Vozim gradski autobus u zapadnoj Evropi,ovdi i ne pomisljaju da skrate radno vreme,ili da uvedu benificirani radni staz.Zakonski smemo da vozimo 7.40 minuta dnevno ali u realnosti je uvek preko 10 sati a ima smena i od po 12 sati.Svaki vozac ima u proseku 2 udesa godisnje sa sopstvenom krivicom i jos 5 udesa bez svoje krivice.Ali je dobro placen posao pa ljudi cute i voze,ako neces da vozis ima jos 100 njih koji jedva cekaju da upadnu na tvoje mesto.Krvav je to posao iako sa strane ne deluje tako.Mozda i vozaci autobusa voze "bahato" ali ukoliko nisu ostri i odlucni u saobracaju,mogu da produze svaku liniju za 30-40 minuta i da ne stizu po redu voznje,a to mozete da uradite 2-3 puta i dobijate otkaz,jer gazdi su placene linije koje su odradjene a ako ne odradite sve,njemu ide iz dzepa i nece niko da vas drzi da pravite gubitak.
E pa toje danas strasno tko vozi bus i tramjaj? A vidite ja sam vozio kamione 5-8 t, od 1957 do 1995god, pa u bivse jugoslavije su nasi direkori nam stalno obavjestil da se cuvamo stalno tj, vozit polako opusteno i sigurno i imali smo topli obrok i obuca i cesti odmor a i cesti zdrastveni i tehnicki vozilna pregled pa boze sjecamo se kako smo svi svoje kamione volili, i ljubili kao curu i tako su nam kamioni nas hranili i lijecili protiv stresove i druge bolest a ja kao 80 godisnjak danas osjecam zdrav i sretan, a nikad udes ni kazna. A danas u kapitalizmu vozit pogotovo bus je ocajno i tesko koji niko ne razumi busne vozace i meni je jako žao.
Kod privatnika se ne poštuje vreme vožnje, a to je najviše 5 sati neprekidne vožnje, a ukupno 8 sati u toku 24 sata. Svako ko je položio za C kategoriju to zna. Da li to poštuju u državnim preduzećima to ne znam, nekad se poštovalo. Ono što je još lošije je da se način života promenio gde god se okreneš neki haos svi su nekako opterećeni, a tako je i sa učesnicima saobraćaja bahati i bezobrazni.
Свако ко је положио за "Ц" категорију зна које је дозвољено време вожње и обавезно време одмора, али ти вероватно ниси положио, јер не знаш.
Седи доле, један!
Još jedan razlog više da dignu cenu busplus karte: veće cene osiguranja kod osiguravajućih kuća, jer je veći rizik da se šofer bude odgovoran za neku nezgodu.
Borko
Tesko je vozacima autobusa pogledajte sta voze a odgovornost velika treba im dati vece plate zaslužuju
Podelite komentar
jovo
Vozim gradski autobus u zapadnoj Evropi,ovdi i ne pomisljaju da skrate radno vreme,ili da uvedu benificirani radni staz.Zakonski smemo da vozimo 7.40 minuta dnevno ali u realnosti je uvek preko 10 sati a ima smena i od po 12 sati.Svaki vozac ima u proseku 2 udesa godisnje sa sopstvenom krivicom i jos 5 udesa bez svoje krivice.Ali je dobro placen posao pa ljudi cute i voze,ako neces da vozis ima jos 100 njih koji jedva cekaju da upadnu na tvoje mesto.Krvav je to posao iako sa strane ne deluje tako.Mozda i vozaci autobusa voze "bahato" ali ukoliko nisu ostri i odlucni u saobracaju,mogu da produze svaku liniju za 30-40 minuta i da ne stizu po redu voznje,a to mozete da uradite 2-3 puta i dobijate otkaz,jer gazdi su placene linije koje su odradjene a ako ne odradite sve,njemu ide iz dzepa i nece niko da vas drzi da pravite gubitak.
Podelite komentar
Nana
Ovo je ozbiljan problem životi mnogo ljudi su u njihovim rukama Zaposlite više vozača a ne komunalaca!
Podelite komentar
E pa?
@Nana
E pa toje danas strasno tko vozi bus i tramjaj? A vidite ja sam vozio kamione 5-8 t, od 1957 do 1995god, pa u bivse jugoslavije su nasi direkori nam stalno obavjestil da se cuvamo stalno tj, vozit polako opusteno i sigurno i imali smo topli obrok i obuca i cesti odmor a i cesti zdrastveni i tehnicki vozilna pregled pa boze sjecamo se kako smo svi svoje kamione volili, i ljubili kao curu i tako su nam kamioni nas hranili i lijecili protiv stresove i druge bolest a ja kao 80 godisnjak danas osjecam zdrav i sretan, a nikad udes ni kazna. A danas u kapitalizmu vozit pogotovo bus je ocajno i tesko koji niko ne razumi busne vozace i meni je jako žao.
Podelite komentar
Bulbulderac
Ocete kapitalizam a ?
Podelite komentar
loše loše
Kod privatnika se ne poštuje vreme vožnje, a to je najviše 5 sati neprekidne vožnje, a ukupno 8 sati u toku 24 sata. Svako ko je položio za C kategoriju to zna. Da li to poštuju u državnim preduzećima to ne znam, nekad se poštovalo. Ono što je još lošije je da se način života promenio gde god se okreneš neki haos svi su nekako opterećeni, a tako je i sa učesnicima saobraćaja bahati i bezobrazni.
Podelite komentar
darkop@ns
@loše loše
Свако ко је положио за "Ц" категорију зна које је дозвољено време вожње и обавезно време одмора, али ти вероватно ниси положио, јер не знаш. Седи доле, један!
Podelite komentar
Obren
Još jedan razlog više da dignu cenu busplus karte: veće cene osiguranja kod osiguravajućih kuća, jer je veći rizik da se šofer bude odgovoran za neku nezgodu.
Podelite komentar
Fini Decko
Svi radnici su umorni i pod stresom. Dobro dosli u stvarnost.
Podelite komentar
WWW
PA KAKO I NEBI ...ZAMISLITE DA NON STOP SLUSATE -..PONISTITE VASU KARTU...
Podelite komentar
Goran
@WWW
Ja bi od muke udarao glavom od šipku.....
Podelite komentar