Mi putnici između kontrolora GSP-a i pokvarenih automata

Gde prestaje naša odgovornost kao putnika u javnom prevozu, a gde počinje odgovornost GSP-a? Zašto se institucije u ovoj zemlji ponašaju kao i obični ljudi: svi žele svoja prava, ali niko ne želi da snosi odgovornost?

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Aleksa
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Stole

    15. mart 2012 | 05:40

    Vracanje karte u slucaju kvara vozila nije "nepisani dogovor" vec pisana stavka u Zakonu o javnom prevozu. GSP to jednostavno ne ispunjava. I da im kaze covek na to? Pa nista, samo da sedi i da trpi, posto nema kome da se zali (tehnicki ima, ali nema vajde od toga).

  • HKomljenovic

    21. januar 2012 | 19:55

    Nema prava bez odgovornosti. To su dva kraja iste poluge. Jednostavan primjer by @MarkoBozic http://t.co/8phLrjwf

  • Aleksa

    21. januar 2012 | 15:29

    Bravo! I ja sam se puno puta nalazila u sličnoj situaciji i bila vrlo spremna za prepirke sa kontrolorima sa punim ustima ovakvih argumenata, ali nijednom nisu naišli. Bilo mi je, moram priznati, pomalo žao, premda nešto nisam sigurna koliko bi zaposleni u GSP-u shvatili ovakve stvari iako se podrazumevaju... Da ih shvataju i da ih zanima, ovakvih situacija ne bi ni bilo.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA