TAKSI REVOLUCIJA U BEOGRADU: Pre ulaska u vozilo znaćete cenu, maršrutu i trajanje vožnje!
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
expert
Gružanine,zamisli da tvoju devojku taksista odveze kod prvog frizera.Posle tri sata čekanja izađe i traži da je vozi još tristo metara.Izgubio pola radnog dana za 300 din.Eto zašto taksimetar mota,kako ti kažeš.
Srbenda
Baš lep softver, mnoooogo dobar, još kad bi Kg i Ni imali duže ulice pa da se isplati da budeš taxista. Ovako se isplati da taksiraš samo s građevinska kolica!!! Beograd je već druga država.... Respect...
Gruzanin
Ajde da neko od strucnjaka objasni zasto taksimetar mota i kad auto stoji, na primer na semaforu ili u guzvi, ako je voznja prema predjenom km?