Džabe prave. Jedino ako Vučić održi predizborno obećanje pa pohapsi sve tajkune i političko privredne profitere po Beogradu i poveća radnicima plate a penzionerima penzije. Ako ostane ovako da na svale 3,5 milijarde evra javnog duga godišnje penzioneri i radnici vraćaju 700 miliona godišnje teško da će neko kupiti nešto u sledećih 20 godina.
Ova petlja skroz desno je sadasnja petlja Transped,ova petlja levo je buduca petlja Beogradske obilaznice,Izmedju ove dve petlje se pravi Industrijska zona Istok gde ce biti i Ikea a i mnoge druge firme i na taj nacin ce i ovaj deo Beograda poceti da se razvija a ne samo potez Beograd Dobanovci Simanovci,sto se tice sadasnje rampe ona ce biti izmestena ispred Vrcina a gledano iz pravca Nisa sto automatski znaci da ce gradjani Vrcina konacno postati gradjani Beograda jer vise nece prolaziti kroz rampu i cekati svaki dan u koloni.
Lokacija nema nikakve veze sa naplatnom rampom.
Beograđani izlaze pre naplatne rampe, mogu da dođu i obilaznicom ako žele (znači iz dva pravca ukupno).
Oni koji dolaze iz pravca Niša kad je gužva, izađu jedan izlaz ranije gde se ide ka Zuce-u i rešena stvar.
Ja da biram lokaciju, baš bih tu izabrao.
Ikea je uvek uz auto put, tu bi i Turci mogli da svrate, Ikea se nikad ne gradi na Novim Beogradima i slično. Znaju ljudi šta rade, najbogatija firma na svetu sigurno neće mnogo profitirati od naših saveta. Ponekad, ali samo ponekad, zažalim što se nisam negde drugde rodio.
Pa to je odmah pored naplatne rampe. Kada dodje leto, necemo znati vise da li ce nam vise smetati posetioci u IKEI ili oni koji putuju gore-dole. I sada cekamo na toj rampi citavu vecnost. I nije im neki izbor mesta za r.k.
Steta sto nije na Novom Bgd.,svima bi vise odgovaralo.... treba doci do Bubanj potoka.... a Ikea je odlicna,bila u Berlinu,extra cene,samo da ovde ne preteraju sa cenama,kao po obicaju....
Lokacija je odlicna. Pored grada i pored auto puta. Smanjuju se guzve, Ikea nije simpo, do dolaze i odlaze kamioni, veci, manji, kupci, znatizeljnici. Stvara se guzva. Prosla su vremena kada su se industrijska naselja osnivala u gradu. Pogledajte problem "viline vode" sleperi i dan danas prolaze kroz centar grada Beograda. Time treba prvo drzava da se pozabavi. Izmestanjem teskog saobracaja iz jezgra grada.
Ni jedan Ikea objekat u Evropi se ne nalazi u samom gradu, uvek na periferiji. Verovatno zbog velicine samog objekta i parking mesta. Zamisli da nema dovoljno prostora da se parkiras ispred salona namestaja i vuces kutije do auta ili da parkiras kamion za prevoz.
дејан
А шта би са Лидлом? Много приче, обећавања, сликања и на крају ништа.
Podelite komentar
Nina
Džabe prave. Jedino ako Vučić održi predizborno obećanje pa pohapsi sve tajkune i političko privredne profitere po Beogradu i poveća radnicima plate a penzionerima penzije. Ako ostane ovako da na svale 3,5 milijarde evra javnog duga godišnje penzioneri i radnici vraćaju 700 miliona godišnje teško da će neko kupiti nešto u sledećih 20 godina.
Podelite komentar
Željko
Šta je čudno izmestiće naplatnu rampu
Podelite komentar
Velika Ćerka
Ova petlja skroz desno je sadasnja petlja Transped,ova petlja levo je buduca petlja Beogradske obilaznice,Izmedju ove dve petlje se pravi Industrijska zona Istok gde ce biti i Ikea a i mnoge druge firme i na taj nacin ce i ovaj deo Beograda poceti da se razvija a ne samo potez Beograd Dobanovci Simanovci,sto se tice sadasnje rampe ona ce biti izmestena ispred Vrcina a gledano iz pravca Nisa sto automatski znaci da ce gradjani Vrcina konacno postati gradjani Beograda jer vise nece prolaziti kroz rampu i cekati svaki dan u koloni.
Podelite komentar
ズ1枚とピリ辛の
Svuda u Evropi industrijska zona je van grada.
Podelite komentar
BockyBG
Lokacija nema nikakve veze sa naplatnom rampom. Beograđani izlaze pre naplatne rampe, mogu da dođu i obilaznicom ako žele (znači iz dva pravca ukupno). Oni koji dolaze iz pravca Niša kad je gužva, izađu jedan izlaz ranije gde se ide ka Zuce-u i rešena stvar. Ja da biram lokaciju, baš bih tu izabrao. Ikea je uvek uz auto put, tu bi i Turci mogli da svrate, Ikea se nikad ne gradi na Novim Beogradima i slično. Znaju ljudi šta rade, najbogatija firma na svetu sigurno neće mnogo profitirati od naših saveta. Ponekad, ali samo ponekad, zažalim što se nisam negde drugde rodio.
Podelite komentar
atstatic
Pa to je odmah pored naplatne rampe. Kada dodje leto, necemo znati vise da li ce nam vise smetati posetioci u IKEI ili oni koji putuju gore-dole. I sada cekamo na toj rampi citavu vecnost. I nije im neki izbor mesta za r.k.
Podelite komentar
JoGoGo
@atstatic
Пази да ти не буде толика гужва да нећеш моћи проћи.Народ пун кеша па само Икеа-у чекају!
Podelite komentar
Bla
Ma sve na novom beogradu najbolje..
Podelite komentar
Tina
Steta sto nije na Novom Bgd.,svima bi vise odgovaralo.... treba doci do Bubanj potoka.... a Ikea je odlicna,bila u Berlinu,extra cene,samo da ovde ne preteraju sa cenama,kao po obicaju....
Podelite komentar
Nenad
Odlican izbor lokacije najzad !
Podelite komentar
ZOKA BARAJEVO
To .Bas lepo
Podelite komentar
Pedja
Previse je blizu grada, mogli su jos dalje... Logicno bi bilo da se nalazi negde na novom beogradu.
Podelite komentar
Sale
@Pedja
A sto bi sve bilo na NBGD-u
Podelite komentar
Aronian
@Pedja
Lokacija je odlicna. Pored grada i pored auto puta. Smanjuju se guzve, Ikea nije simpo, do dolaze i odlaze kamioni, veci, manji, kupci, znatizeljnici. Stvara se guzva. Prosla su vremena kada su se industrijska naselja osnivala u gradu. Pogledajte problem "viline vode" sleperi i dan danas prolaze kroz centar grada Beograda. Time treba prvo drzava da se pozabavi. Izmestanjem teskog saobracaja iz jezgra grada.
Podelite komentar
Moje vidjenje stvari
@Pedja
Ni jedan Ikea objekat u Evropi se ne nalazi u samom gradu, uvek na periferiji. Verovatno zbog velicine samog objekta i parking mesta. Zamisli da nema dovoljno prostora da se parkiras ispred salona namestaja i vuces kutije do auta ili da parkiras kamion za prevoz.
Podelite komentar