NEZAPAMĆEN SKANDAL: Vozač GSP-a izbacio majku sa bebom iz autobusa jer ju je smestila u kolica!

 ≫ 

Komentari

  • Jasna

    25. februar 2017 | 18:05

    Ptavilno je uradio zato sto je izbacio prosjakinju. Decu koju nose su drogirana nikad se ne cuje da placu ili gucu. Takve prosjakinje rade za makroe a deca su samo maltretirana drzava mora da svu takvu decu cuva,skoluje i vode racuna o njima. Prosjakinje u zatvor i na drustveno korisni rad pa im nece pasti na pamet da rade vise ove poslove.

  • Sud

    7. avgust 2016 | 17:40

    A zasto po pravilniku suda nemozes da udjes u papucama,sto se nebunite da vam uskracuju pravo na kretanje,ej macole ovo je Beograd

  • ...

    6. avgust 2016 | 18:34

    Zena je apsolutno u pravu 100-ti komentar

  • Vrach

    6. avgust 2016 | 17:15

    Sta ce sa bebom od dva meseca u gspu I to na +30C? Da je beba prilikom naglog kocenja povredila vrat on bi bio kriv I onda bi status na fejsu bio drugaciji...kako je beba od 2 meseca povredjena zbog bahatog vozaca... Ne razumem zasto majke akaju decu po prevozu. Moze da se strpi da dete odraste pa da paja po gradu. A ako je vodila dete kod lekara postoji taksi ili zamoli prijatelja da je odveze...

    • 6. avgust 2016 | 17:58

      топлистанадреалиста

      @Vrach

      Pa ih treba izbaciti napolje na plus 30???? To je sustina Srbije!!! Sta tebe briga gdje ona ide na plus 30???? Vas sve zanima sto ne treba!!! Hoces da pronadjemo broj telefona da je pitas?..Moze biti milijardu razloga i to bukvalno zasto se vozi autobusom, nije bez razloga sigurno... ali je interesantno sto vas i to interesuje!!!!! SRBISTAN!!!!..., ceca, jeca i njihova deca!!!... GRAND I PINK!!!! To je Srbija!!!!

    • 6. avgust 2016 | 18:45

      Јасмина

      @Vrach

      Сигурно није била у шетњи.Какве то везе има,у питању је дете и човек који треба да вуде скинут са места возача.

    • 6. avgust 2016 | 19:56

      Bojana

      @Vrach

      Nemamo svi para za taksi niti prijatelja uvek dostupnih! Nazalost i ja svoju bebu moram autobusom svuda!

  • Milano

    6. avgust 2016 | 16:45

    Pa nije bas ni mama savesna kada je krenula sa bebom od dva meseca u setnju na +30.Na tako visokoj temperaturi nije trebala biti napolju,a narocito u GSP-u

    • 6. avgust 2016 | 19:57

      Bojana

      @Milano

      A otkud ti znas gde je i zasto krenula? Mozda ide kod lekara? Ne lupajte gluposti...

  • топлистанадреалиста

    6. avgust 2016 | 13:13

    Nema ovo veze sa zakonom!!!! Ovde se radi o moralu i OPSTOJ KULTURI i nista vise!!!! Bahatost, nadobudnost i totalni moralni sunovrat u svim segmentima, to unistava Srbiju!!!.....Pogledajte malo "saobracajne vesti", nema minute da se neko ne zakuca i pogine!!! Bahatost!!! Svi "pametni" i bahati!!! To je problem Srbije!!!!...... Izbacivanje majke sa bebom iz autobusa je bruka, pa taman da je unjela "skoljku" od fice sa bebom, umjesto decijih kolica!!!!.......Mislite glavama braco u Srbiji!!! Nisu u pitanju kolica i majka!!!! Vozac je uz cutanje (podrsku) putnika izbacio BEBU iz autobusa!!! Zar ne??

    • 7. avgust 2016 | 08:41

      Nik

      @топлистанадреалиста

      Sve ima veze sa zakonom jer da nije tako svako bi radio sta hoce i sta on misli da je moralno. I nemoj da uporedjujes babe i zabe ovo je ozbiljna a ne moralna stvar.

  • Jeretik

    6. avgust 2016 | 12:54

    Pridrzavao sam se pravilnika JKP. GSP. nisam pravnik , anatom , foreznicar , ni filozof , ni sudija , to ste vi ,ja sam vozac .

    • 6. avgust 2016 | 14:25

      Don mikele

      @Jeretik

      Ali ste čovek, i predpodstavljam da imate mozga za toliko u glavi! Ili je kupljena vozačka dozvola?

    • 6. avgust 2016 | 17:10

      USA

      @Jeretik

      MOMENTALNI OTKAZ JOŠ SI I BEZOBRAZAN !

    • 6. avgust 2016 | 20:02

      Bojana

      @Jeretik

      A gde pise to da treba da uzmemo dete u ruke?Evo ja 13 meseci svoje dete Gsp-om kod lekara recimo vodim,i nigde nikad ne procitah to.A recite mi jos,kada vi naglo zakocite toliko da odrastao covek poleti,da li ste sigurni da bi ja dete zadrzala u rukama,a ako poleti negde i povredi se ,sta bi onda bilo?Hm?A recite mi jos samo,ako malo razmislite,da li ce pre da poleti dete VEZANO u kolicima,ili u narucju?I jos samo ovo,ako je bezbednije u narucju,kako to da je zakonom propisano koriscenje autosedista?Navescu vam samo primer bebe koja je prosle godine izletela iz auta u Zemunu jer je majka drzala u rukama!

  • Smile

    6. avgust 2016 | 07:42

    Nije trebao tako da postupi,vec je na fin nacin trebao da objasni kako i zasto i onda bi se zena osecala manje uvredjeno. Sto se tice komentara,mrzim kada ljudi gadjaju jedni na druge,ali covek je takav staje na neciju stranu pa gde pogodi.

  • Dy

    5. avgust 2016 | 23:25

    Sta pisete u Becu majke ulaze sa kolicima u tramvsj, autobus i metro bez vadjenja deteta iz istih samo ih zakoce i eventualno vezu posto postoji prostor i sediste za kolica i majku. Uglavnom su niskopodni autobusi i svaki drugi tramvaj na istoj liniji, a ceka se do pet minuta maximum. Nasi autobusi su vecito krcati idu na svakih pola sata tako da i onaj prostor kod srenjih vrata bude prepun. Vreme je da GSP ucini nesto i za najmladje sugradjane ( nema svako kola), a ne samo da jure karte. Obezbedite udlove za bebe i invalide pa onda jurite nsplatu. Gradonscrlnik je bio u Becu i nista nije primenio. Oni imsju 6 vrsta karata i automate koje smo mi bogati izbacili pre 20 godina .

  • Vojislav Peric

    5. avgust 2016 | 23:07

    Ne razumem odkud Vam pamet da pisete ovde kojekakve gluposti?! Da dete pri voznji u gradskom Autobusu bude sigurnije u Majcinim rukama nego u kolicima!!!! Koji je to strucnjak izmislio i prorekao??! Ja sam penziju stekao za volanom Autobusa u tromilionskom gradu preko okeana i samo mogu da se prekrstim na Vasim glupim komentarima i da se cudu nacudim ako je to propis zbog sigurnosti koje taj pametni koji ga izmisli pobogu brate. Bre braco Srbi mnogo ste zaglupeli za ovih 40-taqk godina?!

  • Sanchy

    5. avgust 2016 | 22:58

    Pazi sto bih izasla..postoji broj telefona za prituzbe kada je u pitanju Gsp a takodje postoji i policija napakovala bih mu fino ali iz busa ne bih izasla....ni pod tackom razno....

  • Igi

    5. avgust 2016 | 22:44

    Ako niste shvatili. Putnik pristupa pravilima koje propisuje prevoznik. Bilo da je u pitanju dete, beba ili bilo koja druga osoba. Naravno da se to odnosi i na ostale stvari. Kad se pojavi putnik kome to predstavlja problem, onda je kriv vozac. Vi pristupate pravilima, a ne da ih odredjujete. Kome se ne svidja, njegov problem. Postoje i drugi nacini prevoza, pa izvolite. A ljudi koji komentarisu, da u Endleskoj, nemackoj ili ko zna gde, to moze ili ne moze, koga to briga. Ovo je Srbija i kraj.

  • Vozac Gsp

    5. avgust 2016 | 22:38

    Radi bezbednosti bebe pri naglom kocenju sta ce se desiti ako neki putnik padne preko vase bebe koja je u kolicima i povredi je nedaj boze,mislim da bi ste vi lincovali vozaca,znaci to je pravilo Gsp kolica se rastavljaju i ulazi se sa bebom u narucju radi bezbednosti.Nemojte samo da pocnete sad da kukate kako cu da rastavim kolica kako cu da udjem sa bebom u narucju i sa kolicima ponavljam na prvom mestu bezbednost vase bebe.Nemojte se ljutiti na nas vozace nekada i mi mislimo na vas.

    • 6. avgust 2016 | 00:29

      Cvrčak cvrči

      @Vozac Gsp

      Ma vi bre niste normalni

    • 6. avgust 2016 | 08:51

      DH

      @Vozac Gsp

      A sta ako neko padne preko mame i bebe koja joj je u narucju?!

    • 6. avgust 2016 | 14:30

      Don mikele

      @Vozac Gsp

      A kad vozač zakoči i ispadne dete? Koje tu kriv? A vozite kao da vozite krompir a ne ljude!

  • neno

    5. avgust 2016 | 21:54

    zivim u austriji i ovde je normalno i preporucljivo da bude tako malo dete u kolicima sto je i logicno jer jednom rukom drzis dete a drugom rukohvat e a pri jacem kocenju sta biva...

  • iznogud

    5. avgust 2016 | 21:23

    covrk je u pravu,a ti si jedna neodgovorna i bezobrazna osoba.dete do 6 meseci ne bi trebalo ni drzati u uspravnom stavu a o sedecem ne sme se ni misliti.pa odrastao covek usled cimanja u voznji poleti na nos a kamoli beba vezana u kolicima,stara 2 meseca. a da ti mora da si jedna od onih koja je sve posisala i puna sebe,

  • Bojana

    5. avgust 2016 | 21:12

    Nemojte da lupate gluposti! Dete je u kolicima vezano i ne moze da poleti ako dodje do naglog kocenja ili cega god,dok u rukama to nije slucaj,kad naglo zakoce skoro da padnemo svi a jos treba i bebu drzati! Boze me sacuvaj!

    • 6. avgust 2016 | 23:21

      Bishon

      @Bojana

      Bojana,jel imas ti preca posla nego da mlatis praznu slamu a nemas pojma. Prvo majke sa decom tako malom imaju mesto i prednost u busu za sedenje. Drugo ,dete kad drzis u rukama i ako dodje do kocenja majka koja sedi ce refleksno da zastiti telom dete bar malo. A u kolicima na to isto dete moze da padne bilo ko i da ga povredi ozbiljnije nego dik je dete u majcinim rukama koja sedi

  • Majka

    5. avgust 2016 | 21:04

    Na zalost postupio je po propisu za koji nije kriv! Ovo je sramota,neka se neko zapita

  • Majka

    5. avgust 2016 | 21:01

    Na zalost,postupio je po propisu,za koji nije kriv. Neka se zapita neko drugi,ovo je ne realno!

  • Ezra

    5. avgust 2016 | 20:57

    Nista mi nije jasno dete sigurnije u rukama majke koja ga drzi drzi kolica kuca kartu busaplusa drzi rukohvat i balansira dok majstor pravi slalom kroz ulice ,a u kolima dete mora da bude u sedistu vezano , ko je bre ovde blesav a

  • Ana

    5. avgust 2016 | 20:39

    Sramota me je tudjih komentara. Kakva zastita za glavicu bebe od dva meseca?! U kolicima?! Kakvo pravilo da se dete drzi u narucju?! Umesto da ste zastitili ugrozenu majku i bebu, pozivate se na logiku koja vas sve tera na to da svaki dan, SVAKI, vidjam decu bez sedista na zadnjem sedistu, nevezanu, jadnu i prepustenu roditeljskoj odluci da ih ugroze. Sramota. Dete MORA da bude u kolicima, vezano. Dete, beba, mora da ima auto sediste. Kakvo naglo kocenje i prevrtanje?! Pa, upravo kolica stite. Jadan smo mi narod, natalitet u minusu, a bagra caruje. Inace, majka sam troje dece i ne postoji vozac koji bi me naterao da ugrozim bebu drzanjem u narucju. U Nemackoj bi dobio otkaz, a putnici bi ga prijavili.

  • Jaat

    5. avgust 2016 | 20:38

    U pravu je covek,misli na dete! Ne mora on da bude kriv mozda mu izleti neko pa naglo zakoci...

  • Smizla

    5. avgust 2016 | 20:34

    Desilo se i meni davnih dana. Vozac je postupio u skladu sa pravilima koja vaze u gsp-u. Tvrde da je sigurnije drzati dete nego ga ostaviti u kolicima.

  • Nea

    5. avgust 2016 | 20:32

    Svaka cast majstore totalno ispravno

  • Medo

    5. avgust 2016 | 20:29

    Podrska za sofera!

  • Ivana

    5. avgust 2016 | 20:22

    Mene u Londonu pre 16 god nisu hteli da puste u autobus dok ne sklopim kolica i uzmem dete. A da ne kazem da vozac ne ceka na stanici da sklopite kolica vec to mora da se uradi pre nego sto sutobus dodje. Ima izgleda ipak nesto u postupku ivog vozaca opravdano.

  • Mama

    5. avgust 2016 | 20:16

    Pun mi je vise klinac svih pametnih komentara. Nemate pojima o cemu pricate. Ne potoji zakon koji nalaze da majka mora da izvadi dete iz kolica i sklopi ih. Postoji preporuka GSP-a i to je sve. A vi svi koji se pravite pametni verovatno nikad nigde niste morali da idete sa decom sami, pa ne znate koliko je to sve nemoguce uraditi za 10 sekundi, koliko imate da nervozni vozac zatvori vrata i krene, dok se vi jos niste ni smestili. Sa druge strane kako vozaci voze, nismo bezbedni ni bez deteta u krilu, a kamoli sa dvomesecnom bebom?!? Jesu li ikad neki od vas drzali bebu u rukama da znaju da nema polozaja koji bi bebu u rukama zadrzao? Vozac naglo koci?! Ogranicenje 50? Pa jel se vozite vi nekad autobusima???! Ne znam da li 5% tih vozaca postuje saobracajne propise. Gospodo kojoj smetaju deca koja u autobusu zaplacu, verovatno nemate potomstvo, jer posao bebe je da place!!! Sramota gde nam nacija ide, gde nam je tolerancija 0....

    • 5. avgust 2016 | 20:38

      Medo

      @Mama

      A.mene nervira kad se majke tako ponasate. Rskalasno. Nase su bile skromnije. I pametnije. Danas ako ima dete smatra da je ceo svet njen i svi treba da joj se klanjaju. I odmah aludirajuci ko ima potomstvo a ko ne. Nema to beze gospođo.

    • 5. avgust 2016 | 20:58

      Ezra

      @Mama

      Mama lep govor, a tebe s minusom vozacu autobusa sramdatebude

    • 5. avgust 2016 | 22:04

      DH

      @Mama

      Bravo za komentar prosto me sramota ovih komentara..Smetaju im majke sa decom a ne smetaju im dzukele u autobusu..Strasno gde ide ovaj izopaceni svet...

    • 5. avgust 2016 | 22:38

      Nikola

      @Mama

      Šta ako dete ispadne ne daj bože iz kolica a u pravilniku iz 2004 godine stoji da je u vozilu dozvoljeno samo da budu sklopljena kolica. Ovaj problme otvara još dosta pitanje, treba proveriti putem video nadzora navode iz izjave putnice. Ustanovidi da li je sve to se desilo ili vozač jednostavno nije hteo da nastavi da vozi a putnica iz revolta ovo objavila. Sačekajmo i zvanično saopštenje GSP a mi ćemo proveriti da li su navodi tačni. Da se ne razumemo pogrešno, ako je vozač kako putnica navodi "izbacio" iz vozila ne opravdavam njegov postupak ali ako je je odbio da vozi dalje treba drugačije oceniti ovaj problem. Da li treba menjati ovaj pravilnik i edukovati vozača na koji način postupiti u ovakvim situacijama, koje su posledice jer sam ja skoro 10 godina u GSP i ni jedan rukovodilac što je obaveza nije ukazivao šta u ovoj situaciji treba vozač uraditi. A pravilnik možete pogledati i na zvaničnoj stranici JKP GSP "Beograd"

  • MIKA

    5. avgust 2016 | 20:04

    POJEDINI KOMENTARI SU NAJMANJE SRAMNI ,PRAVDATE VOZAČA ,MOGAO JE I LEPO DA JOJ KAŽE I NAPRAVE DOBRO ZA SVE .DANAS JE DAN BIO PAKLEN ,SRAMOTA DA NEMAM REČI ,MUŠKARČINA ,IMA LI ON DECU A I VI ŠTO BRANITE ,,MAJSTORA,,AKO VAM SE SVIĐA VODITE GA KUĆI ..

    • 6. avgust 2016 | 17:25

      Vrach

      @MIKA

      A jel si ti bila u tom basu pa znas kako joj se on obratio?

  • Uroš d'dorf

    5. avgust 2016 | 20:00

    E gospodo!u nemačkoj to rade ovako!bilo šta da se nepoštuje u prevozu!vozač lepo kaže preko mikrofona,ako putnik ne posluša isključi vozilo još jednom zamoli,ako opet ne posluśa putnik vozač pozove policiu!i to je sveeee,izbacivanje dranje,nepoznat pojam.šta vi draga gospodo mislite o tome?

  • Milica

    5. avgust 2016 | 19:57

    A da prilikom naglog kočenja beba ispadne iz kolica ili neko od putnika padne na kolica koga bi ste krivili opet vozača. Draga mlada majko vozač je potpuno u pravu , razmislite malo

  • Bilja

    5. avgust 2016 | 19:54

    Svugde u svetu u gradskom prevozu su obelezena mesta za kolica sa bebama i mesta za invalide.Naravbo postoje i platforme da majka lakse unese dete u autobus.Provlem je sa vozacima gradkog prevoza koji bahato voze,bahato koce...prelaze iz jedne trake u drugu,prolaze na zuto-crveno ali to je gradski prevoz pa se to ne sankcionise.

  • micko

    5. avgust 2016 | 19:49

    Bio sam u autobusu kada je vozac stao i nije hteo da vozi dok zena nije uzela dete u narucje.Jeste nezgodno,ali mi je negde to i logicno.Koliko god mislili da su kolica bezbedna,mislim da su tu vozaci u pravu,jer kod naglog kocenja,ta sva sigurnost u kolicima ne znaci nista.

  • BASA

    5. avgust 2016 | 19:38

    Vozac je potpuno u pravu ! Treba ga javno pohvaliti i nagraditi , zato sto i pored svog poziva vodi i racuna o putnicima u autobusu a sada i o 2-vo mesecnoj bebi , i ako su bebi kolica skupa i imaju svu opremu , nemaju opremu za zastitu bebi glave ! Bravo , Majstore !

  • Marija

    5. avgust 2016 | 19:34

    Kolica nisu predviđena za autobus, umesto u kolicima, beba se u autobus unosi u korpici za bebe. Tako dete može biti pored vas i ne može se srušiti kao što je slučaj sa kolicima koja imaju točkove i vrlo su nestabilna pri kočenju autobusa. Takođe kolica prave nepotrebnu gužvu i još ih drugi putnici moraju unositi i iznositi tokom čega dete obično i zaplače pa se stvara stres u autobusu. Živim u Londonu i tamo nema šanse da bi vas pustili da uđete sa kolicima.

    • 5. avgust 2016 | 20:16

      Ljilja

      @Marija

      Pa to nije tačno kolica su dozvoljena u Londonu u sred busa postoji mesto za kolica sa bebama...

    • 5. avgust 2016 | 21:30

      Zoran

      @Marija

      To nije tacno sto si napisala za Londonski javni prevoz.

    • 5. avgust 2016 | 22:07

      DH

      @Marija

      Nemoj nikad

  • Lale 11

    5. avgust 2016 | 19:30

    Gospodja nije razmišljala da na naglom kočenju,neko može da padne na dete. Poštovana gospodjo,da li ste razmišljali da i taj vozač ima decu i da ih hrani i podiže sa tim istim poslom koji radi? Šta bi bilo kad bi otišao na robiju,ne daj Bože toga? Ne branim,nisam vozač gsp,ali ovog puta sam na njegovoj strani. Razmislite malo... ..

    • 5. avgust 2016 | 19:38

      Lols

      @Lale 11

      Ne lupaj leba ti

    • 5. avgust 2016 | 19:58

      Nenad

      @Lale 11

      Vozac je vozac, nije pedijatar. Vozac treba da gleda ispred sebe,da postuje saobracajne propise i brzinu,da ne razgovara sa mobilnim telefonom. Vozac ne treba da brine o tome da li se neko drzi za sipku,da li je neko usao sa detetom ili sa mamom, i da li je to za njega ispravno ili ne. Svako treba da radi svoj posao i da gleda svoja posla,ali nazalost ti soferi su primitivni jer su nize obrazovani i onda moraju da se bave i onim sto nije njihov posao...kao i izbacivanjem zene sa bebom.

    • 5. avgust 2016 | 21:04

      gago

      @Lale 11

      Svuda u svetu postoji mesto za kolica u javnom prevozu i dragi pametnjakovicu beba je bezbednija u kolicima ako su pravilno postavljena nego u narucju

    • 5. avgust 2016 | 21:53

      Marina

      @Lale 11

      Gospodine pa vi ste u neverovatno zabludi.... Sticajem okolnosti ne živim više u Beogradu...vec u civilizaciji Bogu hvala...I ovde je vozač dužan da izađe i da vam pomogne da uđete sa kolicima (Invalidskim ili kolicima za bebu )ukoliko je travaj ili autobus stari model...Postoji određeni deo za kolica i pojas kojim vezujete kolica...kao i kamere u prevozu..Pa se svi propisi o brzini i ostalom vrlo poštuju. Jedino je u Beogradu koliko sam informisana zabranjeno sa kolicima.... I šta biva ako majka nema gde da sedne...a po vama i vozaču treba da drži bebu u naručju ????

    • 5. avgust 2016 | 22:52

      Ivana

      @Lale 11

      Naglog kocenja ne bi bilo da isti ti vozaci voze po propisanoj brzini. U svakom autobusu (koji su po standardima) ima namenjen deo za kolica i pojas kojim se ista osiguraju, naravno kod nas to retko gde ima a i gde ima ne radi. Kada Gsp bude obezbedio sve potrebno i po propisima onda neka pametuju i bahato se ponasaju

    • 5. avgust 2016 | 23:02

      Sanchy

      @Lale 11

      Izvinite ali uopste niste u pravu..pri sudaru dete izlece iz ruku majke ili bilo koga ko ga drzi ogromnom brzinom...bilo je o tome reci u adacovim crash testovima za bebi sedista...znaci dete je najnesigurnije u rukama odrasle osobe...po vasem rezonu onda ni bebi sedista u automobilima ne bi bila potrebna...pricate o necemu sto ocigledno ne znate....

  • Marina

    5. avgust 2016 | 19:25

    Draga mama ajde malo bolje razmisli zasto je to tako! Kolica i ako su zakocena pri kocenju ce se prevrnuti i to direkt bebu na glavu! I ti stojic cvrsto pa padnes pri kocenju! Vozac je ocito imao iskustva zato ti i rekao sta treba da uradis ako neces izadji napolje!

  • Milic

    5. avgust 2016 | 19:23

    O kojoj vrsti kolica se radi? Ako majka drzi bebu a vozac naglo zakoci kako bi ona drzala i bebu jel mislite sa jednom rukom, nego sigurno neznate da ima kolica za male bebe i za malo vece .

    • 5. avgust 2016 | 21:14

      Kojot

      @Milic

      Kolica se parkiraju a majka sedne na sediste okrenuta leđima prema vozaču i drzi bebu a ostali putnici joj pomognu u tome i to je ispravno

  • notorious

    5. avgust 2016 | 19:13

    Potpuno ispravan potez vozača!

  • Uros

    5. avgust 2016 | 19:10

    Slazem se beba ne treba da bude u kolicima i tacka a ova nek se zali uprvi vodovoda!!!

  • starica

    5. avgust 2016 | 19:09

    Ovo je ludilo! Zivim u Nemackoj i svaki autobus ima poseban deo za kolica i invalide. Ovde niko ne mora da drzi dete u krilu ni do 4-5 godina vec u kolicima za bebe gde leze ili sede zavisno od starosti.Svaka kolica imaju kocnicu i majka je uz dete.Tog sofera treba kazniti za toliku drskost!

    • 5. avgust 2016 | 21:06

      Avram

      @starica

      I sad ces ti iz nemacke da nam drzis predavanje koga treba kazniti.

    • 5. avgust 2016 | 21:16

      Kojot

      @starica

      Njihovi autobusi i pravila su malo drugačiji

  • Zumbul

    5. avgust 2016 | 19:02

    Prisustvovao sam slicnoj situaciji i vozac je objasnio lepo da on mora tako da radi jer ne zelji da rizikuje neku povredu deteta dok je u kolicima ako on naglo zakoci. Zato i govore da majke uzmu decu u narucje. Ne znam da li je to po propisima ali razumem i vozace.

  • Olivera

    5. avgust 2016 | 19:00

    To samo kod nas u srbiju ima tako mesto!!! To je cisto izivljavanje bilo sa soferove strana idiot.

  • Nikola

    5. avgust 2016 | 18:59

    Postoje autobusi u kojima je iz bezbednonih razloga zabranjeno da se unose deca u kolicima. Žena je jednostavno trebala da sačeka autobus koji ima podršku za decu u kolicima. Ne vidim čemu pravljenje tolike galame oko nečeg što svaki građanin treba da zna. Autobusi sa visokim podom su najčešće ti koji ne odgovaraju kolicima i dete može da pogine ako autobus naglo zakoči. Na vratima i prozorima svakog autobusa to piše i nemojte se više žaliti na državu zato što ne poznajete svoja prava i obaveze. Zamislite tako kada bi svako imao pravo da ulazi sa kolicima u svaki autobus, kada bi i invalidi ulazili sa svojim kolicima u svaki mogući autobus. To bi bio ogroman haos i gužva. Zato se pridržavajte pravila.

  • zora

    5. avgust 2016 | 18:59

    Da li ce je sutra izbaciti iz aviona? Neverujem da se radi o zakonu o putovanju vec je to vozac sebi dozvolio kao zakon.

  • BEN DELIJA

    5. avgust 2016 | 18:58

    UZ DUZNO POSTOVANJE MAJKE NI JA NE BIH SMEO DA VOZIM AUTOBUS A DA MI JE DETE U K9LICIMA

  • Bojan

    5. avgust 2016 | 18:58

    Srbija majka

  • dobi

    5. avgust 2016 | 18:57

    Da je moju ženu izbacio bez obzira pod kojim okolnostima bilo bi svašta

    • 5. avgust 2016 | 21:18

      Kojot

      @dobi

      Da je zena razmislila do problema nebi ni doslo a ti da razmišljas nebi takve gluposti ni izjavljivao

    • 5. avgust 2016 | 21:56

      Kolle

      @dobi

      Ajde.ne.se*i....

    • 5. avgust 2016 | 22:25

      Kmih

      @dobi

      Sta...ti bi resio na primitivan nacin??? Cccccc.

  • Eva

    5. avgust 2016 | 18:54

    Tako i treba...

  • Vlajko

    5. avgust 2016 | 18:54

    Koji idiot, beba bas treba da bude u kolica a da je majka drzi u narucju,

  • Đorđe

    5. avgust 2016 | 18:48

    I ja bih te izbacio. Jer ako logično razmišljaš usled naglog kočenja ili sl. može glavica da joj cimne i ode vozač na robiju!

    • 5. avgust 2016 | 19:08

      Plavuša

      @Đorđe

      Ti Dordje pojma nemaš i nemoj da komentarišeš nešto u šta se nerazumiješ, beba treba da bude u kolicima, zavezana, i zakočena kolica, u čemu je problem?

    • 5. avgust 2016 | 19:15

      Bojana

      @Đorđe

      Ne lupaj gluposti...ako cemo tako glava moze da cimne i u narucju,jos i pre nego u kolicima!Glava nije fiksirana kada drzimo bebu u krilu ili narucju,kako god

    • 5. avgust 2016 | 19:17

      ???

      @Đorđe

      kakvo naglo kocenje kad je ogranicenje u gradu 50? na sredini vozila postoji prostor za invalidska kolica?

    • 5. avgust 2016 | 19:18

      Dragana

      @Đorđe

      Beba bas iz tog razloga treba da bude u kolicima,vezana,a kolica zakocena.Beba ni u autu ne sme da bude u narucju vec u sedistu

    • 5. avgust 2016 | 19:19

      Mihajlo

      @Đorđe

      Pa kada bi vozači autobusa vozili normalno, ne bi morali naglo da koče..

    • 5. avgust 2016 | 19:25

      Stevan

      @Đorđe

      Profesionalac nesme da cimne ali nazalost amateri voze u bg u

    • 5. avgust 2016 | 19:34

      Talija

      @Đorđe

      Tako treba

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA