Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Plahoviti
Sa kime se vi to vozite, pa vas toliko kradu. Uostalom taksi i nije za vozikanje. Nigde ne pise da je taksi obavezan. Zato postoji gsp. Kad taksistima budu kupovali i popravljali kola mozete i dzabe da se vozite. Ovako kako funkcionise kod nas, ne moze niza cena. Ovde svi hoce besplatno i da radi. Navikavajte se na surovi kapitalizam.
Prosvetitelj
Kakav uber pustite taxiste da rade svoj posao.Najbolje da dovedemo Amerikance da nam uzimaju pare.Mi pustimo Mek u Srbiju što Ameri ne puste Leskovački roštilj po Americi da radi .Ne može
Darko
Najjaci je deo za sigurnost vozila i tehnicki pregled..je li bre, jel ti mislis da mi pasemo travu?