VEROVALI ILI NE: Beograđani su zadovoljni gradskim prevozom?!
Beograđani su uglavnom zadovoljni javnim prevozom, autobuske linije 95, 23 i 16 dnevno prevezu najviše putnika, a tramvajski podsistem je najmanje iskorišće
Пре два дана линије 18, 45. 78 промениле су трасу, никакво обавештење није било. Аутобуси за приградска насеља Добановци, Угриновци, Петровчић променили су ред вожње без обавештења, то су линије где иду два аутобуса у сат времена и људи који раде у тим местима су каснили на посао, због тих систематизација! Још кад 18. буде маратон, е то ће бити хаос. ПС Истражите зашто је министарство школства одредило да градска такмичења из више предмета буду истог дана када је и маратон. Како ће деца из Земуна да дођу и да се врате са Бањице, и како ће деца са Звездаре да дођу и оду са Новог Београда?
Prvi april je bio pre 9 dana. I kako to "nije bilo brojanja putnika 10 godina" pa ko je onda brojao putnike kada je uveden bus plus pa su smanjili broj vozila za 50% zato što "NIJE ZABELEŽENA AKTIVNOST PUTNIKA"? I naravno da nam je lagodno u 23,95 i 16 koji su česti i imaju bar još 2 podržavajuće linije koje se kreću u sličnom pravcu. A šta je sa raspalom 26, 50, 20, 46, 83 kojih nikad nema a onda dođu tako da ljudi ispadaju kroz prozor.
Papir trpi sve i ne samo papir u današnje vreme tehnologija i komunikacija. Evo otvorite vi kao ozbiljan medij ovu vest da narod komentariše da li je zadovoljan ili ne, pa da vidimo prave rezultate. Jedino sa čime sam zadovoljan što se tiče prevoza (a to je nasleđena stvar još iz davnih dana) je dobro smišljena povezanost linija i mreža prevoza. Koliko vidim sad i to hoće da menjaju, ako sam dobro shvatio. Sve ostalo, kvalitet, redovnost, gužve su na katastrofalnom stanju. Pojedine linije kao 74 i 65 se čekaju kao gladne godine a vrlo su dugačke i na njima dominiraju singl autobusi privatnika umesto duplih zglobnih. Primera je mnogo. Dakle glas da prevoz nije dobar.
Алекса
Пре два дана линије 18, 45. 78 промениле су трасу, никакво обавештење није било. Аутобуси за приградска насеља Добановци, Угриновци, Петровчић променили су ред вожње без обавештења, то су линије где иду два аутобуса у сат времена и људи који раде у тим местима су каснили на посао, због тих систематизација! Још кад 18. буде маратон, е то ће бити хаос. ПС Истражите зашто је министарство школства одредило да градска такмичења из више предмета буду истог дана када је и маратон. Како ће деца из Земуна да дођу и да се врате са Бањице, и како ће деца са Звездаре да дођу и оду са Новог Београда?
Podelite komentar
Zla devojčica
Prvi april je bio pre 9 dana. I kako to "nije bilo brojanja putnika 10 godina" pa ko je onda brojao putnike kada je uveden bus plus pa su smanjili broj vozila za 50% zato što "NIJE ZABELEŽENA AKTIVNOST PUTNIKA"? I naravno da nam je lagodno u 23,95 i 16 koji su česti i imaju bar još 2 podržavajuće linije koje se kreću u sličnom pravcu. A šta je sa raspalom 26, 50, 20, 46, 83 kojih nikad nema a onda dođu tako da ljudi ispadaju kroz prozor.
Podelite komentar
Mirča
Naravno kad se voze besplatno, jer im mi građani Srbije plaćamo.
Podelite komentar
Matori
Papir trpi sve i ne samo papir u današnje vreme tehnologija i komunikacija. Evo otvorite vi kao ozbiljan medij ovu vest da narod komentariše da li je zadovoljan ili ne, pa da vidimo prave rezultate. Jedino sa čime sam zadovoljan što se tiče prevoza (a to je nasleđena stvar još iz davnih dana) je dobro smišljena povezanost linija i mreža prevoza. Koliko vidim sad i to hoće da menjaju, ako sam dobro shvatio. Sve ostalo, kvalitet, redovnost, gužve su na katastrofalnom stanju. Pojedine linije kao 74 i 65 se čekaju kao gladne godine a vrlo su dugačke i na njima dominiraju singl autobusi privatnika umesto duplih zglobnih. Primera je mnogo. Dakle glas da prevoz nije dobar.
Podelite komentar
Mirča
@Matori
Ja bi vam i to ukinuo.
Podelite komentar
Mirča
@Matori
Ja bih vam i to ukinuo.
Podelite komentar