Ukinimo trulo školstvo pa ko je sposoban napred ,u slavu,dvaputa godišnje strajk prosvetarav. A celegeneracije inrelektualno osakaće doklesve u robiju ,plata mora da se zaraadi ,rezulati nula,zaa to li prinanju plate
Ubiše se smanjujući program i prilagođavajući deci, a sve je gore i teže. Deca treba da uče umetnost i muzičko u srednjoj školi, kao da su im to jedini predmeti!? Umesto da su im to časovi za odmor i relaksaciju!
U moje vreme ko je imao dvojku on je ZNAO osnovno. Sada koliko njih u srednjoj školi zna tablicu množenja? Realno bi taj broj trebao biti veći ali imamo sistemsko zaglupljivanja nacije...
Uglavnom se uče enciklopedijska, neupotrebljiva i beskorisna znanja od kojih nema ni lične, ni porodične, ni društvene koristi. U EU gde će ići da rade traže se konkretna znanja.
Uglavnom učenici koji ponavljaju razred imaju problem sa profesorima jer nije uspostavljen odgovarajući pristup savladavanju gradiva. Ne mogu se zbog toga okrivljivati samo učenici. Veći deo odgovornosti je na profesorima.
Istina. Mada po meni profesor radi samo ono što mu piše u rasporedu. Kod nas profesor je uvek pogledao šta piše u rasporedu šta trebamo da radimo... Najčešće smo radili jednu lekciju mesec dana, a neke lekcije nisu bile predviđene za naš smer. Tako da dosta toga smo propustili. Malo pre sam već napomenula da smo mi radili i manje od minimuma..
Prevelik je procenat đaka koji ponavljaju razred, treba malo i ministarstvo da se zapita. Da li stvarno imamo toliko mladih propalica? Ja nikad ne zaposljavam nekog ko je pao godinu u školi. Takvi su dno do kraja karijere, iz iskustva govorim.
Problem je i u premetima.
Tačnije u školskom sistemu. Sećam se da smo mi iz matematike učili čak i manje od minimuma, nismo radili dosta toga što mi je posle bilo potrebno za prijemni i sad na fakultetu. Znam neko bi rekao "pa uzmi privatne časove" ali zašto da plaćam na dva mesta za jedan predmet?
kako sa vaspitanjem i radnim navikama? Ja sam u osnovnoj jako malo učila nije me bilo briga, tek u srednjoj me zanimalo učenje i bila sam 4 godine odlična. Nema to veze sa radnim navikama. Doduše ima i đaka koji nisu zainteresovani, ali to je njihov problem. Šta je sa onima koje to zanima i ipak im ne ide? I nemojte mi sad reći da treba da se vežba kod kuće! Nije moguće vežbati nešto što đaku nije jasno, a ni ne vredi pitati profesora da objasni ponovo kada će opet objasniti kao prvi put i đak opet neće razumeti.
Analitičar
Ukinimo trulo školstvo pa ko je sposoban napred ,u slavu,dvaputa godišnje strajk prosvetarav. A celegeneracije inrelektualno osakaće doklesve u robiju ,plata mora da se zaraadi ,rezulati nula,zaa to li prinanju plate
Podelite komentar
Sanja
Ubiše se smanjujući program i prilagođavajući deci, a sve je gore i teže. Deca treba da uče umetnost i muzičko u srednjoj školi, kao da su im to jedini predmeti!? Umesto da su im to časovi za odmor i relaksaciju!
Podelite komentar
Bv
U moje vreme ko je imao dvojku on je ZNAO osnovno. Sada koliko njih u srednjoj školi zna tablicu množenja? Realno bi taj broj trebao biti veći ali imamo sistemsko zaglupljivanja nacije...
Podelite komentar
TRP
Uglavnom se uče enciklopedijska, neupotrebljiva i beskorisna znanja od kojih nema ni lične, ni porodične, ni društvene koristi. U EU gde će ići da rade traže se konkretna znanja.
Podelite komentar
Vla
Zasta ceim fakultet i posle nema gde da rade ili rade za 200 e sramota Srbijo
Podelite komentar
...
@Vla
Pa da ne budu kao ti, ne znas da pises i pitas se za sta ce im fakultet
Podelite komentar
VAN
Uglavnom učenici koji ponavljaju razred imaju problem sa profesorima jer nije uspostavljen odgovarajući pristup savladavanju gradiva. Ne mogu se zbog toga okrivljivati samo učenici. Veći deo odgovornosti je na profesorima.
Podelite komentar
Sm
@VAN
Kako ranije generacije nisu imale problem sa profesorima
Podelite komentar
VANsa
@VAN
Istina. Mada po meni profesor radi samo ono što mu piše u rasporedu. Kod nas profesor je uvek pogledao šta piše u rasporedu šta trebamo da radimo... Najčešće smo radili jednu lekciju mesec dana, a neke lekcije nisu bile predviđene za naš smer. Tako da dosta toga smo propustili. Malo pre sam već napomenula da smo mi radili i manje od minimuma..
Podelite komentar
Profesor biologije
Đaci su preopterećeni velikim brojem časova.Ñe smeju imati više od 6 u srednjoj i5 u osnovnoj na dan a imaju po 10
Podelite komentar
:D
@Profesor biologije
Ja sam VI razred OŠ,a priča se da u sedmom i osmom će biti 8 časova jednog dana!
Podelite komentar
Lala
Tu fiziku su me toliko mucili a nikad mi nije zatrebala u zivotu.
Podelite komentar
Kiki
Postoji sigurniji nacin a to je kupovina diplome Sto da se deca muce kad su im prekrsteni pokazali laksi nacin
Podelite komentar
Dr. Kefalo
Prevelik je procenat đaka koji ponavljaju razred, treba malo i ministarstvo da se zapita. Da li stvarno imamo toliko mladih propalica? Ja nikad ne zaposljavam nekog ko je pao godinu u školi. Takvi su dno do kraja karijere, iz iskustva govorim.
Podelite komentar
Ns
Ne postoji problem sa predmetima vec sa radnim navikama i vaspitanjem ....
Podelite komentar
Vansa
@Ns
Problem je i u premetima. Tačnije u školskom sistemu. Sećam se da smo mi iz matematike učili čak i manje od minimuma, nismo radili dosta toga što mi je posle bilo potrebno za prijemni i sad na fakultetu. Znam neko bi rekao "pa uzmi privatne časove" ali zašto da plaćam na dva mesta za jedan predmet?
Podelite komentar
Vaki
@Ns
kako sa vaspitanjem i radnim navikama? Ja sam u osnovnoj jako malo učila nije me bilo briga, tek u srednjoj me zanimalo učenje i bila sam 4 godine odlična. Nema to veze sa radnim navikama. Doduše ima i đaka koji nisu zainteresovani, ali to je njihov problem. Šta je sa onima koje to zanima i ipak im ne ide? I nemojte mi sad reći da treba da se vežba kod kuće! Nije moguće vežbati nešto što đaku nije jasno, a ni ne vredi pitati profesora da objasni ponovo kada će opet objasniti kao prvi put i đak opet neće razumeti.
Podelite komentar