanski i mnogi drugi su veći Beograđani od mnogih ovde rođenih.Ne može ovo svako da shvati,samo neki od nas će razumeti ovo što sam napisao.Ali kapiram ja to...

  • Marijana

    12. novembar 2016 | 13:03

    Ja i moja porodica došli iz provincijs u uzvišeni Beograd, svi odlično zarađujemo,4 stana u centru,još jedan na Novom Beogradu i evo od nas pravi Beograđani ne mogu da se zaposle,jer i mi zapošljavamo samo naše,naravno,pa neću valjda Beograđane.

    • 12. novembar 2016 | 13:32

      Veverica

      @Marijana

      "Ja i moja porodica"toliko o tome polu svet dosao u Bg

    • 12. novembar 2016 | 13:35

      Nemanja

      @Marijana

      Bravo ljanko...

    • 12. novembar 2016 | 14:02

      Makarov

      @Marijana

      Prodale se njive pa kupili stanovi ili se dobro zaradjuje a ne placa porez?

    • 12. novembar 2016 | 14:06

      Gradjanin

      @Marijana

      kaže se i piše- moja porodica i ja..itd itd imaš još grešaka Očigledno ti je džabe d kupiš još 104 stana, praziluk i dalje viri

    • 12. novembar 2016 | 14:18

      Saxy

      @Marijana

      I ta tvoja prica sama po sebi kaze "odaklen " si.Djaba ti je sve....nikada neces biti Beogradjanka a rado bi dala sve to sto imas ako uopste imas!? To je logika provincijalke ....ko ima vise krava....ko ima traktor...ko ima sprat vise! Da bi bila Beogradjanka moras da imas duh,sarm,lepotu ,naglasak,vise od jednog frajera u zivotu,sve ono sto ti nemas i neces moci kupiti!

    • 12. novembar 2016 | 14:29

      NODY

      @Marijana

      Како vas lozi samo...tako i treba kad su ljudi zavidni...i nije ona nikakva seljanka i sl,ona je rodjena beogradjanka garant,samo zeli da vidi vasu rekciju kako se jedete....

    • 12. novembar 2016 | 14:58

      Tebra

      @Marijana

      Evo svi ti verujemo

  • Srpkinja

    12. novembar 2016 | 13:00

    U svakom gradu je isto, sisli s' brda i planina i okupirali grad.

    • 12. novembar 2016 | 13:51

      Slobodan Uzunović

      @Srpkinja

      Predpostavljam da tvoj otac nije rodjeni beogradjanin!

  • Aleksandar

    12. novembar 2016 | 12:59

    Dodjosi su odavno osvojili Bg. Ovo je za njih LA... Nije vam ovo Walking dead ! Viza za Bg ! Cast pravim ljudima.

    • 12. novembar 2016 | 14:02

      Daki

      @Aleksandar

      Marijana! Otvori fabrike i kupuj stanove u selu iz kojeg si dosla i nauci pravopis, posto zivis u Beogradu, sram te bilo!!

  • Deki

    12. novembar 2016 | 12:54

    Zavisi koji dodjosi.najcesci i najtezi su oni sto cim se rode kazu a dje beeeeogradd

  • NY

    12. novembar 2016 | 12:49

    Svi koji žive u Njujorku su Njujorčani. A, odakle su .........

  • provincijalac

    12. novembar 2016 | 12:49

    mene to gde idu Beogradjani i sta se desava u Beogradu iteresuje isto toliko koliko i lajinsi sneg. koga bre ljudi moji iz provincije interesuje sta se dari u Beogradu?

    • 12. novembar 2016 | 23:58

      Ha..ha

      @provincijalac

      Pa jesi u pravu...zato ne treba ni da citas sve ovo..

  • H

    12. novembar 2016 | 12:48

    Svi smo mi dođoši

  • Stevica

    12. novembar 2016 | 12:35

    Dodjosi

  • Ddare

    12. novembar 2016 | 12:35

    Nepravim razliku ko je odakle,ali se divim beogradjanima koji zive u centru...zivim na periferiji novog beograda i nebi dao svoj stan za 3 u centru grada..u zadnjih 10 god u centar idem samo kad moram,i za tih par sati svakakvih budaletina se nagledam,iznerviram se odmah a mogu da zamislim kako je njima koji tu zive..znam dosta ljudi koji su prodali stanove po centru i zive po periferijama jer im je muka od svega..pretrpan je grad postao pa valjda kad se za praznike oslobodi ljudima bude milo pa likuju...

    • 12. novembar 2016 | 13:15

      Pao sa Marsa

      @Ddare

      Kada budem upoznao coveka koji ima novac da kupi stan gde hoce,a kupi na periferiji NBG poverovacu ti. Cuj nebi dao svoj stan za tri u centru? Ha ha ha sta sve necu procitati. Covece shvati da nije sramota biti siromasan!

    • 12. novembar 2016 | 14:05

      Gradjanin

      @Ddare

      ne bi bilo loše da malo poradiš na pravopisu, bez obzira na periferiju. Ipak si u Beogradu.

  • Čuburka

    12. novembar 2016 | 12:33

    Niko nema.nista protiv dodjosa samo pod.uslovom da se uklapaju u sredinu gde su došlo a.ne obrnuto da se sredina.uklapa po njihovim pravilima. Takav stav je uništio lepotu življenja u Beogradu

  • Ja

    12. novembar 2016 | 12:31

    Ne čekam praznik da bih pravio razliku,radim to svaki dan!

  • Konstantin Veliki

    12. novembar 2016 | 12:27

    Pozdrav za grad starleta, bluda, razvrata, nemoralnih radnji...grad gde se guraju na vrata u trolama kao da im je poslednji....osam godina sam bio u vojnoj skoli tamo...PRETVORILI STE SRBIJU U JBNI BEOGRAD. BEOGRADIZACIJA JE UVELIKO U TOKU ALI POLAKO KAD TAD CE SVI NAZAD SVOJIM SELIMA....Veliki pozdrav iz grada cara Konstantina-rimskog imperatora....grada kad beograd nije ni postojao

    • 12. novembar 2016 | 13:52

      Boogeyman

      @Konstantin Veliki

      Prvo da te pitam... a sad kad je Beograd "grad bluda i razvrata" sad smo mi beograđani krivi, a ne svi ostali dođoši koji su Beograd došli nevini i čedni? Drugo... Nisu rođeni beograđani "beogradizovali" Srbiju, već dođoši, koji prodaju par hektara njiva i dve-tri krave pa dođu u Beograd, kupe mercedes ili BMW, otvore firmu, lokal i eto ti "beogradizacije". Treće... Isti ti dođoši takođe izlaze uveče po splavovima i klubovima i u velikoj meri doprinose tom bludu i razvratu, tako da... mojne te fore!!!

    • 13. novembar 2016 | 00:07

      Ha..ha

      @Konstantin Veliki

      Sve sto si naveo od 100% ..200%nisu pravi Beogradjani u to budi siguran...na tvoju zalost ali je tako. Danas posle nedelju dana provedenih u Bg sebe vec smatraju Beogradjaninom a posle 10-tak godina nastaje amnezija svog porekla i pocinje najgora pljuvacina ovog grada. Tebi ovaj grad i ljudi u njemu nisu krivi za sav jad i bes koji osecas i stid tvojih zemljaka koji bludnice ko pusteni sa lanca po Beogradu. A tebi zelim da uzivas u svom gradu.

  • V

    12. novembar 2016 | 12:27

    Svi biste vi u bg

  • Dare

    12. novembar 2016 | 12:21

    Nisam iz Beograda ali je velika sramota to sto se radi. Posebno sa tim crnogorcima. Odite u Crnu Goru nece da vas pogledaju a za sve je to kriva nasa vlast jer da je standard i u drugim gradovima kao u Bgd sve bi bilo drugacije

  • Novi Beograd<Novi Zeland

    12. novembar 2016 | 12:17

    Pravi Beogradjani su vecinom zapalili iz ove izopacene drzave. Na zalost,ljomberi su zaokupirali ovaj nekada kulturan i otmen grad. Sada ovim lepim gradom haraju utvare,kriminalci,starlete,zvezde granda, sasa popvic,itd....sve ono cega smo se oslobodili pocetkom 19 veka, vratilo nam se desetostruko... Turski melos i Americka kultura haraju Srbijom, pogotovo nasim osakacenim glavnim gradom!!! Drzi se slavni i voljeni Beograde,nadam se da cu te uskoro gledati samo na slikama... Toliko...

  • Torlače

    12. novembar 2016 | 12:16

    Kamo sreće, da Vas preko Drine i Save nikada put nije naveo ovamo! Beograd je postao Dalmacija, Bos. krajina, Lika,....., Morača, Kosovo i Metohija ( što od pedesetih, što od dvehiljaditih ), i šta još, a najmanje Banat , Šumadija, Timok, Nišava, Rasina, Srem, ... ?

  • Mare

    12. novembar 2016 | 12:10

    Ljudi zivim u inostranstvu, pa i ovde je prazno za praznike

  • Cool

    12. novembar 2016 | 12:06

    Dokle? Sve dok ne prestanu da se iživljavaju na sirenama automobila ako niste krenuli na samu pomisao žutog svetla. Kada se vraćaju iz rodnog sela, tada su smireni, sa punim gepekom raznog povrća i mesa pa im ne smetaju kilometrske kolone na naplatnim rampama i niko ne pomišlja da pritisne sirenu. U prilozima koje emituje TV, a i pišu novine, vidi se da su 99% "BG" tablice u tim kilometarskim kolonama. A da bi se napravile kilometarske kolone na naplatnim rampama.....pre toga mora biti "otišli Beograđani svojim kućama".

  • Gordon Frimen je iz Pozarevac

    12. novembar 2016 | 12:06

    Niste i u pravu!Gomila mladih "beogradjana" ciji su roditelji dosli u Beograd trbuhom za kruhom (ne krivim ih) se podsmeva govoru i razmisljanju ljudi iz provincije.Samo kad se setim drugara koji su isli na studije pa dodju na vikend.Totalno drugi ljudi.Zasto?Zato sto im se nabija kompleks u glavnom nam gradu.

    • 12. novembar 2016 | 13:19

      Pao sa Marsa

      @Gordon Frimen je iz Pozarevac

      Ne nabija im se nikakav kompleks nego se uklapaju u sredinu u kojoj zive. Nazalost iz unutrasnjosti,narocito sa Juga dolaze deca da studiraju,a ne znaju padeze. Jedno je maglasak,a drugo elementarna pismenost.

  • Arsen

    12. novembar 2016 | 12:02

    Vazno je. Nismo mi krivi zato sto je potpisnik ovih redova iz neke selendre

  • Boogeyman

    12. novembar 2016 | 11:57

    Pa evo da vam objasnim zašto je nama rođenim beograđanima to česta uzrečica... Prvo... u Beogradu da bi samo dobio posao NAJVAŽNIJE je da NISI IZ BEOGRADA. Drugo...možda ta uzrečica ne bi toliko bila česta da u poslednjih 50 godina nismo svedoci kako nam "nesrbi" odnosno svi ostali narodi i narodnosti vladaju zemljom koliko god ona puta menjala ime. Treće... mi beograđani smo svedoci jednog neverovatnog fenomena da, od 600 hiljada crnogoraca, u Beogradu ima milion direktora crnogoraca i još toliko njihovih zamenika (pogađate takođe crnogoraca) koji imaju još po bar 2-3 pomoćnika (pogađate takođe crnogorci). Oni se zapošljavaju po principu "nepotizma" ali u širem smislu!?. Da objasnim... direktor crnogorac će za svog zamenika postaviti svog krvnog rođaka crnogorca, koji će takođe za svoje pomoćnike postaviti svoje rođake crnogorce. E sad... ukoliko se desi da im je ponestalo rođaka za rukovodeće funkcije, a ima slobodnih mesta, onda zapošljavaju crnogorce iz svog sela, a ako i njih nema, onda je bitno samo da su iz istog plemena, ali ako nekim čudom i njih ponestane ili su već svi direktori, e onda je bitno samo da je iz Crne gore i eto te za direktora. To znači "crnogorski nepotizam u širem smislu". Ovo se takođe odnosi i na Srbe sa Kosova... identična priča, samo što je dosta njih prodalo svoje kuće šiptarima za silne stotine hiljada evra,pa došli u Beograd, kupili radna mesta, lokale, funkcije i onda krenuli da zapošljavaju "svoje" po nepotizmu u širem smislu" Očigledan primer je jedna velika policijska formacija! I što je NAJGORE od svega... svi ti "dođoši direktori" nam uništiše NAŠE... SRPSKE firme i fabrike i preduzeća i sve državne ustanove i institucije!!!!

    • 12. novembar 2016 | 12:20

      livia

      @Boogeyman

      U centar!

    • 12. novembar 2016 | 12:27

      Pao sa Marsa

      @Boogeyman

      U Beogradu zivi devet hiljada Crnogoraca i daleko od toga da su svi direktori.

    • 12. novembar 2016 | 12:29

      mix

      @Boogeyman

      Druze, na cemu si??

    • 12. novembar 2016 | 12:30

      Bole

      @Boogeyman

      A sto ces mora neko vodit' drzavu

    • 12. novembar 2016 | 12:35

      II u

      @Boogeyman

      7

    • 12. novembar 2016 | 12:42

      Dexxx

      @Boogeyman

      Svaka rec ti je na mestu, i uvek sam govorio i opet kazem, mi Srbijanci previse sebi dozvoljavamo i dopustamo.

    • 12. novembar 2016 | 12:48

      Poppp

      @Boogeyman

      Bravo!

    • 12. novembar 2016 | 13:02

      Realna

      @Boogeyman

      Zaboravio si one preko Drine i Save. Nama srbijancima niko nije kriv sto mrzimo uspesne srbe i zato zivimo kao da smo mi dodjosi, a ne oni ijekavci

    • 12. novembar 2016 | 14:37

      NODY

      @Boogeyman

      U prvu si.Ali sto ste dozvolili sve to?

    • 12. novembar 2016 | 16:46

      ferrari909

      @Boogeyman

      Sve si upravu a kad svih mesta ponestane onda evo ih izlaze da taksiraju a dosli iz sela gde nema dve ulice pa te pita gde da ide i kuda da skrene ma dno dna....

    • 12. novembar 2016 | 21:49

      Pedja

      @Boogeyman

      Bravo Boogeyman

    • 13. novembar 2016 | 00:09

      Ha..ha

      @Boogeyman

      Svaka ti cast.

    • 13. novembar 2016 | 09:27

      avokv

      @Boogeyman

      BRAVO ZA KOMENTAR . ISTO JE I KOD NAS KRALJEVČANA U KRALJEVU.

    • 13. novembar 2016 | 11:02

      Jovana

      @Boogeyman

      Slazem se 99% sa tobom. Ali nemoj da lupetas gluposti i da se vatas za Srbe sa Kosova i njihov novcanik. Niko od njih nije presrecan sto je morao da bezi i prodaje svoju kucu VERUJ MI!Svako ko je imao za cilj Bg dosao je mnogo ranije,niko nije cekao da proda kucu pa da dodje. A verujem i tebe kada bi neko proterao iz Bg inudio zi 10000000.00 za svojo stan sigurno bi pristao jer gde god da.bezis ides praznih ruku. Neces sigurno reci ne ja cu za 30000e da prodam i da sa dokumentima ako si i to poneo aa sobom sa celom porodicom budes u 15kvadrata. Shvati niko od njih nije cekao rat da bi dosao u Bg. Ja sam prava BEOGRADJANKA i nazalost danas imamo 2 vrste BEOGRADJANA PO RODJENJU I PO OPREDELJENJU.

    • 13. novembar 2016 | 15:30

      igor

      @Boogeyman

      dvoumim se izmedju 2 odgovora: 1. to vise govori o nama beogradjanima nego o crnogorcima i ostalima 2. verujem (tj. cujem) da jeste tako u drzavnim upravama ali znam da u ozbiljnim profitabilnim firmama (i stranim i nasim) nije tako. stavise, mogu da kazem da bg dominira. samo mi jos molim te pojasni od koje generacihe racunamo beogradjane? takvo svojatanje bg kao grada je sramota

  • i

    12. novembar 2016 | 11:53

    Nisam iz Beograda i ponosim se time!

  • Beogradjanin

    12. novembar 2016 | 11:48

    1938 se u Beograd moglo ući samo sa propusnicom koja je važila dva dana max.a danas kad vidim ko sve dolazi i kako se ponašaju po Beogradu ni ne čudi me da je onakav odgovor na anketi...

    • 12. novembar 2016 | 12:06

      Banjalucanin

      @Beogradjanin

      Vi se vratite u 1938.

    • 12. novembar 2016 | 12:09

      Filippo

      @Beogradjanin

      Sada kada vidim kako ti razmisljas onda nije ni cudo sto nam je ovako stanje u zemlji.

    • 12. novembar 2016 | 12:41

      Dalibor rajkovic

      @Beogradjanin

      JA NISAM IZ BEOGRADA I TO OBOZAVAM

  • V

    12. novembar 2016 | 11:42

    Jako glupa prica ,a niste razmisljali da sy pravi beogradjani koji rade i zaradjuju otisli malo da potrose pare i pobegnu

  • Beogradski pašaluk

    12. novembar 2016 | 11:41

    Mešano meso...

  • Жика Живац

    12. novembar 2016 | 11:40

    Svi su dobrodošli u Beograd,većina kao turisti!

  • ЕУ зомби

    12. novembar 2016 | 11:39

    Враћају се "Београђанци" родном крају ...

  • Жика Живац

    12. novembar 2016 | 11:39

    Nije samo prazan naš grad,nego i čist!Seljak treba da ostane na selu,da ga čuva,a ne u Beograd na splavove i fotelje!

    • 12. novembar 2016 | 12:48

      Ddare

      @Жика Живац

      Nece vise niko da drzi lopatu i grabulje,lakse mu ja da dodje u bg,studira 10 godina a mama i tata salju lovu...

  • Kristal

    12. novembar 2016 | 11:39

    A da ne pricam o onima koji su sisli sa planine i zaposlili se na visoko mesto, jer im je tata ispekao prase dok su isli u skolu i imaju odlican uspeh na kraju. Pa onda nema posla za one koji su ovde generacijama!!!! Puni su nam fakulteti takvih, upadnu odmah jer gde ce komsija komsijinom sinu ili cerki dati los uspeh u skoli. Ma bre...

  • Kristal

    12. novembar 2016 | 11:36

    Nemam nista protiv ljudi koji dodju da zive u Beograd. Ali imam problem sa onima koji su ovde godinama, a NECE da promene svoj naglasak. Onima koji glume veceg Beogradjanina od nas samih. Onima koji su do juce hranili svinje i kokoske, a kad ih moj pas polize po ruci dobiju nerni slom, jer Boze moj ker je za lanac. Onih koji moj Beograd pljuju, ali nece da odu iz njega. Mogu do sutra da pisem, ali ovo je dovoljno.

    • 12. novembar 2016 | 14:03

      Qwerty

      @Kristal

      Zivotinje mrze oni koji su pobegli od njih, podsecaju ih na detinjstvo!

    • 12. novembar 2016 | 14:27

      Жика Живац

      @Kristal

      Svaka čast!

  • Giks

    12. novembar 2016 | 11:35

    Otisli kuci da se najedu.

  • Amam

    12. novembar 2016 | 11:35

    Beogradjanin se postaje generacijama, a ne da mi dodje crnogorac i odjednom postao "beogadski smeker"

  • marko

    12. novembar 2016 | 11:34

    Nije vise Vracar nego Vracaaar

  • Istina!!!

    12. novembar 2016 | 11:33

    Opet sve glasali da su pravi Beogradjani svi koji zive ovde a opet su svi koji su dosli....

  • Zoki

    12. novembar 2016 | 11:32

    E dok Srbenda shvati da se ljudi dele na dobre i loše! A ne na domrodce-dodjoše,zatucane,staromodne,moderne,u trendu,nacionalnost. . .

  • Batica Kv

    12. novembar 2016 | 11:31

    Otisli po hranu kod mama i tata.

  • Јелена у земљи чуда

    12. novembar 2016 | 11:29

    Браћо и сестре, ја вас не разумем заиста. Толико нам добро иде и толико нам цветају руже да је још само остало да размотримо где је ко отишао за празнике. Да ли је битно? Није битно. Или јесте битно, али људима који пате од комплекса више вредности. Нису нас Србе ради реда клели: "Не дај Боже да се Срби сложе".

  • Vronski

    12. novembar 2016 | 11:27

    O tome bi pisao do vjecnosti. Tu tradiciju ne podrzavaju " pravi beogradjani' jer njih nema ili ima vrlo malo. Da razjasnim to su stanovnici za koje se nadate i molite da ce biti nosioci kulture, zivota, sporta, muzike i tradicije kome Bg i duguje.Nadam se da nece ove komunjare koje su dosle iz istih mjesta za vrijeme Tita i.protjerali u uzeli stanove kao komunjare od pomenutih Bg.I oni su sad tkz beogradjani " do jaja"- fora " brate". I mi mucenici koji smo protjerani od noza i niko sem pojedinaca nam nije pomogao. Radimo trpimo i volimo vise Bg od ovih za koje mi znamo ko su. A ne bi se nikad smjeli vratiti u nase krajeve od stida a mi...Mi mozemo svjetla obraza kao I ovdje ali nemamo gdje. Mi ne prdimo po crkvama kao ovi grobari I ne trpimo takve papke.. Sukudo je ocekivati o tkz ovih Bg da te orihvati kao Srbina. Svak im je drazi od nas.Ali mi ce mo biti fer prema njima ali da zivim 100 god ja takav Bg ne bi bio. Otisao bi ali nemam gdjeNaoominjem ja volim I volio sam taj grad.Ali ne podnosljivi su oni kojima su fore " do jaja". Osudite sad moje misljenje zato sto sam iskren i dao vise za ovu zemlju i grad nego pola vas koji i ne znate gdje je Istok.Puno bola ste nama zadali i sad svrstavate na isti nivo nas prognane i vas komunjare.Pa Bg navija za partizan a da li znate i jednog jedinog starog Bg da je navijao ili igrao za taj klub sem ako nije u pitanju sila.Toliko.

  • Igy

    12. novembar 2016 | 11:26

    Oni koji dozivljavaju Beograd kao svoj dom i oni kojima je u krvi urban nacin zivota, guzva, brzina i sl se razlikuju od onih koji su u njemu kao poslovno, imaju misiju da zavrse neku skolu i sl, jer ovi drugi su vise kao turisti, imaju prolazan odnos sa gradom, ne osecaju iskrenu pripadnost. Upravo je tu velika razlika, a sustina treba da bude ista, uzivati u svim blagodetima i odnositi se prema istima sa postovanjem...

  • Dusan

    12. novembar 2016 | 11:25

    Da je normalna ova drzava,ne bi 80 % posto ljudi doslo u Beograd da radi i da zivi.Pa nije narod kriv sto nema u svoj rodni grad mesta za posao kao sto je jug Srbije.

  • Grncarija

    12. novembar 2016 | 11:22

    Zato sto je tako

  • Gradjanin

    12. novembar 2016 | 11:18

    Bitna je razlika. Prvo su je napravili " beogradjani" jer za njih sve je drugo provincija. Drugo; kada bi se u sve gradove ulagalo koliko u beograd, i oni bi bili k'o Beograd.

  • Kiza

    12. novembar 2016 | 11:18

    Pre ce biti da su pravi Beogradjani ostali sami u svom Beogradu. Kakav dobar osecaj.

    • 12. novembar 2016 | 11:44

      Realno stanje

      @Kiza

      Pravi Beogradjani su sa makar tri kolena unazad u Beogradu.Takvih gotovo I da nema vise u Bg.-u.Kao ja naprimer sto sam se odselio u borču,koju nesmatram za Beograd.

    • 12. novembar 2016 | 11:48

      Jastreb

      @Kiza

      A ti si znači onaj "pravi" Beograđanin? Svaka čast! Mora da ti je ponosan djedo iz Bosne!

  • Sibin

    12. novembar 2016 | 11:11

    Pa zato sto je to istina,u Beogradu su pravi beogradjani postali manjina,odavno!

  • Čuburac

    12. novembar 2016 | 11:10

    Baš te pogađaju ti komentari?

  • Navijac

    12. novembar 2016 | 11:09

    Kragujevac, preteca moderne Srbije. U Beogradu su najveci beogradjani oni koji su tu dosli pre 20-30 godina... sisli sa raznoraznih brda.. Ali kada je budzet Beograda veci od budzeta svih ostalih gradova i opstina u zemlji, naravno da medju ljudima postoji otpor..

  • Perhan

    12. novembar 2016 | 11:07

    N E V R A C A J T E S E

    • 12. novembar 2016 | 11:38

      Јелена у земљи чуда

      @Perhan

      Баш ће тебе да питају хахаха

  • Gn0q1

    12. novembar 2016 | 11:07

    Otišli Beogradjani svojim kućama

  • jovana

    12. novembar 2016 | 11:06

    Po meni su beogradjani svi oni koji zive u beogradu. I to je ogroman grad, naravno da ima i seljaka i primitivaca i psihopata i svega...

    • 12. novembar 2016 | 11:36

      Rodrigez

      @jovana

      Ako zivis u Minhenu hoces li biti nemica?

  • Bakica

    12. novembar 2016 | 11:04

    Beogradjani su osobe koje vole ovaj grad. Kada ga volis ti ga cuvas, negujes. Ne bacas djubre gde stignes. Ne vices kad govoris itd. Evo primera navika nekih pridoslica koje nose iz svojih sela. Stare papuce ispred ulaznih vrata. Otvore prozore pa zvucnik na prozor da svi cuju muziku a ono turbo folk. Kada pricaju u ptrvozu ili ulici oni vicu kao da se dozivaju preko nekih brda. Mogla bi do sutra da pisem. Ako odlazis u drugi grad pokusaj i uci od drugih a ne nameci svoje navike.

  • Groficaofica

    12. novembar 2016 | 11:04

    To je rekao Dusko Radovic. A meni je iskreno zao sto nemam gde i kome da odem za praznike,budite srecni sto imate selo,babe,dede,mame...to je za ponos a ne za sramotu

    • 12. novembar 2016 | 11:48

      Pmf

      @Groficaofica

      Jeste, ali vise od polovine njih se stidi toga, cak teraju svoje stare, koji su ostali u tim selima, da menjaju dijalekat, jer ih sramota odakle su, smesno ili zalosno

    • 14. novembar 2016 | 09:27

      Serbon

      @Groficaofica

      Možeš kod mene za praznike... ;)

  • Ana

    12. novembar 2016 | 11:02

    Naravno da je vazno. Od svih koji dodjose mi koji smo generacijama u Beogradu, rodjeni ovde, moramo da se sklanjamo i cutimo.

    • 12. novembar 2016 | 11:57

      Dado

      @Ana

      Sto vise "generacija" to veci debil. Tvoj stav dokazuje da si zatvorena u kutiju. Nekima ni 300 "generacija" nije dovoljno da izbace primitivizam iz sebe. Ziveo beograd i svi seniori i juniori beograda!

  • Nikola

    12. novembar 2016 | 11:01

    Boli realnost da su Dodjoši i da zbog takvih u BG nema posla jer kad imate veliku ponudu radne snage opada cena rada . Da su ostali tamo odakle su samim tim bi se tamo otvarala radna mesta i taj kraj bi se razvijao Ovako imamo samo Beograd i Novi Sad Sve durugo pustos tuga , napustene kuce i imanja

    • 12. novembar 2016 | 11:42

      ..

      @Nikola

      Kao da su oni sami hteli da dodju a ne da ih muka naterala? Da li znate da je u Nisu plata od 30000 nesto vauuu, nesto sto bi svako ppzeleo, a pogledajte u Beogradu, za isto toliko rada, taj isti covek moze da uzme vise para. I zasto bi onda bio u Nisu gde sve propada. Nisu ljudi sami birali, takva nam je drzava, kad bi manje ulagali u Beograd i rasporedili lepo drzavni fond sve bi bilo super. Sa druge strane, ljudi koji su u selima, imaju svoje njive, tamo su im porodice, tu su odrasli, mislote da je njima lako napustiti sve i doci u metropolu, pa naravno da nije, nego nam drzava unistava poljoprivredu, a mi, hvala Bogu imamo plodnog zemljista, ali dzabe!

    • 12. novembar 2016 | 12:02

      NS

      @Nikola

      A kako to da se dodjos bolje snadje u gradu u koji je tek stigao, i kao sto ti kazes nadje i uzme ti posao, bolje od tebe koji si tu generacijama? Po nekim komentarima mogu da zakljucim da nesposobni ljudi samo traze izgovor i krivicu u drugima za svoju nesposobnost i neuspehe. Ti da imas cime da preokupiras mozak ne bi se bavio glupostima i ne bi te bila briga za nebitne stvari, kao sto je necije poreklo

  • Mosa

    12. novembar 2016 | 11:00

    Pravi beogradjani su vec odavno otisli iz Beograda.Pre bomdardovanja srbije i ranije.I nisu se vratili.

  • Saxy

    12. novembar 2016 | 10:57

    Oni koji su bar rodjeni u Beogradu,odrasli u njemu,pricaju Bg naglaskom,znaju gde je Cvetic,Dadov,Demija,Zvezda,Vladimir,Poslednja sansa,Kst,Skc,Petoparac,Most,Manjez,da zna stare brojeve buseva kao i nocni red voznje,Bioskope... nazive i mesta,imena najlepsih devojaka ,stare nazive skola,gde je bio dragstor,gde je Sarena cuprija....itd.Ko odgovori bar na ovo moze se smatrati Beogradjaninom.

    • 12. novembar 2016 | 11:37

      Жика Живац

      @Saxy

      Ja znam mnogo toga o Pirotu,Leskovcu,Nišu pa nisam Piroćanac,Leskovčanin,Nišlija..malo ti je nerealno razmišljanje!Čast seljaku a ne seljačini!

    • 12. novembar 2016 | 11:41

      Kristal

      @Saxy

      Evo ja sam rodjen u Beogradu, ali '98. Posto ne znam za ta mesta koja su bila cenim pre rata aktivna. Jel to mene smatra manje Beogradjaninom?

    • 12. novembar 2016 | 11:56

      i

      @Saxy

      Ne znam, znaci li to da nisam Beogradjanin? :( Kakva tuga.... NE, postoji jos mnogo gradova u Srbiji koji su mnogo lepsi od Beograda, samo sto niko ne ulaze u njih

  • Aleksandar

    12. novembar 2016 | 10:53

    Po pravilu tek treće koleno rođeno u Bg je Beograđanin.

  • Delija

    12. novembar 2016 | 10:50

    Pa zato sto je to realnost.

  • Seljak Mile

    12. novembar 2016 | 10:48

    Iskreno... Niste... Svi ti koji su dosli "sa strane" uporno odbijaju da se prilagode nacinu zivota u velikom gradu, a to masineriju kao sto je Beograd jezivo usporava i odatle te frustracije ko je odakle... P. S. Cast izuzecima...

  • Peca

    12. novembar 2016 | 10:43

    Beogradjani su ljudi koji su rodjeni u tom gradu i koji su odrasli uz sve dobre i lose stvari u tom gradu...Svi ostali,koji su dosli,nikada nece moci sa budu Beogradjani kao sto ni mi koji smo tu rodjeni necemo nikada biti Parižani...

  • Neko...

    12. novembar 2016 | 10:35

    Zasto!? Pa zato sto i jeste tako,pun grad seljaka... Nego sad treba iskoristiti to sto nisu tu i postaviti bodljikavu zicu oko Beograda pa ko nije barem druga generacija rodjena u Bg...mars kuci i svoje selo... Toliko

  • Sasuolo

    12. novembar 2016 | 10:35

    Otišli Beograđani svojim kućama...

  • Mali

    12. novembar 2016 | 10:34

    Reci cu samo Dusko Radovic... Pametnima dosta....

  • jugos

    12. novembar 2016 | 10:32

    Sta zasto pa sve sto nema gram mozga i leba da jede misli da je Beograd grad snova. Ode u Beograd na studije tu i ostane. Na mestu rodjenja ostala kuca,stan sve sto ima za lagodan zivot ali bg je za vecinu mladih los za zivot ali dobar za provod i ko jednom ode na duze vrati se samo kuci za po neki vikend,praznik u mesecu.Polovina takvih dobijaju pakete voca povrca svega i svacega sa sela da bi pregurali mesec.

  • Ivana

    12. novembar 2016 | 10:32

    Bas tako! Ljudi su isfrustrirani svim i svacim i ne biraju ni reci ni vreme za provokacije i prozivke. I svaka vam cast na ovom tekstu.

  • PCK

    12. novembar 2016 | 10:28

    (Beogradjani) su deca pjanih turaka.....

    • 12. novembar 2016 | 11:41

      Жика Живац

      @PCK

      Da da pa Turci su se sprdali sa vama,o tome govore vasi izgledi,muzika i prezimena!

  • shms

    12. novembar 2016 | 10:26

    Svaka cast za zakljucak teksta.

  • Dragan

    12. novembar 2016 | 10:26

    I ja zivim u BECU ali sam VRANJANAC a ne BECLIJA sto to isto vazi i za one koji su se nastanili u BEOGRADU .

  • Djura

    12. novembar 2016 | 10:22

    Pa zato sto su otisli u zavicaj, da vide staru majku i metnu stogodj u gepek, zdravo, organsko :)

  • Kum

    12. novembar 2016 | 10:20

    Niste u pravu. Od seljaka se ne moze ziveti u bgu

  • Kum

    12. novembar 2016 | 10:19

    Kazete zato sto su seljaci a ne beogradjani otisli svojim kucama. Beogradjani ostaju u beogradu.

  • Boki

    12. novembar 2016 | 10:17

    Žalosno je što moraju da dolaze u Beograd jer tamo odakle su nemaju uslove za život. Zar ne bi trebalo da se svuda u našoj zamlji živi jednako, umesto što ljudi iz Lskovca doživljavaju Beograd kao inostranstvo?

    • 12. novembar 2016 | 11:56

      Renatita

      @Boki

      Ne slazem se,mnogo njih znam koji imaju dosta u svom kraju i ziveli bi 100 puta bolje da su ostali,ali ne,ovde bi radili za 30000 samo da su u Beogradu

  • Valter

    12. novembar 2016 | 10:16

    Valjda oni koji su rodjeni u Beogradu,gde vam je ta opcija ????

  • Vuk

    12. novembar 2016 | 10:15

    ...pa i nije neka velika stvar biti beograđanin..iskreno

  • vlajko

    12. novembar 2016 | 10:15

    Naravno da nije ako gledas kvalitet čoveka ali taj isti kvalitet sagledaš kad ga vidis kako prica i kako se ponaša a20-30 godina zivi u Beogradu. Pitanje je suvišno

  • Dragan

    12. novembar 2016 | 10:07

    Vazno je.Razlika izmedju urbanog coveka,gradskog,koji je rodjen u velikom gradu,i nekog iz provincije,je ogromna.u svemu se razlikuju,stavovuma,misljenju,ponasanju,kulturi itd,i to se nekada dobro videlo,dok nisu provincijalci nagrnuli u beograd i preplavili ga,pa ih sada ima vise od rodjenih beogradjana,sto se vidi i na ulici,kafani,fakultetu .

    • 12. novembar 2016 | 11:01

      Nemanja

      @Dragan

      Isplaci se, bice ti lakse! Nije Beograd vase vlasnistvo. Ovo je demokratija balvane.

    • 12. novembar 2016 | 11:14

      Dejan

      @Dragan

      Bravo za kom.

    • 12. novembar 2016 | 11:16

      Killian

      @Dragan

      Urbani, poradi na gramatici.

    • 12. novembar 2016 | 11:22

      Zbunjeni

      @Dragan

      Ti si klasican primer Beogradjanina,mrzis sve koji su dosli u ovaj grada I one koji nisu iz kruga dvojke ili NBGD.Ovaj grad su ucinili velikim I metropolom ljudi koji su dosli sa strane a vasa mrznja je ustvari samo frustriranost licnim neuspehom I nesposobnoscu.Zalim vas,jadni ste svi koji misle kao ti.

    • 12. novembar 2016 | 11:23

      Brasa

      @Dragan

      Znaci Beogradjani glupavi ...zatucani

    • 12. novembar 2016 | 11:25

      Željko

      @Dragan

      Dragane a ti si sigurno pravi beogradjanin koji šeta garadom u trenerci i misli da zna sve....

    • 12. novembar 2016 | 11:25

      Tomas

      @Dragan

      Ooooj nesrecni covjece tko si ti sta si ti?

    • 12. novembar 2016 | 11:28

      Kiza

      @Dragan

      Tako je Dragane

    • 12. novembar 2016 | 11:29

      Bilja

      @Dragan

      Tacno je razlike postoje ali jedno je sigurno ti rodjen u Beogradu nisi bolji covek od bilo kog drugog iz ostalih gradva i sela...Ja zivim u gradu koji nema veze sa Srbijom i svi smo ovde isti a za njih domace smo totalni stranci ali nikada niko nikome to ne kaze...Ako si sposoban napredovaces u cemu god da se oprobas i nijedan iz provincije ti ne moze nista..Bez vredjanja nisi ti nikakav Beogradjanin cim ti bilo ko smeta i na kraju sreca pa svako ima pravo da bira gde zeli da zivi pa i ti sam ako ti je Beograd tesan.

    • 12. novembar 2016 | 11:31

      Marija

      @Dragan

      Pa vidi, ja sam rođena i odrasla i živim u gradu za koji je tvoj Beograd selo. U inostranstvu važite za iste divljake i vi iz Beograda i svi ostali, što se i ja slažem, jer tačno Balkanca i Srbina prepoznam u mom okruženju. Vi iz Bg mislite da je biti Beograđanin kao otprilike imati dodatnu diplomu, a ne vidiš da vam je Bg kao Indija ili Bangladeš. Ti umislio da je metropola na nivou svetskih, što jasno govori da nigde ne putuješ,pa ne uviđaš razliku između Beograda i npr. Berlina, Osla, Pariza. Ti si umislio da Bg ide ruku pod ruku sa tim gradovima. Na fakultetima vas Beograđana nema, verovatno vam "provincijalci" krivi što dalje od srednje ne idete. Po kulturi se uvek isticao sever Srbije, zato što im je Mađarska blizu. Vidljiva je velika razlika u beogradakoj nekulturi i vojvođanskoj kulturi.

    • 12. novembar 2016 | 12:44

      Gnojni Čibulj

      @Dragan

      Amin!

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA