Ja sam za 6 meseci svercovanja i neuplacivanja mesecne karte za zaposlene ustedela i kupila biciklu. Sad me bas briga za bus plus :-) kad dodje zima svercujem se ponovo ;-)
Sve same laži! Samo da uzmu što više para, a ne znaju kako bi. Cena karte je preskupa. Valda bi bilo logičnije da prvo smanje cenu, da bi povećali naplatu, a ne obrnuto. Po trenutnim cenama se, onome ko ima auto, više isplati da ide njime po gradu, makar u autu bila samo jedna osoba, nego da koristi gradski prevoz. To je apsurd i u suprotnosti sa težnjom da se u velikim gradovima više koristi gradski prevoz, a manje sopstveni prevoz! Inače, po meni bi pravo rešenje bilo, da se gradski prevoz u potpunosti finansira iz budžeta, i da se ukinu karte, a ne ovako jednim delom iz budžeta, a jednim delom kroz karte, a svejedno sve ide iz kućnog budžeta građana. Čini mi se da bi to bilo najbolje, najpravednije i najnaprednije rešenje u interesu grada i velike većine građana. Time bi se smanjile i gradske gužve u saobraćaju, pa bi i gradski prevoz lakše funkcionisao, a to bi bilo u interesu i onih koji bi koristili svoj prevoz.
Treba bar jos 50000 din da bi mogao normalno da funkcionisem pa ako bi gospoda i gsp-a mogla da mi dotiraju taj iznos bio bi im zahvalan. A moze i gradska uprava
Ko kaže da ništa nije menjano na linijama. Evo primera sa prevozom koji ja koristim. Linija 65 je produžena od okretnice na kraju Narodnih Heroja do kvantaške pijace. Do tada je na toj liniji saobraćao veliki broj autobusa i to duplih isključivo. Posle produženja trase, sve singl busevi sa tek pokojim duplim, a interval da se ubiješ. Od najbolje, postala najgora linija u gradu. Bus 74 ista priča sa produženjem trase, samo što je i ranije bila očajna, a sad je katastrofa. Primera bezbroj. Prema toma, prestanite više da obmanjujete građane Beograda, obzirom da mi znamo kako to funkcioniše. Ovo je bajka samo za one koji nikad nisu bili u Beogradu.
Господине Весићу градски превоз Београда је прескуп! Смањите прохтеве и 90% сиромашније радне популације ће плаћати редовно услуге. Нормално је да се услуге плаћају. Месечна карта за запослене би требала да буде 1.500 динара. Пратите стандард запослених родитеља који школују и издржавају школарце.
U inostranstvu kupis kartu 3 eur i imas pravo da se vozis ceo dan do bilo koje relacije ! Ovde je 1 eur karta za jednu stanicu ! Bezobrazluk ali narod ne reaguje nego cuti i trpi !
Za to sam da svako treba da placa kartu, gde to jos ima da se vozis za dzabe.. Al karta je preskupa, 200 din da odes i da se vratis a pritom se guras, gusis, pokradu te i ostalo
Daca
Ja sam za 6 meseci svercovanja i neuplacivanja mesecne karte za zaposlene ustedela i kupila biciklu. Sad me bas briga za bus plus :-) kad dodje zima svercujem se ponovo ;-)
Podelite komentar
momir
Sve same laži! Samo da uzmu što više para, a ne znaju kako bi. Cena karte je preskupa. Valda bi bilo logičnije da prvo smanje cenu, da bi povećali naplatu, a ne obrnuto. Po trenutnim cenama se, onome ko ima auto, više isplati da ide njime po gradu, makar u autu bila samo jedna osoba, nego da koristi gradski prevoz. To je apsurd i u suprotnosti sa težnjom da se u velikim gradovima više koristi gradski prevoz, a manje sopstveni prevoz! Inače, po meni bi pravo rešenje bilo, da se gradski prevoz u potpunosti finansira iz budžeta, i da se ukinu karte, a ne ovako jednim delom iz budžeta, a jednim delom kroz karte, a svejedno sve ide iz kućnog budžeta građana. Čini mi se da bi to bilo najbolje, najpravednije i najnaprednije rešenje u interesu grada i velike većine građana. Time bi se smanjile i gradske gužve u saobraćaju, pa bi i gradski prevoz lakše funkcionisao, a to bi bilo u interesu i onih koji bi koristili svoj prevoz.
Podelite komentar
Stefan
Vidi ga Majkl Dzekson :-)
Podelite komentar
hercegov grad
Opet ce neko da se opari na mala vrata,?!
Podelite komentar
Velja
Ovaj vec nekoliko puta objasnjava sta ce biti, ali ja ga nista ne razumem. Muljaju nesto...
Podelite komentar
djordje
Sve je to lepo? Al sta ce mo sa onima koji su navikli da se svercuju?
Podelite komentar
Maja
Po meni je najbolje da karta košta 50 dinara i onda ko nema kartu kazna 20,000 hiljada..
Podelite komentar
Meni
Treba bar jos 50000 din da bi mogao normalno da funkcionisem pa ako bi gospoda i gsp-a mogla da mi dotiraju taj iznos bio bi im zahvalan. A moze i gradska uprava
Podelite komentar
Peca
Ne sećam se da ste pitali Beograđane, da li i oni to žele?
Podelite komentar
Aleksa
Ko kaže da ništa nije menjano na linijama. Evo primera sa prevozom koji ja koristim. Linija 65 je produžena od okretnice na kraju Narodnih Heroja do kvantaške pijace. Do tada je na toj liniji saobraćao veliki broj autobusa i to duplih isključivo. Posle produženja trase, sve singl busevi sa tek pokojim duplim, a interval da se ubiješ. Od najbolje, postala najgora linija u gradu. Bus 74 ista priča sa produženjem trase, samo što je i ranije bila očajna, a sad je katastrofa. Primera bezbroj. Prema toma, prestanite više da obmanjujete građane Beograda, obzirom da mi znamo kako to funkcioniše. Ovo je bajka samo za one koji nikad nisu bili u Beogradu.
Podelite komentar
Стари
Господине Весићу градски превоз Београда је прескуп! Смањите прохтеве и 90% сиромашније радне популације ће плаћати редовно услуге. Нормално је да се услуге плаћају. Месечна карта за запослене би требала да буде 1.500 динара. Пратите стандард запослених родитеља који школују и издржавају школарце.
Podelite komentar
King
@Стари
U inostranstvu kupis kartu 3 eur i imas pravo da se vozis ceo dan do bilo koje relacije ! Ovde je 1 eur karta za jednu stanicu ! Bezobrazluk ali narod ne reaguje nego cuti i trpi !
Podelite komentar
Ana
Naglasak je na: ,, Tek ako naplata bude bolja.. "...
Podelite komentar
Kaca
Za to sam da svako treba da placa kartu, gde to jos ima da se vozis za dzabe.. Al karta je preskupa, 200 din da odes i da se vratis a pritom se guras, gusis, pokradu te i ostalo
Podelite komentar
Salvatore
@Kaca
Da tako je...a onaj mučenik što ne radi kako da je plati kada nema izvor prihoda?!????
Podelite komentar
Zemunac
Hvalite se nekim klimatizovanim autobusima a ne dajete vozacima da ih pale jer stedite gorivo!
Podelite komentar
Ss
@Zemunac
A na nekima klima i slinua,zvrje rupe i kablovi...
Podelite komentar
ninara
pod uslovom Ako vam Mi dopustimo
Podelite komentar
Maša
Ulazim u prevoz samo ako baš moram.
Podelite komentar
dadbod
Pa ne mozete na silu nagurati 900 mil.dinara.Ja se prvi vozim kolima i nisam usao u gr.prevoz deset godina,a zaposlen sam !
Podelite komentar
Da kako da ne
A jel ce biti diapleja kada dolazi sledeci autobus ,i to da svi busevi idu na 5 do 7 min,a ne na 20 do 25min
Podelite komentar
Dag
Nemojte vise, da nam - cinite!...
Podelite komentar