Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Stole
Vracanje karte u slucaju kvara vozila nije "nepisani dogovor" vec pisana stavka u Zakonu o javnom prevozu. GSP to jednostavno ne ispunjava. I da im kaze covek na to? Pa nista, samo da sedi i da trpi, posto nema kome da se zali (tehnicki ima, ali nema vajde od toga).
HKomljenovic
Nema prava bez odgovornosti. To su dva kraja iste poluge. Jednostavan primjer by @MarkoBozic http://t.co/8phLrjwf
Aleksa
Bravo! I ja sam se puno puta nalazila u sličnoj situaciji i bila vrlo spremna za prepirke sa kontrolorima sa punim ustima ovakvih argumenata, ali nijednom nisu naišli. Bilo mi je, moram priznati, pomalo žao, premda nešto nisam sigurna koliko bi zaposleni u GSP-u shvatili ovakve stvari iako se podrazumevaju... Da ih shvataju i da ih zanima, ovakvih situacija ne bi ni bilo.