BESPLATAN PREVOZ GSP-a za posetioce Belgrade Beer Festa

 
  • 4

Detaljne informacije o redu vožnje vidljive su na polaznim autobuskim stanicama kod Beer Festa, web sajtu GSP-a, u sredstvima javnog informisanja, a od ove godine i u okviru aplikacije za pametne telefone pod nazivom „Heineken Srb“.

Belgrade Beer Fest je festival koji, od svog osnivanja, organizuje i sprovodi društveno odgovorne akcije koje promovišu odgovornu konzumaciju alkoholnih pića i podizanje nivoa bezbednosti posetilaca festivala.

Društveno-odgovorne pivske kompanije, takođe ulažu značajna sredstva u sprovođenje akcija kroz koje posetiocima Beer Festa omogućavaju bezbedan i besplatan dolazak i povratak sa festivala, kao i podizanje svesti o opasnosti vožnje automobila pod dejstvom alkohola.

Kompanija HEINEKEN Srbija pobrinula se da svi posetioci mogu opušteno da uživaju u vrhunskom pivu i odličnoj muzici, a da pri tom bezbedno stignu kući. Treću godinu zaredom u saradnji sa GSP Beograd, kompanija organizuje akciju „Društvo, ko vozi kući“.

Foto: Tanjug/Oksana Toskić Foto: Tanjug/Oksana Toskić

Svih pet dana trajanja festivala na 4 linije, koje su produžene u odnosu na prethodne godine, sa polascima na svakih pola sata, autobusi će besplatno prevoziti posetioce Beer Festa u periodu od 19.30 do 02.30h. Posetioci će imati besplatan prevoz u oba smera, a stajališta će biti na sledećim ključnim tačkama:

Linija 1 – Ušće do Trga Republike

Linija 2 – Ušće preko Glavne železničke stanice i Sajma do Bioskopa Šumadija

Linija 3 – Ušće preko GO Novi Beograd do TC Piramida

Linija 4 – Ušće preko Studentskog grada i Zemunske bolnice do Keja oslobođenja.

Detaljne informacije o redu vožnje vidljive su na polaznim autobuskim stanicama kod Beer Festa, web sajtu GSP-a, u sredstvima javnog informisanja, a od ove godine i u okviru aplikacije za pametne telefone pod nazivom „Heineken Srb“. Pored reda vožnje, aplikacija sadrži i ostale važne informacije, kao što su muzički program Beer Festa i telefoni za hitne slučajeve.

Foto: Tanjug/Filip Krainčanić Foto: Tanjug/Filip Krainčanić

Takođe, u okviru akcije „Kad pijem, ne vozim“, koju na festivalu sprovodi Apatinska pivara, svi posetioci će moći da učestvuju u edukativnoj igri koja ukazuje na opasnosti i posledice vožnje automobila pod dejstvom alkohola. Uz pomoć „pijanih naočara“, koje simuliraju vid pod dejstvom alkohola, posetioci će pokušati da uz pomoć daljinskog upravljača provozaju mali auto određenom stazom i ako uspeju da stignu do cilja dobijaju zanimljive poklone.

 

(Telegraf.rs)

Video: Izložba slika Vuka Vidora u Comtrade-u

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA