Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
lav
Alo ne uvodite pravila nego ukinite ove bad blue boys-e
komucajac
Nema problema, može pravilnik koji bi reguslisao ponašanje komunalnih policajaca van radnog vremena, samo u tom slučaju pride ide i status službenih lica 24 sata, a ne samo za vreme dužnosti, a uz to i sve druge privilegije kao što su benificirani radni staž, 100% plaćeno bolovanje, itd. Uz obaveze idu i povlastice, nipošto jednostrano.
Sasa M.
Danas sam bio u Nisu i koristio gradski prevoz u dva pravca. U autobusima kondukteri obuceni u zuti prsluk sa natpisom kondukter. U jednom kondukter momak od 30-ak godina, u drugom vovek od oko 55 godina. Obojica kulturni i uljudni prolaze autobusom i pitaju da li ima putnika bez karte. Komunalne ili redovne policije nema u autobusu kao ni bus plusa a ljudi kupuju karte. Inace cena jedne voznje je 60 dinara. Po svoj prilici je problem u organizaciji prevoza u tom nasem belom gtadu!