Sva teretna vozila, čija je ukupna težina preko 3,5 tone, koja iz pravca Niša idu prema Novom Beogradu, isključuju se na petlji Bubanj potok, a onda regionalnim putem idu na takozvani Kružni put oko Beograda, ka mostu preko Save kod Ostružnice i dalje do uključenja na autoput E-70, između petlji Dobanovci i Aerodrom "Nikola Tesla"
Ljudi, ali carina je na Vilinim Vodama, na Kvantasu i u Makisu i roba da bi se ocarinila mi moramo dotle da dodjemo, tj. tamo gde nas spediter uputi, ja zaista ne znam da li da postanem vanzemaljac ili da prodam kamion? Putujem po celom svetu sa sleperom a samo kod nas neki zakoni koji nemaju logiku! I u drugim gradovima postoje obilaznice ali onda se spedicije obavljaju na delu puta gde je i tranzit. Tako i u Montenegru zabranili teretnom saobracaju kroz Budvu a jedini put stici do terminala sleperom u Kotor je tuda! Ne vozimo mi biciklu ili helihopter jbt.
Srbija!
Ljudi, ali carina je na Vilinim Vodama, na Kvantasu i u Makisu i roba da bi se ocarinila mi moramo dotle da dodjemo, tj. tamo gde nas spediter uputi, ja zaista ne znam da li da postanem vanzemaljac ili da prodam kamion? Putujem po celom svetu sa sleperom a samo kod nas neki zakoni koji nemaju logiku! I u drugim gradovima postoje obilaznice ali onda se spedicije obavljaju na delu puta gde je i tranzit. Tako i u Montenegru zabranili teretnom saobracaju kroz Budvu a jedini put stici do terminala sleperom u Kotor je tuda! Ne vozimo mi biciklu ili helihopter jbt.
Podelite komentar
Milorad
RAZLOG? RAZLOG??????
Podelite komentar
Šone
I gradjani su postali neka vrsta tereta, je l to znači da neće ići ni gsp preko gazele?
Podelite komentar