UMORNI SMO I POD STRESOM: Vozači GSP otkrili zbog čega dolazi do sve više sudara i naglih kočenja!

Komentari

  • Borko

    12. februar 2015 | 21:40

    Tesko je vozacima autobusa pogledajte sta voze a odgovornost velika treba im dati vece plate zaslužuju

  • jovo

    12. februar 2015 | 08:17

    Vozim gradski autobus u zapadnoj Evropi,ovdi i ne pomisljaju da skrate radno vreme,ili da uvedu benificirani radni staz.Zakonski smemo da vozimo 7.40 minuta dnevno ali u realnosti je uvek preko 10 sati a ima smena i od po 12 sati.Svaki vozac ima u proseku 2 udesa godisnje sa sopstvenom krivicom i jos 5 udesa bez svoje krivice.Ali je dobro placen posao pa ljudi cute i voze,ako neces da vozis ima jos 100 njih koji jedva cekaju da upadnu na tvoje mesto.Krvav je to posao iako sa strane ne deluje tako.Mozda i vozaci autobusa voze "bahato" ali ukoliko nisu ostri i odlucni u saobracaju,mogu da produze svaku liniju za 30-40 minuta i da ne stizu po redu voznje,a to mozete da uradite 2-3 puta i dobijate otkaz,jer gazdi su placene linije koje su odradjene a ako ne odradite sve,njemu ide iz dzepa i nece niko da vas drzi da pravite gubitak.

  • Nana

    11. februar 2015 | 15:56

    Ovo je ozbiljan problem životi mnogo ljudi su u njihovim rukama Zaposlite više vozača a ne komunalaca!

    • 11. februar 2015 | 20:20

      E pa?

      @Nana

      E pa toje danas strasno tko vozi bus i tramjaj? A vidite ja sam vozio kamione 5-8 t, od 1957 do 1995god, pa u bivse jugoslavije su nasi direkori nam stalno obavjestil da se cuvamo stalno tj, vozit polako opusteno i sigurno i imali smo topli obrok i obuca i cesti odmor a i cesti zdrastveni i tehnicki vozilna pregled pa boze sjecamo se kako smo svi svoje kamione volili, i ljubili kao curu i tako su nam kamioni nas hranili i lijecili protiv stresove i druge bolest a ja kao 80 godisnjak danas osjecam zdrav i sretan, a nikad udes ni kazna. A danas u kapitalizmu vozit pogotovo bus je ocajno i tesko koji niko ne razumi busne vozace i meni je jako žao.

  • Bulbulderac

    11. februar 2015 | 15:41

    Ocete kapitalizam a ?

  • loše loše

    11. februar 2015 | 14:58

    Kod privatnika se ne poštuje vreme vožnje, a to je najviše 5 sati neprekidne vožnje, a ukupno 8 sati u toku 24 sata. Svako ko je položio za C kategoriju to zna. Da li to poštuju u državnim preduzećima to ne znam, nekad se poštovalo. Ono što je još lošije je da se način života promenio gde god se okreneš neki haos svi su nekako opterećeni, a tako je i sa učesnicima saobraćaja bahati i bezobrazni.

    • 11. februar 2015 | 19:50

      darkop@ns

      @loše loše

      Свако ко је положио за "Ц" категорију зна које је дозвољено време вожње и обавезно време одмора, али ти вероватно ниси положио, јер не знаш. Седи доле, један!

  • Obren

    11. februar 2015 | 14:53

    Još jedan razlog više da dignu cenu busplus karte: veće cene osiguranja kod osiguravajućih kuća, jer je veći rizik da se šofer bude odgovoran za neku nezgodu.

  • Fini Decko

    11. februar 2015 | 14:25

    Svi radnici su umorni i pod stresom. Dobro dosli u stvarnost.

  • WWW

    11. februar 2015 | 13:58

    PA KAKO I NEBI ...ZAMISLITE DA NON STOP SLUSATE -..PONISTITE VASU KARTU...

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA