KOME, BRE, TI KUCAŠ PO ŠOFERKI? Pogledajte novi "okršaj" građana sa komunalnom policijom (VIDEO)

Ne smiruju se strasti ovih dana između komunalne policije i građana na ulicama Beograda, a najnoviji video pokazuje zanimljiv razgovor oko toga da li građani smeju da snimaju komunalnu policiju

Komentari

  • ugljesa

    7. februar 2015 | 12:59

    Klasicni komunalci. Ovaj covek ima srece sto mu nisu polomili rebra.

  • miki

    1. februar 2015 | 10:46

    ovo je najgluplji komunalni policijac koga sam video. Pokušava daproda mangupskefazone uu uniformi. najverovatnije je bio najiskompleksiraniji klinac u kraju i najveći strašljivac pa sad leči komplekse. Ovaj video, potom onaj nesrećnik kome su steroidi pojeli mozak pa na fb profilu preti gradjanima i slični skoriji dogadjaji su jasan pokazatelj da su skoca i konopca primljeni ljudi da rade odgovoran posao. otkaz za ove eksponirane nije dovoljan, treba i načelniku dati otaz kao i svima koji su radili na prijemu tih lica, u prvom redu psiholozima.

  • M.J

    31. januar 2015 | 20:50

    Ovo unosenje u facu i jeste ometanje sluzbenog lica u vrsenju sluzbene duznosti i mogao je da mu pise prekrsajnu prijavu za to. Izgleda gradjani bas vole da izazivaju svadje, posle kukaju. Izgleda bas gradjani traze djavola.

  • zoran

    31. januar 2015 | 11:49

    Prvi ih provocirate pravite se pametni i posle kad vas na ul zajeb@vaju onda kukate!ovi ovakvi ato snimaju su totalni rtrdi i nemaju sta da rade drugo u zivotu!! Nigde nema dzabe i sto pre shvatite bolje za vas!

  • Boža prorok

    30. januar 2015 | 22:11

    Vožnja mora da se plati ,to košta bilo ko da vas vozi .Samo kod nas prevoz ne mora da se plaća ,ili ko hoće hoće .

  • MARKO BG

    30. januar 2015 | 22:08

    CITAM I NEVERUJE KAKO NEKI POJEDINI PISU. KAKO SU KOMUNALCI SLUZBENA LICA I IMAJU PRAVA DA LEGITIMISU I DA MOGU DA RADE STA HOCE ILI SU LUDI ILI RADE ZA KOMUNALNU. PRVO POD JEDAN STA ZNACI DA MOGU IZ CISTA MIRA DA LEGITIMISU NA ULICI KAO POLICIJA, NEMOGU NITI SMEJU. MOGU DA TRAZE LK AKO SE PREKSI ZAKON KAO STO JE DEFINISANO U ZAKONU KOMUNALNE POLICIJE AKO REMETIS MIR, BACAS DJUBRE I JOS NEKE STVARI, A OVO STO ONI RADE JE VAN ZAKONA I USTAVA RS. ONI CITAJU ZAKON KAKO SE NJIMA CEFNE. DRUGA STVAR SVI SE HVATAJU ZAPAD. 90 POSTO NJIH NIJE BILO DALJE OD SVOG KOMSILUKA A NE NA ZAPADU. CISTO IZ SVOG ISKUSTA I MOG PREVIDA U PASOSU SU ME PRIVALI NA AEORODROMU U SVEDSKOJ. NISAM MOGAO DA VERUJEM KAKO SE PONASAJU PREMA MENI CAK I U STANICI MILICIJE SU ME PITALI DA LI MOGU DA ME PRETRESU. JER AKO SE NEPONASAJU KAKO TREBA I UGROZAVAJU TVOJA LJUDSKA PRAVA MOZES DA IH TUZIS I DA DOBIJES DEBELU ODSTETU I AKO SI STRANAC. A O KOMUNALCIMA DA I NEPRICAM.

  • GradjaninX

    30. januar 2015 | 20:43

    Ovaj komunjalac nema pojma sa zivotom niti sa zakonom. Bas je umislio da je bog. Pa ovako se ne ponasaju ni pravi policajci. Ovoga vratiti nazad u skolu da izuci zakon o komunalnoj policiji i etici ili mu dati momentalni otkaz

  • sasa

    30. januar 2015 | 20:36

    Kako bi bilo zanimljivo da u engleskoj ili u nekoj od normalnih zemalja ne pokazes sluzbenom licu ID ili u nekoj od tih zemalja udjes u autobus i neplatis kartu. Gospodo mora da se plate racuni ako hocete da zivite u uredjenoj drzavi ako ne vratite se u svoja sela!

    • 30. januar 2015 | 21:17

      skaplo

      @sasa

      hahahahhahahah kako si se sada nalupao ne verujem. Informisi se malo bolje pa onda lupaj gluposti molim te. Hoces ti u Evropu ali ne ide prijatelju,nisi dovoljno intelektualno potkovan. ;)

    • 30. januar 2015 | 22:40

      Una

      @sasa

      A ti gospodi pripadaš,Sale?Ne vredjaj seljake,hajlenderu.

    • 31. januar 2015 | 11:54

      FF

      @sasa

      Veci deo tvog komentara podrzavam, samo nemoj da vredjas postene ljude sa sela.

  • Zabluda

    30. januar 2015 | 20:15

    Sramota, ko se sve nalazi u Komunalnoj policiji, sta je ovaj covek umislio da je on? Jos ga na kraju provocira da bi snimatelj napravio neku glupost i priveo ga, jadno, stvarno jadno kuda sve ovo vodi ....

  • Ime

    30. januar 2015 | 19:41

    U komunalnoj policiji ima i dobrih, postenih ljudi, ali zaista mi nije jasno zasto su neki među njima umislili da su policija (ako ne i sam Bog) i daju sebi za pravo da se ponasaju ovako?

  • Vlado

    30. januar 2015 | 19:40

    Ima pravo da snima cak i regularnu policiju,jer rad pripadnika ministarstva unutrasnjih poslova ne spada pod zakon o sluzbenoj tajni.Cak i ako objavite o istrazi koja se vrsi u tajnosti nemogu vas krivicno goniti.Mogu samo u slucaju da ste narusili(kontaminirali)mesto zlocina,to jeste da ste presli ogradjeni dio koji su oni predhodno ogradili vidljivom ogradom(trakom ili necim slicnim)i da pritom stoji natpis da je to mesto na kom se vrsi uvidjaj.Rad policije je javan.

  • M.M

    30. januar 2015 | 19:29

    ljudi doslo je zadnje vreme . mora nesto da izbije u srbiji ovako vise ne ide

  • Putnik

    30. januar 2015 | 17:59

    Pa u vecini zemalja eu nisi duzan da nosis ikakvu legitimaciju! Uzmimo za primer englesku! Komunalci NEMAJU ovlascenje da te legitimisu bez razloga i osnova!To moze samo regularna policija ! komunalci su u sluzbi gradjana , a ne da gradjane uznemiravaju i mlatretiraju .

    • 30. januar 2015 | 18:30

      Obilic

      @Putnik

      U svetu se to ne radi to jedino policija radi kod nas je to odavno naopako a kultura 0

  • Zakon

    30. januar 2015 | 17:56

    @Nesa sve je tacno to sto si naveo samo si napravio jednu kardinalnu gresku,a to je da ovo nije krivicno delo nego prekrsaj, da je krivicno delo komunalna policija ne bi imala nikakav uticaj jer je za takvu vrstu delikta zaduzen iskljucivo MUP republike Srbije. Ne slazem se gradjanima sto ne postuju sluzbena lica ali takodje stojim iza toga da "komunalci nemaju blage veze o zakonu i njihovim ovlascenjima... Klasican primer je da je u ovom slucaju krenuo da se raspravlja sa licem koji nije uopste predmet njegovog interesovanja i koji nije ucinilac prekrsaja (prvobitnog, posle je to lice napravilo prekrsaj zato sto nije htelo da pokaze licnu kartu).

    • 30. januar 2015 | 18:25

      oj

      @Zakon

      Licna karta je zvanicni dokument izdat od strane MUP-a i kao takva ne podpada pod ovlascenja komunalne policije. Na sajtu komunalne policije su navedena zaduzenja koja obavlja,a tamo nigde ne pise pravo na legitimisanje gradjana. Komunalna policija moze da izvrsi legitimaciju,ako je gradjanin napravio prekrsaj koj je komunalne prirode - spada pod nadleznost komunalne inspekcije. Snimanje i ne dozvoljavanje licne karte na uvid ne spada u nihovu nadleznost. Ako postoji vec potreba za policijom ,onda lepo zaposlite 800 organa MUP-a,pa neka idu i legitimisu. Komunalan policija je nastala protiv pravno krsenjem Ustava. Tamo stoji da svko novo formiranje javne dzavne sluzbe ,mora biti odobreno od strane gradjana. Ja se ne secam da je bio neki referendum povodom toga.

  • Mile

    30. januar 2015 | 17:44

    Ovo dovodi do gradjanske neposlusnosti a to nicemu ne vodi. Licno ne volim formiranje komunalne policije jer je to bacanje para i zaposljavanje stranackih kadrova..to je svima jasno.Ali ipak je ovlasceno sluzbeno lice i gradjanin je u obavezi da se legitimise. Neznam da li bi smeo pravom policajcu tako da prinese mobilni da ga snima i odbije da se legitimise? Dobio bi samarcinu i polomio bi mu mobilni.A ni to nicemu ne vodi. Zakon mora da se postuje. Hajde sad niko da ne placa gradski prevoz i ostale dazbine.Parkira se gde stigne? Cemu to vodi? Pa i tamo kod ovih u onom kalifatu isisu zna se red.

    • 30. januar 2015 | 18:00

      Посматрач

      @Mile

      НИЈЕ овлашћено службено лице, самим тим и, по Уставу, имаш право да му недаш личну карту! Прашинари!

    • 30. januar 2015 | 18:03

      OLD SKUL

      @Mile

      A zašto ne bi smeo da se snima obični policajac?

  • Dzonson

    30. januar 2015 | 17:34

    Koja gomila frustriranih...alo, zemljaci, teretana, sport, knjiga...

  • GROM

    30. januar 2015 | 17:34

    Sluzbenik je potpuno u pravu. . .DA,ovaj ima pravo da snima ali ne sme snimati rad sluzbenih lica,za to mu treba posebna dozvola.Kao civilno lice ili gradjanin ne sme to da radi i mogu mu oduzeti aparat ili kameru.I mogu mu pisati i prijavu za ometanje sluzbenog lica u toku svog rada na terenu.Da ne pricam o legitimisanju.Mislim da je ovaj komunalni policajac veoma korektan i smiren bio sa ovim likom koji zeli malo popularnost jer je sad hit snimati i raspravljati se sa sluzbenim licim.

    • 30. januar 2015 | 18:04

      OLD SKUL

      @GROM

      A kako se to ometa službeno lice ako se samo snima? Objasni!

  • Dorcolac

    30. januar 2015 | 17:28

    Ala imamo pametne gradjane pa to je cudo jedno...znaju da ne treba da plate porez, znaju koga i kada smeju da snimaju, ko i kakva prava ima, znaju da smes da se vozis bez karte, znaju ko je kriv i pre pokretanja istragr...pa gde sve nauciste blago meni.

    • 30. januar 2015 | 20:54

      ISNOGOOD

      @Dorcolac

      Naučili su od države. Kada ti država uzme staru deviznu štednju, pa dozvoli da se dogode Dafina i Jezda, pa ti obeća 1000 evra za akcije, pa tebi naplati tv pretplatu, a pametnom ne, pa ti Parking Servis pretvori parking mesta u mesta za "podignuta" vozila i tako smanji kapacitet, a poveća broj "odnetih" vozila, te sijaset drugih stvari koje su prethodne vlasti pravile, teško je imati poverenja u organe države. Ako još tome dodaš da za sve to vreme kasni penzija i to nema nikakve veze sa računima koje ti moraš da platiš na vreme, bez obzira na sve... A da računi treba da se plate, treba, ali i mi državi ispostavljamo račune, a ona plaća -kad može. Ljudi samo treba da vide da će sada biti (ako bude) drugačije i sve će biti ok. Ne možeš poštovati nekog ko tebe ne poštuje.

  • igor

    30. januar 2015 | 17:21

    kulturo eve me Sta radis to BRE hahahahahh e to su nam komunalci

  • Nesa

    30. januar 2015 | 16:20

    Komunala ima pravo da mu trazi lk I ne mora da kaze osnov, a ovaj sto mu ne da, vrsi krivicno delo. Tako da on I njegov advokat sto se tice toga mogu samo da se slikaju. Kazna za ovo krivicno delo je 5000 din. čl. 30. st. 1. tač. 2. zakona o licnim kartama.

    • 30. januar 2015 | 17:06

      i ja

      @Nesa

      Pa ti zemljace i ne pravis razliku između krivičnog i prekršajnog dela... Zato te molim da se uZdržiš od daljih komentara...

    • 30. januar 2015 | 17:12

      Miki...

      @Nesa

      Tako je... to je jedno od njihovih ovlascenja... ne razumem sto su se ljudi tako ponasaju... Mada mislim da bi trebalo dzabe da se voze gradskim prevozom, da ne nose dokumenta, da se bahato ponasaju, vredjaju sluzbena lica u ovom slucaju komunalnu policiju.... i jos mnogo togq slicnog I ovaj lik koji snima vidim ume da postavi snimak onda neka izgugla krivicni zakon i tu mu pise koje je krivicno delo, pa onda zakon o komunanoj policiji i tu mu pise koja ovlascenja imaju kom.policajci, a onda moze i zakon o policiji ... nek se malo informise, pa neka snima... ovako su komunalci lepo treba da ga odvedu u policiju, gde ce mu se utvrditi identitet i na osnovu toga napisati prekrsajna prijava, a onda policija lepo uz zakonski sve preduzete mere oduzme telefon, zadrzi snimako KAO DOKAZ i napise krivicnu prijavu i tako dalje... Postujte ljudi malo sluzbena lica, jer oni predstavljaju drzavu koju ste sami izabrali i saradjujte za promenu... ako ne nastqvite da izmisljate toplu vodu i nemojte da se informisete...

    • 30. januar 2015 | 17:18

      Dex

      @Nesa

      Komunalna policija nije OVLASCENO lice... citaj zakon

    • 30. januar 2015 | 17:29

      Srbija

      @Nesa

      Nauci zakon pa pisi izjave. Nisi u pravu. Prvo nije krivica nego prekrsaj :-) drugo ima pravo da ga snima.

    • 30. januar 2015 | 17:31

      Dorcolac

      @Nesa

      I amin. Hvala za strucno objasnjenje, samo slabo ovde ljudi gostuju da cuju nesto pametno vec da promovisu anarhiju, stranke ili da lece frustracije. Srecom, ima jos trezvenog naroda ;)

    • 30. januar 2015 | 17:50

      Misirac

      @Nesa

      Nešo, genijalče, reci mi po kom osnovu mu "komunalac"zabranjuje da snima i po kom osnovu mu traži LK?Zakon je jasan po pitanju snimanja a to moraju da znaju KOMUNALCI.

    • 31. januar 2015 | 00:28

      deda mraz

      @Nesa

      Novčanom kaznom do 5.000 dinara kazniće se za prekršaj lice: 1) koje u propisanom roku ne vrati ličnu kartu nadležnom organu radi poništenja (član 20. stav 3); 2) koje ne nosi ličnu kartu a dužno je da je ima (član 21. stav 1) Lice koje je po odredbama ovog zakona dužno da ima ličnu kartu dužno je da je nosi i da je pokaže na zahtev službenog lica ovlašćenog za legitimisanje.cl 21 brate ti pojma nemas

    • 1. februar 2015 | 10:51

      Miki

      @Nesa

      Naprotiv, mora da nevede član zakona u vezi dekla za koje ga legitimiše. Ukoliko ne navede, već navali kao ovaj ovde građanin ima pravo na legitimnu samoodbranu, a komunalac rizikuje da dobije duplu kznu jer je zloupotreba položaja u pitanju. Mup ima pravo da legitimiše bez obrazloženja. no, ovo štto vidim ovde je znak da su komunalci dobili ulogu da se bave PR-om pa sedite na compovima i vršite propagandu umesto da obilazite zelene površine i jurite neodgovorne vlasnike koji ne skupljaju izmet za svojim psima. To vam je osnovni posao i za to imate ovlašćenja bez ikakave dileme.

  • Nislija

    30. januar 2015 | 16:18

    Danas u autobusu jedan decko nije imao kartu, nisam sve video, ali kontrolor je prvi udario decka laktom u stomak, a on je refleksno kontrolora pesnicom u glavu, znaci razbio ga... tako i treba, da se malo opamete kontrolori. Pozz za decka koji ga je odvalio.

    • 30. januar 2015 | 17:13

      Miki...

      @Nislija

      Pozzz i za tebe... Jel to bilo u Nisu?

    • 30. januar 2015 | 17:33

      Dorcolac

      @Nislija

      A kada si se probudio sta je bilo, da li si se mnogo uplasio? Ajde, popij mleko pa u krevet.

    • 30. januar 2015 | 17:54

      Cika zoki

      @Nislija

      Iz kog si ti filma ? Nije imao kartu a onda jos "razvalio" kontrolora i ti odusevljen. Ti si mali crvic, g....ce od coveka. Zalosno sto nam trosis kiseonik

  • Ivan

    30. januar 2015 | 15:57

    Prvo, građanin ima pravo da snima i niko nema pravo da mu kaže da ne snima ukoliko ne ometa službeno lice u vršenju dužnosti. Drugo, komunalni policajac ima pravo da mu traži ličnu kartu i ne mora da kaže po kom osnovu a građanin je u obavezi da mu je da na uvid. Ako je nema onda može da ga privede milom ili silom u najbližu stanicu da mu utvrde identitet.

    • 30. januar 2015 | 16:26

      enes np

      @Ivan

      Kao prvo ako nema ličnu kartu može da mu pozove patrolu prave policije, koja će ga privesti ma utvrđivanje identiteta. Ovi mogu da ti pisu kaznu ako ne pokupis kaku psa, ili piskis u ćošku ili javnom mestu, ili sl.

    • 30. januar 2015 | 17:14

      Miki...

      @Ivan

      Pa onu zenu su tako priveli i posle oni krivi... slazem s3 sa tomom

  • FF

    30. januar 2015 | 15:57

    Sramota je da neko ko treba da primenjuje zakon, ne zna isti. A jos gore je sto pokusava da iscenira sukob. Dno dna. Nije ni cudo sto ih niko ne postuke, kada primaju ovakve...

  • Flegma

    30. januar 2015 | 15:56

    Mozete ih snimati ako ih time ne ometate u "vrsenju duznosti".znaci kada vidite neprimereno ponasanje ljudi iz kp,drzite se na udaljenosti od nekoliko metara,ne prilazite i ne dobacujte im nista i nemaju nikakvo pravo da vam oduzmu telefon,pisu prijavu,privode...ako to urade,gledajte ima li oko vas nekoga ko bi svedocio za vas i zovite regularnu policiju

  • Saša

    30. januar 2015 | 15:56

    Znaci suze su mi krenule kada ga je pitao:" jel znate vi da citate?" Koji kralj, bravo brate. Ziv bio

  • zumzum

    30. januar 2015 | 15:54

    Napokon neko pametan da im objasni,mada ja bih ipak nagrnuo rulju na njih pa da se pitaju kom sistemu sluze znam da nije pametnije resenje ali efikasnije zar ne...to je i onako volja gradjana

  • +

    30. januar 2015 | 15:51

    Komunalci prave se vazni a nisu niko i nista obicni kriminalci misle da su neka licnost ili fora.???

  • Vlada

    30. januar 2015 | 15:48

    Ukinuti komunalnu policiju. Zive na grbaci ovog jadnog napacenog narodq

  • Samuell

    30. januar 2015 | 15:44

    Jedan mandov ih uci pameti, strasno sta sve u ovoj drzavi moze da se zove komunalnim polucajCom.

  • Kikks

    30. januar 2015 | 15:42

    Pitanje za nekoga ko zna...da li ja smem kao privatno lice da snimam neki ovakav dogadjaj ili mi treba neko ovlascenje. Npr. Imam kameru u autu i snimim da me maltretiraju da li je to meni kao gradjaninu dozvoljeno?

    • 30. januar 2015 | 16:42

      Saka

      @Kikks

      Dozvoljeno je snimanje svih onih koji se bave javnim poslom a tu spada i policija i komunalna policija.

  • BEN DELIJA

    30. januar 2015 | 15:39

    E PA STVARNO SU BRUKA OVI KOMUNALCI U 21 VEKU NESMES DA STNIMA DA NIKE TUZNO BILO BI SMESNO

    • 30. januar 2015 | 16:49

      !

      @BEN DELIJA

      A jos je gore kada je neko u tom istom 21 veku nepismen kao ti pa mu komentar izgleda ovako kao tvoj.

  • Vesela

    30. januar 2015 | 15:38

    Znaci zato oni udaraju na zene, mi jadne naplasene, e pa nece bas moci.Samo da smo jedinstveni i normalni.

  • Toni

    30. januar 2015 | 15:35

    Koja je svrha postojanja komunalne poicije!?sve je isti kao i kada njih nije bilo,sto znci da samo bespotrebno uzimaju pare öd nas poreskih obveznika.tako da dolazimo do zakljucka da ihm treba ukinuti.samim Tim eto ustede Za drzavu.ranije cemo izaci iz dugova.

  • miroljub

    30. januar 2015 | 15:35

    xaxaxaaxaxa, imate li ovlascenje za snimanje xaxaxaxaxax

  • Shonetip

    30. januar 2015 | 15:34

    Sta bre glume vise ovi omunalci?

    • 30. januar 2015 | 19:36

      Žunja

      @Shonetip

      Ja posle ovih odgovora sme li se snimati rad policije i komunalne policije nevidim pravi odgovor, koji je jasan a iza njega da stoji pravno lice.jedan kaže sme a drugi nesme,ko može da te legitimiše a ko nemože.Razmišljam da na čelu istetoviram podatke iz lične karte da se neogrešim o zakon,i vatrogasci su u sastavu policije počeće privođenje

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA