Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Đole
Mi smo samo broj sa kojim će pomnožiti cenu karte da bi izračunali dobit, i ništa više...
Bozulex
Postoje 2 rešenja. 1. Da niko ne kupuje bus plus. Ne mogu sve da nas izbace iz prevoza?!! 2. Napravite staze za bicikle po celom gradu. Pa ćemo kao sav normalan svet. Em nećemo morati u smrdljive autobuse, em će nam nacija biti mršavija i zdravija, em bus plus neće postojati više.......
Rale
Direktore, ne vadi se na svercere, kazi istinu.