AMERI UČE OD SRBIJE: Beogradski "Beer Fest" ušao u udžbenike!
Američki udžbenik „Think Public Relations“, koji se koristi na brojnim univerzitetima u Americi, je Belgrade Beer Fest naveo kao odličan primer planiranja događaja, marketinga, promocije i odnosa s javnošću.
Uz veliku panoramu prepunog Ušća, autori udžbenika Wilcox, Cameron, Reber i Shin navode na koji način je intenzivnim planiranjem, Belgrade Beer Fest uspeo da se nađe na svetskoj listi festivala koji dnevno poseti preko 100 hiljada ljudi.
- Ovo je fantastično priznanje za Belgrade Beer Fest. Sada postoje dva renomirana udžbenika u kojima se nalaze tekstovi i fotografije našeg festivala, a oba se koriste kao oficijelni udžbenici na preko tri stotine univerziteta na svetu.
Zaista mislim da je ovo pozitivna promocija Srbije koju nije moguće vrednosno izraziti.

Desetine hiljada američkih studenata će učiti na primeru festivala iz male Srbije i to je zaista sjajno za imidž zemlje. To je pogotovo važno jer je reč o turizmu, koji je danas pasoš mira, jer doprinosi širenju, spajanju i prožimanju ljudi različitih rasa, kultura, društvenih klasa, religija. Ove godine ćemo napraviti najbolji festival do sada, a nadam se i ugostiti rekordan broj turista iz celog sveta - rekao je Dejan Grastić iz Beogradske kulturne mreže.
(Telegraf.rs)
Video: Uručene "Vukove nagrade" pojedincima i ustanovama
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Nikola delije !
Učitelj uči od učenika !
Podelite komentar