HOĆEMO BAŠTU PIVA I DOBRE ZABAVE I SLEDEĆEG LETA: Beer Garden osvojio srca svih pivopija!
Beograd je ovog leta dobio novu manifestaciju koja je zadovoljila ukuse posetilaca svih generacija, koji su tokom 34 dana bili u prilici da uživaju u ovoj jedinstvenoj pivsko-muzičkoj bašti dobre zabave.
Već nekoliko dana nakon otvaranja, kada je Beer Garden svakodnevno bio pun posetilaca, a mediji izveštavali o novom najpopularnijem mestu za izlaske, postalo je jasno da je Beogradska kulturna mreža uspela u ideji da napravi nesvakidašnju manifestaciju, koja će opuštenom atmosferom postati svojevrsni turistički »brend« srpske prestonice.
Manifestacija koja je realizovana uz podršku Grada Beograda, Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija, Turističke organizacije Beograda i JP “Ada Ciganlija”, opravdala je očekivanja više od 90.000 ljudi koji su je posetili, a Beer Garden je u jeku turističke sezone postao centar dešavanja u gradu.
ATMOSFERA
U prirodnom ambijentu Beer Garden-a, Beograđani i njihovi gosti mogli su da probaju preko 150 pivskih ukusa iz 40 zemalja sveta. Pored domaćih i svetskih omiljenih pivskih brendova, posetioci su imali prilike da probaju i »craft« piva iz malih pivara, koja su se točila na najvećem šanku u regionu.
Da uz pivo najbolje ide muzika, potvrdio je i prvi Beer Garden na čijoj bini se predstavilo preko 60 bendova. Svako veče od 10. jula do 12. avgusta, koliko je trajala manifestacija, posetioci su uživali u besplatnim koncertima poznatih bendova najrazličitijih muzičkih pravaca. Pored eminentnih domaćih i regionalnih bendova, svoje mesto na bini našli su i mladi muzičari, koji su pokazali da je u Srbiji stasala nova generacija sjajnih izvođača.
Beer Garden je, tokom dana i večeri, bio prava oaza za beg od letnje vreve, mesto za uživanje u prirodi sa prijateljima, porodicom i kućnim ljubimcima u prijatnom ambijentu, koji je poneo oznaku »pet friendly«. Nova manifestacija na Adi Ciganliji znatno je obogatila turističku ponudu grada i svakom posetiocu dočarala pravi kosmopolitski duh Beograda.
DRUŠTVENO-ODGOVORNE KAMPANJE
Beer Garden je u svom prvom izdanju realizovao više kampanja sa snažnim društvenim porukama i time na direktan način doprineo edukaciji posetilaca. Tako je realizovana dugogodišnja, već tradicionalna kampanja, »Biram da recikliram« u saradnji sa ReCan fondacijom. Svesni svoje odgovornosti prema društvu, Beogradska kulturna mreža kao producent, duboko veruje da se popularnost manifestacije i ubuduće mora koristiti kako bi se posetiocima i široj javnosti prenosile snažne društvene poruke.
(Telegraf.rs)
Video: Željka Bojić je jedna od njih, ona čeka na transplantaciju jetre i ima samo jednu poruku
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
N.N.
Od kada je navlačenje na alkohol kulturna manifestacija?
Podelite komentar