MOST NA ADI ĆE KONAČNO BITI KOMPLETNO URAĐEN: U aprilu kreću završni radovi!

 
  • 5

- Zadovoljan sam što će ovaj posao biti završen jer traje od 2010, a španska kompanija je dala najbolju ponudu na međunarodnom tenderu - poručio je Vesić i dodao da je po planovima završetak radova predviđen za godinu dana

Posle nekoliko godina nastavljaju se radovi na izgradnji preostala dva kilometra pristupnih puteva Mostu na Adi, rekao je danas gradski menadžer Goran Vesić, koji je prisustvovao potpisivanju ugovora o izgradnji severnih pristupnih puteva mostu - LOT 1.

Ugovor su potpisali Branislav Popović, direktor Direkcije za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda, u ime Grada Beograda, i direktor za Istočnu Evropu španske kompanije "Construcciones Rubau S. A" Markos Ruiz Beltran.

Kako je precizirao gradski menadžer, rok za izgradnju je godinu dana, a očekuje se da radovi započenu početkom aprila.

- Španska kompanija je dala najbolju ponudu na međunarodnom tenderu. Zadovoljan sam što će ovaj posao biti završen jer traje od 2010, otkada ga nije bilo moguće realizovati zbog neformalnih naselja u predviđenoj zoni radova. U protekle dve godine, grad je raselio više od pedeset porodica i to u Orlovsko naselje i Jabučki rit, gde su im grad i Evropska unija obezbedili stanove. Osim što su žitelji nehigijenskih naselja dobili znatno bolje uslove za žviot, oslobođen je i prostor kako bi pristupni putevi mostu mogli da budu završeni - rekao je Vesić.

Foto: Beoinfo Foto: Beoinfo

Gradski menadžer je naveo da je posao vredan 13,5 miliona evra, a nakon njega ovaj deo Novog Beograda biće u potpunosti saobraćajno rešen.

- Direkcija za građevinsko zemljište je motor razvoja Beograda i najvažnija kompanija u njemu. Koliko ona pokrene radove, toliko će biti naplaćeno naknade, koja će se dalje ulagati u infrastrukturu. O važnosti direkcije svedoči podatak da su do 1. marta pokrenuti postpuci za investicije od 7,3 milijarde dinara - dodao je Vesić.

Već tokom prva dva meseca utrošeno je 443 miliona za realizaciju poslova iz prethodne godine, a zaključeni su i ugovori za izvođenje radova u iznosu od 1,9 milijardi dinara. Među njima su prvi veliki reni bunar, Zučka kapija, vodovod u Stepojevcu, kanalizacija u Maloj Utrini i Resniku, proširenje Tošinog bunara i rekonstrukcija kanalizacione crpne stanice "Gazela", a u toku je i zaključenje ugovora vrednih 2,2 milijarde dinara za radove koji su upravo potpisani, zatim za Ulicu braće Badžak u Mladenovcu, drugi reni bunar, vodovod u Ripnju i Barajevu, fekalni kolektor u Krnjači i drugo, naveo je Vesić.

Foto: Beoinfo Foto: Beoinfo

Takođe je dodao i da su donete odluke za pokretanje postupka za ulaganje od milijardu i po dinara i to u Prokop, vodovod u Grmovcu, kanalizaciju u Surčinu i Plavim horizontima, saobraćajnicu Stanislava Sremčevića u Lazarecu, probijanje nasipa kod železničke pruge u Novom Beogradu, objekat u Bloku 42 i mnoge druge. U pripremi su i tenderi za ulaganje od 765 miliona dinara za Sopot, kanalizaciju u Sunčevom bregu u Rakovici, postrojenje za preradu otpornih voda u Belom potoku i Pinosavi, uređenje Karađorđeve ulice i Severnu tangentu.

- Na osnovu navedenog, danas zaključeni ugovor je samo deo onoga što direkcija radi. Bez nje Beograd ne bi mogao uspešno da se razvija - naglasio je Vesić.

Markos Ruiz Beltran je zahvalio gradu na ukazanom poverenju i istakao da je za njih projekat veoma važan jer kompaniji omogućava da se još više konsoliduje u regionu, gde su prisutni oko tri i po godine. On je izrazio nadu da će investitor biti zadovoljan izvedenim radovima, kao i svi prethodni, i obećao da će kompanija uložiti sve napore kako bi zadovoljila očekivanja.

(Telegraf.rs)

Video: Dan Vojnog vazduhoplovstva SAD I deo

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Dag

    3. mart 2016 | 15:23

    Jel' - prvog...

  • Trener

    3. mart 2016 | 16:08

    Jel neko zna, da li to podrazumeva put na stubovima ili po zemlji? Velika je razlika i funkcionalnost...

  • Joca

    3. mart 2016 | 15:28

    Neće biti rešen celokupan most sve dok se ne završi podvožnjak koji spaja blok 28 sa Bulevarom Crvene Armije ispod pruge između zelezničkih stanica Novi Beogrsd i Tošin bunar.Ostaće "slepo crevo"

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA