HOĆEMO BAŠTU PIVA I DOBRE ZABAVE I SLEDEĆEG LETA: Beer Garden osvojio srca svih pivopija!
Beograd je ovog leta dobio novu manifestaciju koja je zadovoljila ukuse posetilaca svih generacija, koji su tokom 34 dana bili u prilici da uživaju u ovoj jedinstvenoj pivsko-muzičkoj bašti dobre zabave.
Već nekoliko dana nakon otvaranja, kada je Beer Garden svakodnevno bio pun posetilaca, a mediji izveštavali o novom najpopularnijem mestu za izlaske, postalo je jasno da je Beogradska kulturna mreža uspela u ideji da napravi nesvakidašnju manifestaciju, koja će opuštenom atmosferom postati svojevrsni turistički »brend« srpske prestonice.
Manifestacija koja je realizovana uz podršku Grada Beograda, Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija, Turističke organizacije Beograda i JP “Ada Ciganlija”, opravdala je očekivanja više od 90.000 ljudi koji su je posetili, a Beer Garden je u jeku turističke sezone postao centar dešavanja u gradu.
ATMOSFERA
U prirodnom ambijentu Beer Garden-a, Beograđani i njihovi gosti mogli su da probaju preko 150 pivskih ukusa iz 40 zemalja sveta. Pored domaćih i svetskih omiljenih pivskih brendova, posetioci su imali prilike da probaju i »craft« piva iz malih pivara, koja su se točila na najvećem šanku u regionu.
Da uz pivo najbolje ide muzika, potvrdio je i prvi Beer Garden na čijoj bini se predstavilo preko 60 bendova. Svako veče od 10. jula do 12. avgusta, koliko je trajala manifestacija, posetioci su uživali u besplatnim koncertima poznatih bendova najrazličitijih muzičkih pravaca. Pored eminentnih domaćih i regionalnih bendova, svoje mesto na bini našli su i mladi muzičari, koji su pokazali da je u Srbiji stasala nova generacija sjajnih izvođača.
Beer Garden je, tokom dana i večeri, bio prava oaza za beg od letnje vreve, mesto za uživanje u prirodi sa prijateljima, porodicom i kućnim ljubimcima u prijatnom ambijentu, koji je poneo oznaku »pet friendly«. Nova manifestacija na Adi Ciganliji znatno je obogatila turističku ponudu grada i svakom posetiocu dočarala pravi kosmopolitski duh Beograda.
DRUŠTVENO-ODGOVORNE KAMPANJE
Beer Garden je u svom prvom izdanju realizovao više kampanja sa snažnim društvenim porukama i time na direktan način doprineo edukaciji posetilaca. Tako je realizovana dugogodišnja, već tradicionalna kampanja, »Biram da recikliram« u saradnji sa ReCan fondacijom. Svesni svoje odgovornosti prema društvu, Beogradska kulturna mreža kao producent, duboko veruje da se popularnost manifestacije i ubuduće mora koristiti kako bi se posetiocima i široj javnosti prenosile snažne društvene poruke.
(Telegraf.rs)
Video: Vatrgosana ekipa napustila TC Ušće
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
N.N.
Od kada je navlačenje na alkohol kulturna manifestacija?
Podelite komentar