NAJTUŽNIJI PRIZOR U BG: Baka prosi ispod natpisa finalna rasprodaja (FOTO)
Kojih se sve načina neće setiti dovitljivi trgovac kako bi prodao svoju robu? Ni mi u potpunosti ne znamo odgovor na ovo pitanje, ali smo, prolazeći kroz Beograd, zapazili ogromne natpise na raznim izlozima, koji su građane "vukli" da baš kod njih kupe proizvode.
Dok na jednom izlogu piše "Totalna rasprodaja", tik pored njega pogled kupcima mami još jedan natpis na kojem stoji "Finalna rasprodaja".
Posebno nam je zapala za oko jedna starija žena koja prosi ispod jednog natpisa "Final Sale".
Razlika je možda na prvi pogled nelogična. Reči "totalna" i "finalna", uklopljene uz "rasprodaja", dobijaju isto značenje. Eventualno finalna može označavati kraj, dok totalna može biti rasprodaja svega. Ali, podsvesno, svi znamo da se reči odnose na nešto što u tom momentu možemo nabaviti po pristupačnijoj i nižoj ceni.
Isti slučaj je sa sniženjem.
Međutim, kada uđete u neku radnju, videćete da nije baš sve potpuno jeftino, kao što piše.
Ali, poenta naše priče je sledeća: Šta je to što vas navede da uđete baš u tu prodavnicu? Koja je to reč koja će vas povući i naterati vas da izaberete jednu radnju umesto druge?
Dok koračate beogradskim pločnikom, pažnju vam može privući "sniženje od 50%", ili "novogodišnje sniženje".
U koju biste od ovih radnji najpre ušli? Onu sa "Totalnom rasprodajom", "Finalnim sniženjem", "Popustom do 70%", tamo gde su "Ludilo cene", konačna rasprodaja ili gde i dalje važi - novogodišnja akcija?
Iako na prvi pogled ovi natpisi ne izgledju toliko bitno, oni zapravo igraju veliku ulogu u trgovinskom lancu. Velika, vidljiva, najčešće crvena slova koja stoje na izlogu mame vas unutra. Kada stavimo "crno na belo", složićete se, poruka je ista - nešto se negde prodaje povoljnije, ali u praksi je sasvim druga stvar.
Upravo ove reči su ključ odabira mesta na kojem ćete nešto kupiti.
One su te, koje vas pored zanimljive ponude teraju da uđete i pogledate ili kupite omiljenu majcu.
Ne morate ništa ni kupiti, na kraju krajeva. Dovoljno je samo da uđete u prodavnicu, zapazite nešto zanimljivo i onda pomenete nekome od prijatelja kako ste danas videli sjajan duks za male pare. Onda će vas on pitati gde i nakon odgovora se možda i sam zaputi da pogleda.
Ovo su sjajni marketinški trikovi, koji se na prvi pogled možda čine bezazlenim, ali zapravo su daleko od toga.
(Telegraf.rs)
Video: Srbijavoz preporučuje putnicima da karte kupuju putem mobilne aplikacije
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Igor Pinosava
Moja baka sa 87 godina, pored penzije i dalje prodaje cvece na pijaci i tako vec vise od 70 godina.
Podelite komentar
Suza
U Kg., T. C.Plaza, velikim slovima pise rasprodaja, kupila sam sal za 199 din., cena pre toga je bila 1299, kada bi mi samo neko objasnio ,kolika je nabavna cena?, zasto trgovci kukaju sto im posao slabo ide, kada je samo na jednom salu razlika u ceni 1100.din.? I da ne bude da sam samo prokomentarisala rasprodaje, da ispod ovakvih natpisa zateknem nekoga kao sto je ova baka, verujte mi, nista mi ne bi trebalo u toj radnji, novac bi dala nekome kome je potrebiji za hranu, nego sto bi meni bila potrebna neka krpica. I mi cemo jednoga dana biti stari, ne daj Boze nikome ovakvu sudbinu.
Podelite komentar
Darko 100%
SVUDA PODJI ALI ,,SEBI" DODJI.!!!
Podelite komentar