UMORNI SMO I POD STRESOM: Vozači GSP otkrili zbog čega dolazi do sve više sudara i naglih kočenja!

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Borko

    12. februar 2015 | 21:40

    Tesko je vozacima autobusa pogledajte sta voze a odgovornost velika treba im dati vece plate zaslužuju

  • jovo

    12. februar 2015 | 08:17

    Vozim gradski autobus u zapadnoj Evropi,ovdi i ne pomisljaju da skrate radno vreme,ili da uvedu benificirani radni staz.Zakonski smemo da vozimo 7.40 minuta dnevno ali u realnosti je uvek preko 10 sati a ima smena i od po 12 sati.Svaki vozac ima u proseku 2 udesa godisnje sa sopstvenom krivicom i jos 5 udesa bez svoje krivice.Ali je dobro placen posao pa ljudi cute i voze,ako neces da vozis ima jos 100 njih koji jedva cekaju da upadnu na tvoje mesto.Krvav je to posao iako sa strane ne deluje tako.Mozda i vozaci autobusa voze "bahato" ali ukoliko nisu ostri i odlucni u saobracaju,mogu da produze svaku liniju za 30-40 minuta i da ne stizu po redu voznje,a to mozete da uradite 2-3 puta i dobijate otkaz,jer gazdi su placene linije koje su odradjene a ako ne odradite sve,njemu ide iz dzepa i nece niko da vas drzi da pravite gubitak.

  • Nana

    11. februar 2015 | 15:56

    Ovo je ozbiljan problem životi mnogo ljudi su u njihovim rukama Zaposlite više vozača a ne komunalaca!

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA