GAZELI PRETI KOLAPS: Ako se Lasta preseli na Novi Beograd, čekaju nas još veće gužve

 
  • 23

Selidba glavne autobuske stanice iz centra grada na Novi Beograd naneće velike gubitke saobraćajnom preduzeću "Lasta", ali će i zamrsiti puteve mnogim Beograđanima

U “Lasti” upozoravaju da bi brzopleto iseljavanje autobuske stanice moglo da dovede do velikih gužvi u prestonici

Selidba glavne autobuske stanice iz centra grada na Novi Beograd naneće velike gubitke saobraćajnom preduzeću "Lasta", ali će i zamrsiti puteve mnogim Beograđanima. Preusmeravanjem preko reke bezmalo 400 polazaka samo na prigradskim linijama, stvoriće se gužva na obodnim stajalištima, a gusto će biti i na Gazeli, kao i duž novih trasa kojima će autobusi stizati do Bloka 42.

U "Lasti" kažu da su mnogo uložili u glavnu autobusku stanicu, koja sad treba da nestane.

- Sada je, ipak, suštinska priča kako rešiti tokove putnika, ukrcaj-iskrcaj ljudi koji dolaze iz prigradskih naselja. A sve veći je pritisak na prigradski saobraćaj, naročito iz pravca Mladenovca i Obrenovca - kaže Vladan Maksimović, izvršni direktor u "Lasti".

Foto: Milena Đorđević Foto: Milena Đorđević

U ovom preduzeću ocenjuju da putnici iz prigradskih opština nemaju neki poseban interes da idu na Novi Beograd.

Sadašnja stanica ima od 650 polazaka dnevno, od čega 61 odsto je prigradski prevoz. Maksimalno vršno opterećenje u popodnevnom špicu, od 14.30 do 15.30, jeste oko 60 polazaka istovremeno. Kroz tu stanicu prolazi 7.000 putnika dnevno. Ono što je neophodno da bi se svi autobusi opslužili su 22 polazna perona i osam dolaznih.

- Zato ćemo imati veliko opterećenje na ulaznim, obodnim stajalištima u gradu - objašnjava Maksimović. - Tako da će putnici sa poteza Ibarske magistrale i iz pravca Obrenovca, da ne bi išli na Novi Beograd, pa se vraćali ponovo u grad, izlaziti kod Ade Ciganlije, a oni iz pravca Šumadije, Mladenovca, kod "Franša", na Autokomandi i Trošarini, gde će se stvarati još veće gužve nego sad.

Foto: Marko Todorović Foto: Marko Todorović

Situacija je, tvrde, veoma ozbiljna.

- Značaj prigradskog saobraćaja u okviru grada zahteva širi pristup u rešavanju problema - dodaje Maksimović.

- Bilo bi prilično opasno i nebezbedno da se reka ljudi izlije na stajalištima Autokomanda, Franš, Ada Ciganlija...

Jedno od rešenja koje predlažu čelni ljudi u "Lasti", ukoliko bi glavna stanica bila na Novom Beogradu, bilo bi ojačavanje postojećih terminala po obodu i izgradnja novih.

(Telegraf.rs / Novosti)

Video: Dragana Mirković sagradila kuću porodici sa Golije

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Moje ?

    29. januar 2015 | 13:16

    Opusteno, napravice jos jedan most, specijalno za lastu ...

  • Ne na NBG

    29. januar 2015 | 13:12

    Rešenje Novi Beograd je najgora solucija.Ne bi odgovaralo većem delu Beograda.Najbolje je negde na Savskom vencu.

  • Bonaparta3

    29. januar 2015 | 13:26

    Zašto na Gazelu? Izlaziće preko čuvenog Đilasovog mosta ionako samo služi za dekorativno osvetljenje.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA