OD 1. SEPTEMBRA VEĆE GUŽVE: Manje vozila GSP na ulicama Beograda! (FOTO)

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Алекса
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Đole

    30. avgust 2014 | 14:15

    Mi smo samo broj sa kojim će pomnožiti cenu karte da bi izračunali dobit, i ništa više...

  • Bozulex

    30. avgust 2014 | 10:12

    Postoje 2 rešenja. 1. Da niko ne kupuje bus plus. Ne mogu sve da nas izbace iz prevoza?!! 2. Napravite staze za bicikle po celom gradu. Pa ćemo kao sav normalan svet. Em nećemo morati u smrdljive autobuse, em će nam nacija biti mršavija i zdravija, em bus plus neće postojati više.......

  • Rale

    30. avgust 2014 | 07:28

    Direktore, ne vadi se na svercere, kazi istinu.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA