BEOGRADSKI NOĆNI MARKET - KLASIKA U BLOKU: Mesto za druženje, kupovinu i zabavu
- Beogradske pijace organizacijom ovog jedinstvenog muzičko-gastronomskog festivala dobile su potpuno novo lice, postale su brend Beograda i deo turističke ponude glavnog grada. Na predstojećoj manifestaciji poljoprivredni proizvođači „šampioni pijaca“ sugrađanima će ponuditi sveže proizvode iz svojih bašta, mlečne i suhomesnate proizvode, vruće čvarke, kao i neobične sireve raznih ukusa - rekao je Ivan Sočo, direktor JKP „Gradske pijace“.
- Savršen spoj poljoprivrede, zanatstva, pića, hrane, dizajna, muzike i zabave, podstakao nas je da nastavimo sa ostvarivanjem našeg cilja, da se kroz Beogradski noćni market predstave poljoprivredni proizvođači, mladi dizajneri, afirmisani i neafirmisani umetnici, restorani i kafići. - rekao je Mihajlo Stevanović, predstavnik „RAKIA BAR-a“ i dodao:
- Na pijaci „Blok 44“ izlagači će na licu mesta pripremati svoje specijalitete, te će posetiocima pored odličnih ukusa, biti dostupni recepti za jela koja degustiraju, besplatni saveti o slaganju hrane i pića, pripremanju novih koktela, kao i druge interesantne radionice. U muzičkom delu, na savremen i moderan način predstaviće se gudački kvartet i di-džejevi.
Beogradski noćni market prvi put je organizovan na pijaci „Skadarlija“ 17. juna, pod sloganom „Novo lice pijace“, a ubrzo zatim i na pijaci „Kalenić“ 01. jula. Kroz kapije centralno-gradskih pijaca prošlo je oko 30.000 ljudi među kojima je bilo i mlađe i starije populacije, roditelja sa malom decom, kao i velikog broj novinara.
Kapije pijace „Blok 44“ 30. septembra biće otvorene od 18 do 00 časova, a ulaz za sve posetioce je slobodan.
(Telegraf.rs/PR)
Video: Gužve na putevima pred praznike: Ovako je na putu za Zlatibor
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.