Avionu koji je trebao da poleti za Zagreb otpao točak na pisti!

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika gggg
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Er

    25. februar 2015 | 01:14

    Sta ce avijonu tockovi kad moze da leti!?

  • Mama

    23. februar 2015 | 11:18

    Kukuuu...ovim nasim " nazovi" avionima samo nesto fali. Ne pada mi napamet da njima letim.

  • Nina Jerković

    23. februar 2015 | 10:16

    Do sada nas "prodaja" JATa košta 200 miliona dolara koje je vlada prihvatila u javni dug da vrate svi gradjani Srbije smanjenjem plata i penzija. Ova kompanija koja je napravljena kao "trojanski konj" da se arapi dokopaju JATovih slotvoa za džabe po evropi i americi samo donosi gubitke, jer iako imaju tri puta više aviona nego JAT 2013 (JAT je 2013 završio sa katastrofalnim gubitkom) sve su to iznajmljeni avioni preko Etihada uz masnu proviziju i solidne starosti pa su veći troškovi održavanja. Pri tome Er Srbija je sa tri puta više aviona prevezla umesto tri puta više putnika, samo 50tak procenata više, što u avioprevozu znači katastrofalni gubita, Etihad na dva načina izvlači pare od Er Srbije: 1. svi troškovi viška Etihadovih aviona i pilota su preneti na ErSrbiju, koja mora i da tankuje na "arapskim pumpama", a pri tome planiranje letelja je (zajedno sa finansijama) preneseno u Etihad koji sa ErSRbijom "popunjava" rupe u svojim letovima namerno dajući ErSrbiji nerentabilne letove (pola ih "košta"). Kako su finansije u Etihadu, tek ćemo za nekoliko godina saznati koliko stotina miliona evra će nas koštati "prodaja veka" JATa Etihadu.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA