Do sada nas "prodaja" JATa košta 200 miliona dolara koje je vlada prihvatila u javni dug da vrate svi gradjani Srbije smanjenjem plata i penzija. Ova kompanija koja je napravljena kao "trojanski konj" da se arapi dokopaju JATovih slotvoa za džabe po evropi i americi samo donosi gubitke, jer iako imaju tri puta više aviona nego JAT 2013 (JAT je 2013 završio sa katastrofalnim gubitkom) sve su to iznajmljeni avioni preko Etihada uz masnu proviziju i solidne starosti pa su veći troškovi održavanja. Pri tome Er Srbija je sa tri puta više aviona prevezla umesto tri puta više putnika, samo 50tak procenata više, što u avioprevozu znači katastrofalni gubita, Etihad na dva načina izvlači pare od Er Srbije: 1. svi troškovi viška Etihadovih aviona i pilota su preneti na ErSrbiju, koja mora i da tankuje na "arapskim pumpama", a pri tome planiranje letelja je (zajedno sa finansijama) preneseno u Etihad koji sa ErSRbijom "popunjava" rupe u svojim letovima namerno dajući ErSrbiji nerentabilne letove (pola ih "košta"). Kako su finansije u Etihadu, tek ćemo za nekoliko godina saznati koliko stotina miliona evra će nas koštati "prodaja veka" JATa Etihadu.
U petak 13.februara na letu za tivat desilo se da je avion Air Srbije tri puta pokusavao da krene a treci put je na samom uzletistu iz punog zaleta naglo zakocio i vratio se .Tri sata su nas setali potom po aerodrumu i na kraju drugim avionom nas prevezli u Tivat.pri tome nije reco atr avionima nego o boinzi ma!
Svi koji sa AirSrbijom letite ste ludi.
Ja u Stokholm letim sa WizzAirom ili NorwegianAir... 3x su jeftiniji od nasih a i norvezani cak imaju i WIFI u avionu! ;)
Pozar na motoru za Banja Luku, otkaz motora u Zurichu, sad jos i ovo.... Neko bi se OZBILJNO trebao pozabaviti ovakvim stvarima, narocito Direktorat civilnog vazduhoplovsta, a cini mi se i policija, ovo vec postaje diverzija, odnosno atak na "nacionalnog" prevozioca, a samim tim i na drzavu!!! Očekujem od nadleznih, a posebno od premijera, posto je ovo njegova tvorevina, da reaguje u cilju sprovodjenja istage i sprecavanje katastrofe!
Slažem se Ivane,ljudi prate naše vesti , ali svim kompanijama se dešavaju tehnički probleme a nekima nažalost i mnogo više od toga , no dobro , srbi smo mi , pljujemo sami svoje UVEK ;)
To je najnoviji tip aviona.On ima,ako niste znali,TRI tocka,pa ako mu odpadne jedan, to za njega nije nista. On poleti i sa dva, a akoz treba ,u inat, moze i sa jednim.I moze ida sleti.Ako bas mora.Moze, moze...
Jel to ova modernizacija iz ujedinjenih emirata. Prefarbari stari znak i dodali svoj i to je to. A oprema i avioni po 30 godina stari. Ko poleti nek umesto prtljaga ponese padobran.
Er
Sta ce avijonu tockovi kad moze da leti!?
Podelite komentar
Mama
Kukuuu...ovim nasim " nazovi" avionima samo nesto fali. Ne pada mi napamet da njima letim.
Podelite komentar
Nina Jerković
Do sada nas "prodaja" JATa košta 200 miliona dolara koje je vlada prihvatila u javni dug da vrate svi gradjani Srbije smanjenjem plata i penzija. Ova kompanija koja je napravljena kao "trojanski konj" da se arapi dokopaju JATovih slotvoa za džabe po evropi i americi samo donosi gubitke, jer iako imaju tri puta više aviona nego JAT 2013 (JAT je 2013 završio sa katastrofalnim gubitkom) sve su to iznajmljeni avioni preko Etihada uz masnu proviziju i solidne starosti pa su veći troškovi održavanja. Pri tome Er Srbija je sa tri puta više aviona prevezla umesto tri puta više putnika, samo 50tak procenata više, što u avioprevozu znači katastrofalni gubita, Etihad na dva načina izvlači pare od Er Srbije: 1. svi troškovi viška Etihadovih aviona i pilota su preneti na ErSrbiju, koja mora i da tankuje na "arapskim pumpama", a pri tome planiranje letelja je (zajedno sa finansijama) preneseno u Etihad koji sa ErSRbijom "popunjava" rupe u svojim letovima namerno dajući ErSrbiji nerentabilne letove (pola ih "košta"). Kako su finansije u Etihadu, tek ćemo za nekoliko godina saznati koliko stotina miliona evra će nas koštati "prodaja veka" JATa Etihadu.
Podelite komentar
Savica
SRBIJI NIJE POTREBAN NI JAT. NI AIR SRBIJA. NI AVIOGENEKS. IMALI BI MANJE TROSKOVA I LETELI JEFTINIJE.
Podelite komentar
nina
U petak 13.februara na letu za tivat desilo se da je avion Air Srbije tri puta pokusavao da krene a treci put je na samom uzletistu iz punog zaleta naglo zakocio i vratio se .Tri sata su nas setali potom po aerodrumu i na kraju drugim avionom nas prevezli u Tivat.pri tome nije reco atr avionima nego o boinzi ma!
Podelite komentar
Alexey
Svi koji sa AirSrbijom letite ste ludi. Ja u Stokholm letim sa WizzAirom ili NorwegianAir... 3x su jeftiniji od nasih a i norvezani cak imaju i WIFI u avionu! ;)
Podelite komentar
DARKO 100%
Dobro je sto su primetili
Podelite komentar
Martin
Svi ovi avioni su pred reciklazom..
Podelite komentar
Giga
Auuuujer Djokovicev :-)jadna nam kompanija
Podelite komentar
Mama
@Giga
Bas zbog toga, ma sram te bilo!
Podelite komentar
Marko
Da se ja pitam, ja bih....
Podelite komentar
Zoki
Polovni avioni.Ali za razliku od starih Boinga dobri su.Ali ja letim sa Swiss-om.Jer proslog leta je kasnijo dva data da Air Srbija.
Podelite komentar
cc
Ja sam bio u tom avionu i nista strasno nije bilo ...
Podelite komentar
gggg
Fina kompanija ,vise nezgoda nego letova
Podelite komentar
Matori drkos
Pozar na motoru za Banja Luku, otkaz motora u Zurichu, sad jos i ovo.... Neko bi se OZBILJNO trebao pozabaviti ovakvim stvarima, narocito Direktorat civilnog vazduhoplovsta, a cini mi se i policija, ovo vec postaje diverzija, odnosno atak na "nacionalnog" prevozioca, a samim tim i na drzavu!!! Očekujem od nadleznih, a posebno od premijera, posto je ovo njegova tvorevina, da reaguje u cilju sprovodjenja istage i sprecavanje katastrofe!
Podelite komentar
milos
Pa sta a vama kao nikad nije otpao tocak??
Podelite komentar
Mama
@milos
Al si glup...
Podelite komentar
Ivan
Ovakve komentare mogu da daju samo oni, koji nikada nisu seli u avion a kamoli leteli!!! Debilizam klasican!!!
Podelite komentar
Ha ha ha
@Ivan
Slažem se Ivane,ljudi prate naše vesti , ali svim kompanijama se dešavaju tehnički probleme a nekima nažalost i mnogo više od toga , no dobro , srbi smo mi , pljujemo sami svoje UVEK ;)
Podelite komentar
lala
To je najnoviji tip aviona.On ima,ako niste znali,TRI tocka,pa ako mu odpadne jedan, to za njega nije nista. On poleti i sa dva, a akoz treba ,u inat, moze i sa jednim.I moze ida sleti.Ako bas mora.Moze, moze...
Podelite komentar
Zoki
@lala
Ovo nisu najnoviji Avijoni oni su svi polivni.
Podelite komentar
IPHONE
Smece od avijona..
Podelite komentar
Aleksandar
Svaka čast Vučiću...
Podelite komentar
cikamiljke
Ziko je l' ono nas tocak?
Podelite komentar
Vis
Pa kad su to sve ruine od aviona iz pustinjslih hangara, samo ih Arapi dobro nasminkali
Podelite komentar
Jaaa
@Vis
Sve vi znate
Podelite komentar
komšija
Još malo će airSerbia leteti i bez krilaa
Podelite komentar
Bg
@komšija
Komšija,gledaj malo u tvoje dvorište :)
Podelite komentar
Ibikic
Zasrafili nazad pa nastavili put
Podelite komentar
Radovan III
Jel to ova modernizacija iz ujedinjenih emirata. Prefarbari stari znak i dodali svoj i to je to. A oprema i avioni po 30 godina stari. Ko poleti nek umesto prtljaga ponese padobran.
Podelite komentar
Sergej
Dobra reklama
Podelite komentar
Sinisa
Avioni stari 30 godina
Podelite komentar
Steff
Pa kad ga Svaba servisira
Podelite komentar
Milos
Cak se i avionu ne ide u hrvatsku. :D
Podelite komentar
AirkrshSerbia
Jednom sam letela i vise ne letim sa njima
Podelite komentar
Ivan
@AirkrshSerbia
Me se'i!!!
Podelite komentar