Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Slobodan
Lepo što to rade na Novom Beogradu ali mislim da bi mogli da posle proširenja Tošinog bunara naprave pauzu što se tiče saobraćajne infrastrukture u ovom delu grada i bar delimično koliko su uradili tamo u poslednjih 10-ak godina urade nešto i u izvornom Beogradu npr. proširenje bulevara Revolucije koje se odlaže već ko zna koliko godina kako bi se i ovaj grad izvukao iz urbanističkog haosa.
Pavle Obradovic
Hvala Bogu da se nekosetio. U pitanju je najopterecenija saobracajnica u BG koja ide prema Surcinu i Sremu. Neophodno je Vinogradskom sa sest traka sto pre spojiti Novi Beograd sa Sremom-Surcinom. Bar su krenuli nesto korisno i pametno, pozdravljamo...