Svaki dan prelazite preko GAZELE, a ni na kraj pameti vam nije zašto se ovaj most baš tako zove!

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Voja

    17. oktobar 2015 | 09:20

    Nekada i sada smo imali i imamo inzinjere i geometre bajace na svetu,ali sta vredi sada kada nemamo drzavu kako treba da se sprece takvi ljudi da odlaze na zapad da sire svoja znanja zar nije mogladrzava da im da lep zivot u ovoj drzavi a na zapadu da prodaju to njihovo znanje

  • gepard

    17. oktobar 2015 | 08:28

    Sistemom greda i oluka trebao je da bude i -most na Adi- a ne tu neki pilon-pa i ona "kineski preko Dunava je mnogo jednostavniji i lepši ?

  • Luce

    17. oktobar 2015 | 01:57

    Sve je zamenjeno osim pukotine :)

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA