MOST NA ADI ĆE KONAČNO BITI KOMPLETNO URAĐEN: U aprilu kreću završni radovi!

  • 5

Posle nekoliko godina nastavljaju se radovi na izgradnji preostala dva kilometra pristupnih puteva Mostu na Adi, rekao je danas gradski menadžer Goran Vesić, koji je prisustvovao potpisivanju ugovora o izgradnji severnih pristupnih puteva mostu - LOT 1.

Ugovor su potpisali Branislav Popović, direktor Direkcije za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda, u ime Grada Beograda, i direktor za Istočnu Evropu španske kompanije "Construcciones Rubau S. A" Markos Ruiz Beltran.

Kako je precizirao gradski menadžer, rok za izgradnju je godinu dana, a očekuje se da radovi započenu početkom aprila.

- Španska kompanija je dala najbolju ponudu na međunarodnom tenderu. Zadovoljan sam što će ovaj posao biti završen jer traje od 2010, otkada ga nije bilo moguće realizovati zbog neformalnih naselja u predviđenoj zoni radova. U protekle dve godine, grad je raselio više od pedeset porodica i to u Orlovsko naselje i Jabučki rit, gde su im grad i Evropska unija obezbedili stanove. Osim što su žitelji nehigijenskih naselja dobili znatno bolje uslove za žviot, oslobođen je i prostor kako bi pristupni putevi mostu mogli da budu završeni - rekao je Vesić.

Foto: Beoinfo Foto: Beoinfo

Gradski menadžer je naveo da je posao vredan 13,5 miliona evra, a nakon njega ovaj deo Novog Beograda biće u potpunosti saobraćajno rešen.

- Direkcija za građevinsko zemljište je motor razvoja Beograda i najvažnija kompanija u njemu. Koliko ona pokrene radove, toliko će biti naplaćeno naknade, koja će se dalje ulagati u infrastrukturu. O važnosti direkcije svedoči podatak da su do 1. marta pokrenuti postpuci za investicije od 7,3 milijarde dinara - dodao je Vesić.

Već tokom prva dva meseca utrošeno je 443 miliona za realizaciju poslova iz prethodne godine, a zaključeni su i ugovori za izvođenje radova u iznosu od 1,9 milijardi dinara. Među njima su prvi veliki reni bunar, Zučka kapija, vodovod u Stepojevcu, kanalizacija u Maloj Utrini i Resniku, proširenje Tošinog bunara i rekonstrukcija kanalizacione crpne stanice "Gazela", a u toku je i zaključenje ugovora vrednih 2,2 milijarde dinara za radove koji su upravo potpisani, zatim za Ulicu braće Badžak u Mladenovcu, drugi reni bunar, vodovod u Ripnju i Barajevu, fekalni kolektor u Krnjači i drugo, naveo je Vesić.

Foto: Beoinfo Foto: Beoinfo

Takođe je dodao i da su donete odluke za pokretanje postupka za ulaganje od milijardu i po dinara i to u Prokop, vodovod u Grmovcu, kanalizaciju u Surčinu i Plavim horizontima, saobraćajnicu Stanislava Sremčevića u Lazarecu, probijanje nasipa kod železničke pruge u Novom Beogradu, objekat u Bloku 42 i mnoge druge. U pripremi su i tenderi za ulaganje od 765 miliona dinara za Sopot, kanalizaciju u Sunčevom bregu u Rakovici, postrojenje za preradu otpornih voda u Belom potoku i Pinosavi, uređenje Karađorđeve ulice i Severnu tangentu.

- Na osnovu navedenog, danas zaključeni ugovor je samo deo onoga što direkcija radi. Bez nje Beograd ne bi mogao uspešno da se razvija - naglasio je Vesić.

Markos Ruiz Beltran je zahvalio gradu na ukazanom poverenju i istakao da je za njih projekat veoma važan jer kompaniji omogućava da se još više konsoliduje u regionu, gde su prisutni oko tri i po godine. On je izrazio nadu da će investitor biti zadovoljan izvedenim radovima, kao i svi prethodni, i obećao da će kompanija uložiti sve napore kako bi zadovoljila očekivanja.

(Telegraf.rs)

Video: Sija kao Las Vegas! Svetleći kamion u novogodišnjoj noći krstari zlatiborskim drumovima!

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Dag

    3. mart 2016 | 15:23

    Jel' - prvog...

  • Trener

    3. mart 2016 | 16:08

    Jel neko zna, da li to podrazumeva put na stubovima ili po zemlji? Velika je razlika i funkcionalnost...

  • Joca

    3. mart 2016 | 15:28

    Neće biti rešen celokupan most sve dok se ne završi podvožnjak koji spaja blok 28 sa Bulevarom Crvene Armije ispod pruge između zelezničkih stanica Novi Beogrsd i Tošin bunar.Ostaće "slepo crevo"

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA