KRENULI PRVI ELEKTRIČNI AUTOBUSI KROZ BEOGRAD: Evo kuda će TAČNO ići! (FOTO)

 ≫ 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Roni

    02. septembar 2016 | 11:08

    Sve je to lepo, ali prvo popravite udarne rupe u gradu, jer ce ovako da propadne za nekoliko meseci. Prvo se pravi krov, pa temelj!

  • Koja

    01. septembar 2016 | 20:42

    Ići će linijom gde nema putnika.

  • Gooxi

    01. septembar 2016 | 15:50

    Koristite komprimovan prirodni gas. Jeftinije je od dizela, ekoloski najcistije gorivo, nema stetne emisije pri sagorevanju, motori su tihi, autobusi na KPG ili ti po engleski CNG su jeftiniji od elektricnih bar 10 puta.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA