VELIKE PROMENE: Ovo su nova pravila koja će važiti u gradskom prevozu!

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Maša
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Daca

    31. maj 2015 | 18:54

    Ja sam za 6 meseci svercovanja i neuplacivanja mesecne karte za zaposlene ustedela i kupila biciklu. Sad me bas briga za bus plus :-) kad dodje zima svercujem se ponovo ;-)

  • momir

    31. maj 2015 | 17:48

    Sve same laži! Samo da uzmu što više para, a ne znaju kako bi. Cena karte je preskupa. Valda bi bilo logičnije da prvo smanje cenu, da bi povećali naplatu, a ne obrnuto. Po trenutnim cenama se, onome ko ima auto, više isplati da ide njime po gradu, makar u autu bila samo jedna osoba, nego da koristi gradski prevoz. To je apsurd i u suprotnosti sa težnjom da se u velikim gradovima više koristi gradski prevoz, a manje sopstveni prevoz! Inače, po meni bi pravo rešenje bilo, da se gradski prevoz u potpunosti finansira iz budžeta, i da se ukinu karte, a ne ovako jednim delom iz budžeta, a jednim delom kroz karte, a svejedno sve ide iz kućnog budžeta građana. Čini mi se da bi to bilo najbolje, najpravednije i najnaprednije rešenje u interesu grada i velike većine građana. Time bi se smanjile i gradske gužve u saobraćaju, pa bi i gradski prevoz lakše funkcionisao, a to bi bilo u interesu i onih koji bi koristili svoj prevoz.

  • Stefan

    31. maj 2015 | 17:27

    Vidi ga Majkl Dzekson :-)

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA